Виховна година
Тема : Домашні улюбленці.
Мета : розширити знання про домашніх тварин, їх місце проживання та спосіб живлення; розвивати вміння описувати тварин,які живуть поруч;виховувати любов до тварин,відповідальність і дбайливе ставлення до них.
Обладнання: відео,картки,пазли,розмальовки.
Хід роботи.
І. Організаційна частина.
( привітання)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Відгадування загадок.
1.Має вуса,пишний хвіст
І негарну звичку
Спершу добре він поїсть,
Потім - вмиє личко(кіт)
2.Гавкає,кусає,а в дім не пускає( песик)
3. Пір’я він яскраве має,
Як людина розмовляє(папуга)
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Назвіть ,кого зображено на малюнках?
Отже, сьогодні наша виховна година присвячена домашнім тваринам.
ІV.Вивчення нового матеріалу.
Історія виникнення свята.
Щороку 30 листопада у багатьох країнах відзначається Всесвітній день домашніх тварин.
Метою цього свята було нагадати про відповідальне ставлення до тварин,які живуть поруч з нами.
У цей день ми повинні приділити особливу увагу своїм домашнім улюбленцям.
Нагодувати їх смачненьким ,погратися з ними.
Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати,годувати,виховувати.
-А чи є у вас домашні улюбленці?
Я просила вас намалювати малюнок свого домашнього улюбленця та підготувати розповідь про нього.
Розповідь за планом.
План
1.Яка кличка тварини?
2. Який вигляд має твій дом.улюбленець?
3.Який у нього характер?
4.Чим ти його годуєш?
5.За що ти його любиш?
Домашніми тваринами можуть бути не тільки свійські,а й дикі тварини,якщо люди їх змогли приручити.
Це можуть бути : павук,змія,біла миша,черепаха.
V.Фізхвилинка (черепаха Аха)
VІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Робота в парах (скласти пазли)
1п- «Хто в будиночку живе?»
2п-«Хто що їсть?»
2.Перегляд відео (свійські тварини « Мами,тата,малюки»).
3.Робота в групах (складання пазлів « Чий малюк?»).
4.Розфарбовування малюнків домашніх тварин.
VІІ. Підсумок уроку.