Виховна година " Домашні улюбленці".

Про матеріал
Виховна година Тема : Домашні улюбленці. Мета : розширити знання про домашніх тварин, їх місце проживання та спосіб живлення; розвивати вміння описувати тварин,які живуть поруч;виховувати любов до тварин,відповідальність і дбайливе ставлення до них.
Перегляд файлу

                                                   Виховна година

Тема : Домашні улюбленці.

Мета : розширити знання про домашніх тварин, їх місце проживання та спосіб живлення; розвивати вміння описувати тварин,які живуть поруч;виховувати любов до тварин,відповідальність і дбайливе ставлення до них.

Обладнання: відео,картки,пазли,розмальовки.

                                 Хід роботи.

І. Організаційна частина.

( привітання)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Відгадування загадок.

1.Має вуса,пишний хвіст

І негарну звичку

Спершу добре він поїсть,

Потім - вмиє личко(кіт)

2.Гавкає,кусає,а в дім не пускає( песик)

3. Пір’я він яскраве має,

    Як людина розмовляє(папуга)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Назвіть ,кого зображено на малюнках?

  • Як,ви гадаєте, чому я вибрала саме цих тварин?
  • Як ми їх ще називаємо?

Отже, сьогодні наша виховна година присвячена домашнім тваринам.

ІV.Вивчення нового матеріалу.

Історія виникнення свята.

Щороку 30 листопада у багатьох країнах відзначається Всесвітній день домашніх тварин.

Метою цього свята було нагадати про відповідальне ставлення до тварин,які живуть поруч з нами.

У цей день ми повинні приділити особливу увагу своїм домашнім улюбленцям.

Нагодувати їх смачненьким ,погратися з ними.

Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати,годувати,виховувати.

-А чи є у вас домашні улюбленці?

Я просила вас намалювати малюнок свого домашнього улюбленця та підготувати розповідь про нього.

Розповідь за планом.

 План

1.Яка кличка тварини?

2. Який вигляд має твій дом.улюбленець?

3.Який у нього характер?

4.Чим ти його годуєш?

5.За що ти його любиш?

Домашніми тваринами можуть бути не тільки свійські,а й дикі тварини,якщо люди їх змогли приручити.

Це можуть бути : павук,змія,біла миша,черепаха.

V.Фізхвилинка (черепаха Аха)

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота в парах (скласти пазли)

1п- «Хто в будиночку живе?»

2п-«Хто що їсть?»

2.Перегляд відео (свійські тварини « Мами,тата,малюки»).

3.Робота в групах (складання пазлів « Чий малюк?»).

4.Розфарбовування малюнків домашніх тварин.

VІІ. Підсумок уроку.

  • Яких домашніх тварин ви знаєте?
  • Як потрібно за ними доглядати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2020
Переглядів
1821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку