Конспект уроку з основ здоров'я на тему "Безпека в оселі. Правила користування джерелами водопостачання."

Про матеріал

Тема. Безпека в оселі. Правила користування джерелами водопостачання.

Мета: ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання;

розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати, продовжити формування вмінь аналізувати, порівнювати і робити висновки, розвивати творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність;

виховувати в учнів пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації, дбайливе ставлення до власного здоров'я, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.

Тип уроку: урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований).

Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація; наглядні моделі (план оселі).

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (ілюстрації, наглядні моделі), практичні (вправи).

Перегляд файлу

 

Тема. Безпека в оселі. Правила користування джерелами водопостачання.

Мета: ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання;

           розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати, продовжити формування вмінь аналізувати, порівнювати і робити висновки, розвивати творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, самостійність, пошуково-пізнавальну активність;

виховувати в учнів пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації, дбайливе ставлення до власного здоров’я, почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.

Тип уроку: урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований).

Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація; наглядні моделі (план оселі).

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (ілюстрації, наглядні моделі), практичні (вправи).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: фронтальна, групова, індивідуально – відокремлена.

Хід уроку

 І. Організаційний етап   

Привітання.

Налаштування учнів на доброзичливий морально – емоційний клімат.

- Девізом нашого уроку є ….

Видумуй, пробуй і твори

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь!

І про кмітливість не забудь!

– Яким би ви хотіли, щоб був наш урок ?

( цікавим, пізнавальним, повчальним, творчим, практичним, продуктивним)
– А я вам бажаю бути на уроці уважними, активними, кмітливими, винахідливими, відчути радість і задоволення від роботи. Нехай цей урок залишить міцні знання і чудовий настрій.

ІІ. Підготовка учнів до засвоєння нових знань

Гра «Знайомство»

Завершити речення «Я люблю свій дім за те, що…»

  • Чи безпечно вам удома?

- Згадайте, що таке безпека?

(Це умови, у яких людина почувається добре, немає ніяких загроз для її здоров’я та життя.)

- Яке слово протилежне за значенням до слова «безпека»? (Небезпека.)

- Що ж таке небезпека? (Це те, що може зашкодити здоров’ю та життю людини.)

Назвіть об'єкти чи місця, де небезпека може чатувати на людину. (Відповіді дітей.)

Темою нашого уроку є «Безпека в оселі. Правила користування джерелами водопостачання». Щороку ви стаєте дорослішими, більш самостійними. І досить часто батьки залишають вас удома самих. Бувають випадки, коли, навіть перебуваючи вдома, можна ненароком завдати шкоди собі чи іншим людям. Щоб цього не трапилося, на уроці ми ознайомимося з правилами безпечної поведінки вдома, навчимося знаходити вихід із небезпечної ситуації.

 IІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником (с.82)

Робота в групах. (Клас ділиться на дві групи)

І  група – давній побут

ІІ група  - сучасний побут

- Яке житло більш комфортне? Чому?

Обговорення

Вступне слово вчителя.

      У кожному міському будинку і в багатьох сільських оселях є водогін. З річок чи підземних джерел, водоймищ очищена вода надходить до квартири. А в давні часи звідки люди брали воду?

      Ви принесли пан своєї оселі, знайдіть і позначте на ньому прилади які приєднанні до водопостачання, і крани, якими можна перекрити воду в квартирі.

Ролик «Потоп в квартирі»

- Як же користуватися водогоном?

- Чи існують спеціальні правила користування водогоном?

Робота в групах. Складання правил користування водогоном.

Клас ділиться на 5 груп. Кожна група на аркуші паперу записує правила.

Презентація, обговорення.

 

Фізкультхвилинка

 

Гра «Зворотній зв'язок» (робота в групах)

Продовжити фразу «Я знаю таких помічників у домі…».

Діти на клейких папірцях пишуть назву одного електроприладу і прикріплюють на плакаті із зображенням квартири.

  •                   Електричні прилади безпечні чи небезпечні?
  •                   Коли вони бувають небезпечними?

Робота з підручником с. 84

Опрацювання статті «Служби порятунку»(самостійно)

ІV. Первинна перевірка засвоєння знань

Практична робота (робота в групах)

Учитель. У нашому житті бувають різноманітні незвичайні ситуації, неприємні і навіть страшні. Не треба боятися, розгублюватися, не слід панікувати.

- До кого треба звергатися? (До батьків, сусідів і рятівників.)

- Які рятівні служби є в нашому місті?

(Кожна група отримує опис надзвичайних ситуацій: пожежа, затоплення, витік газу, поранення, дзвінок у двері незнайомої людини тощо.)

Учитель. Складіть і розіграйте сюжет, героями якого є «потерпілий» та «оператор». Говорити потрібно чітко, коротко, ясно, без зайвих розповідей.

План повідомлення телефоном:

● Набери номер.

● Повідом причину дзвінка.

● Чітко назви адресу (вулицю, дім, квартиру, під'їзд, поверх).

● Чітко повідом своє прізвище та ім'я.

● Повідом, хто є в приміщенні.

Підсумок групової роботи

- Для чого вам це потрібно знати і вміти?

VIII. Підведення підсумків, рефлексія

Висновок у року закодований у «будинку слів» тож знайдіть його.

Гра « Мікрофон»

– На початку уроку ми робили з вами передбачення того, яким буде наш урок. А чи справдилися ваші сподівання? Висловіть свою думку.

- Що, почуте на уроці, вразило тебе найбільше?

- Я дізнався…

- Я впевнений…

- Мене зацікавило…

- Мені сподобалося…

- Я дякую за співпрацю…

2.Цінування учнів.

 – На цьому урок наш закінчився. Я вам вдячна за активну роботу. Бережіть своє здоров'я, приймайте зважені рішення в небезпечних ситуаціях.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Микитюк Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
7061
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку