Урок з ЯДС ( 1 клас)
31 тиждень. Тема тижня: « Моя родина»
Тема уроку: «Традиції моєї сім’ї»
Орієнтовне проблемне запитання:
Завдання уроку:
1. Розширити знання здобувачів освіти про сім’ю та сімейні традиції.
2. Учити поваги до батьків, родини.
3. Розвивати мислення, мовлення, увагу.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
№ з/п Назва освітньої галузі з якою інтегрується урок |
Очікувані результати учіння під час уроку
|
1. Мовно- літературна
2. Математична
3. Природнича
4. Соціальна і здоров’язбережна
5. Громадянська та історична
6. Фізкультурна |
ВЗАЄМОДІЄМО УСНО З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, запитання) . Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось). Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого висловлення (розповідь про події з життя ). ЧИТАЄМО Читає виразно вголос короткі тексти ю ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО Правильно записує слова. ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА Обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини) ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯ Правильно вимовляє вірші-задачі. ТЕАТРАЛІЗУЄМО Бере участь у рухливих іграх; ЛІЧБА Розв’язує задачі пов’язані з ситуаціями у сім’ї.
Я ПІЗНАЮ ПРИРОДУ Використовує інформацію, отриману з відомих джерел .
БЕЗПЕКА ЗДОРОВ’Я Пояснює функції та значення батьків для кожної людини
Я – ЛЮДИНА Я – СЕРЕД ЛЮДЕЙ Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Пояснює, які почуття пов’язують його / її з рідними. Описує звичаї своєї сім’ї , пояснює їхнє значення для себе.
СПЕЦИФІЧНА РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЩО ПОВ’ЯЗАНА З ВИДАМИ СПОРТУ ІГРОВА ТА ЗМАГАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ (РУХЛИВІ ІГРИ ТА ЕСТАФЕТИ) Дотримується безпечної поведінки під час ігор
|
|
Хід уроку:
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
- Доброго ранку! —
Ми друзям бажаємо.
- Доброго ранку! –
Батьків так вітаємо.
Доброго ранку тобі і мені.
Щирі слова нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, Іване!
- Доброго ранку, Насте!
- Доброго ранку, ....!
2. Знайомство
« Я мрію про те, як я …,
я відчуваю себе щасливим, коли …,
я люблю, коли моя матуся (татусь, бабуся, дідусь)…».
3. Новини дня
Повідомлення теми дня
- Прочитай зашифроване слово. Закресліть літеру “н”.
ТнннРАнннДИннннЦІнннЯ
- Чи здогадались ви, яка тема нашого дня?
ІІ. Гра «Розсипанки»
Р, О, Д, И, Н, А, І, Я, С, М, Б, Т
(Родина, рід, рідня, сім’я, баба, дід, мама, тато, син, доня.)
ІІІ. Робота з малюнками.
Тато любить читати Мама любить подорожувати
Дідусь любить рибалити Бабуся любить дивитися телевізор
- Які свята у вашій сім'ї є найулюбленішими?
- Чи святкуєте ви дні народження?
- Кого з рідних запрошуєте на сімейні свята?
- Що даруєте один одному?
ІV. Вправа “Дружнє коло” (про сімейні традиції)
1. Робота з підручником
Текст:
“Сімейні традиції і правила — це те, що робить кожну родину особливою. Нерідко ми живемо за цими правилами, навіть не помічаючи їх”.
Словничок
Традиція — це те, що перейшло від одного покоління до іншого, що збереглося від попередніх поколінь.
V. Вправа Асоціативний кущ “Сімейні традиції”
- Які у вас асоціації, коли чуєте «Сімейні традиції».
VІ. Вправа-гра „Щаслива родина”.
На парті лежать смайлики. Вчитель називає ознаки сімʼї. Якщо на думку дітей, це ознаки щасливої сім’ї, то вони домальовують промінчик щастя.
* Діти лічать кількість промінчиків ( 8 промінчиків).
Запитайте як почуваються дорослі і діти у такій сім’ї?
- Отже ви правильно розумієте що таке щаслива родина.
Подаруйте ваші смайлики своїм рідним.
VІІ. Сімейна математика
В нас сімейка невеличка,
2 брати і 3 сестрички,
Даша, Соня, Глаша, Ваня і Андрій.
Порахуй усіх мерщій.
Запитала в Яночки матуся:
“Скільки звуків у слові Маруся?”
Яна вірно відповість:
“Звичайно буде...”(6)
Понеділок, вівторок, середа,
четвер, п'ятниця, субота, неділя, -
Запитала тата Ліля.
Що ж їй тато відповів?
Це відомо всім,
Що у тижні джнів є.. (7)
Малий Андрійко з дідусем по рибу ходили -
3 карасики, 6 окунців швидко наловили.
Хто з вас діти відповість:
“Скільки буде 3 + 6?”
Руханка
Раз - турботлива матуся (руку покласти сусідові з права на плече)
Два – до тата пригорнуся (руку покласти сусідові з ліва на плече)
Бабця – три, дідусь – чотири (хитнутись разом всім праворуч)
П’ять – сестричку полічили (хитнутись разом всім
ліворуч )
Ось така моя родина: (нахилились правою рукою до лівої ноги)
привітна, і гостинна (нахилились правою рукою до правої ноги )
VІІІ. Робота в парі
ІХ. Вправа LEGO — сім'я.
Х. Хвилинка художника
ХІ. Рефлексія. Крісло автора
1