Конспект уроку з правознавства для 9-го класу на тему «Нова українська поліція»

Про матеріал

Тема. Нова українська поліція

Мета: ознайомити учнів з діяльністю нової української поліції, визначити їх голові повноваження; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власну думку, удосконалювати навички роботи з правовими джерелами та роботи в малих групах; виховувати розуміння необхідності юридичних професій та повагу до них.

Перегляд файлу

Конспект уроку

з правознавства

для 9-го класу

на тему «Нова українська поліція»

Підготувала учитель історії та правознавства

КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ступенів

Зміїівської районної ради Харківської області»

 Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Нова українська поліція

Мета: ознайомити учнів з діяльністю нової української поліції, визначити їх голові повноваження; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власну думку, удосконалювати навички роботи з правовими джерелами та роботи в малих групах; виховувати розуміння необхідності юридичних професій та повагу до них.

Обладнання: підручники, роздатковий та ілюстративний матеріал

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань учнів.
  1. Вправа «Знайди слово».
  • Знайдіть слова та поясніть їх значення.

П

Ю

Р

И

С

Т

Р

К

О

В

Д

А

А

А

Т

Я

Д

Д

В

О

Р

П

С

У

О

К

У

Р

О

Р

П

Ю

Р

И

С

Т

Р

К

О

В

Д

А

А

А

Т

Я

Д

Д

В

О

Р

П

С

У

О

К

У

Р

О

Р

  1. Вправа «Хто я?»

До дошки викликається один учень. Йому до спини прикріплюється назва професії. Його завдання – визначити професію, за допомогою п’яти запитань. решта класу має відповідати «лише» так або «ні».

Суддя; адвокат; прокурор; слідчий; правозахисник; юрисконсультант.

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. За допомогою картинок сформулюйте речення чи словосполучення.

Похожее изображениеКартинки по запросу мода рисункиКартинки по запросу телефон пнгКартинки по запросу селфипалка пнгE:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Якщо право - це професія\Нова українська поліція\Селфи-палка.png   Похожее изображение

(У 2015 році стало модним робити селфі з копом)

  • Хто такі копи? (Нова українська поліція)
  • Коли вони з’явилися? (у 2015 році)
  • Яке їх основне завдання? (Охороняти  правопорядок)
  • Сьогодні ми з вами дізнаємося більше про Національну поліцію України, її завдання та повноваження, познайомимося з її підрозділами.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Слово вчителя.

Національна поліція — молодий правоохоронний орган. Він був створений у 2015 р. на зміну старій міліції. Проте відмінність полягає не лише в назві органу, але й у філософії його функціонування. Зокрема, Закон України «Про Національну поліцію» визначає основним її завданням надання сервісних послуг.

  1. Робота зі схемою.
  • Розгляньте схему.
  • Визначте основні завдання Національної поліції України.

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Якщо право - це професія\Нова українська поліція\Рисунок1.png

  1. Робота з правовим документом (с. 179 підручника).
  • Задля виконання цих завдань, поліцейські мають право застосовувати поліцейські заходи. Вони поділяються на превентивні та примусові.
  • Зачитайте статті 31, 32, 34, 38, 41 та 42 ЗУ «Про Національну поліцію».
  • Наведіть приклад ситуації, у якій може бути застосовано той чи інший правовий захід.
  1. Робота зі схемою.
  • Розгляньте схему.
  • З яких підрозділів складається Національна поліція України?
  • З якими з них вам доводилося зустрічатися?

E:\Работа\Підготовка до уроків історії\9 клас\Правознавство\Якщо право - це професія\Нова українська поліція\Рисунок2.png

Найчастіше ми можемо зустріти патрульних поліцейських. Їхнім завданням є цілодобове патрулювання території обслуговування з метою забезпечення належної охорони публічної безпеки й порядку та контролю за дотриманням правил дорожнього руху, його безпеки. При цьому патрульний здійснює перше реагування на повідомлення про правопорушення та надання невідкладної допомоги, припиняє виявлені правопорушення, надає необхідну допомогу громадянам, які її потребують.

За певною адміністративною одиницею закріплюється дільничний офіцер поліції. Його завданням є профілактика серед жителів адміністративної дільниці, взаємодія з населенням та громадськими формуваннями щодо дотримання публічної безпеки та порядку, профілактики правопорушень

  1. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  1. Користуючись витягом із Закону «Про Національну поліцію», зімітуйте ситуації спілкування із співробітниками поліції.

а) Ви за дорученням батьків їдете до бабусі. На вулиці неподалік від залізничного вокзалу (чи автобусної зупинки) вас зупинив співробітник поліції та вимагає пред’явити документи й дати оглянути ваші речі;

б) до вас додому ввечері подзвонив співробітник поліції, представившись дільничним офіцером, вимагає впустити його до квартири з метою її огляду;

в) ви з батьками їдете на автомобілі на відпочинок. На заміській дорозі вас зупиняє поліцейський і пропонує пред’явити документи на автомобіль і водійське посвідчення, а також дати можливість оглянути автомобіль, відкривши багажник;

г) ви йдете по вулиці до школи. На звичайному маршруті до школи вас зупиняє поліцейський, який пропонує пройти по сусідній вулиці у зв’язку з поліцейською операцією, яка проходить поруч. Однак, виконавши цю вимогу, ви запізнитеся до школи, тому ви просите пропустити вас.

  1. Заповніть порівняльну таблицю.

Поняття

Спільне

Відмінне

Патрульні поліцейські

 

 

Дільничні офіцери поліції

 

 

  1. Підсумки уроку.
  2. Домашнє завдання.
  1. Опрацювати с. 179 – 186 підручника.
  2. Творче завдання: користуючись різними джерелами інформації (ЗМІ, мережа Інтернет), з’ясуйте, якою є реакція суспільства на діяльність нової поліції. У чому громадяни вбачають переваги нової поліції над міліцією? За що критикують нових поліцейських? Яких відгуків більше: позитивних чи негативних? Як ви вважаєте, чому?
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мазурик Любовь Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кракова Євгенія Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
12629
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку