«Конспект уроку з розвитку мовлення для1-го класу на тему ".Осінній сад."»

Про матеріал

Формувати уміння висловлюватися логічно, правильно; розвивати креативне мислення, пошуковий інтерес, спостережливість, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до природи, уміння помічати і розуміти її красу, неповторність; формувати бажання турбуватися про навколишній світ.

Перегляд файлу

Урок розвитку мовлення Тема: Осінній сад!

Мета: Формувати уміння висловлюватися логічно, правильно; розвивати креативне мислення, пошуковий інтерес, спостережливість, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до природи, уміння помічати і розуміти її красу, неповторність; формувати бажання турбуватися про навколишній світ.

Тип уроку: розвитку зв’язного мовлення, інтегрований

Хід уроку

 

І. Етап орієнтації

Барви осінні буяють довкола:

Світиться радістю, гомоном школа,

Й ми на урок понесемо барвинку:

Теплу, веселу і творчу смішинку.

Посмішки друзям даруємо щиро,

Разом трудитися будемо вміло!

ІІ. Етап цілепокладання

-Діти, я вітаю вас на сьогоднішньому  уроці . Під час уроку ви будете уважними , винахідливими ,кмітливими ,креативними.

- А перш ніж розпочати урок, давайте проведемо дихальну  зарядку

Формування уміння регулювати дихання

  Підготовчі вправи

* Вправа « Повітряна кулька»

- Давайте надуємо повітряну кульку.

- Спустіть повітря. Повторіть декілька разів цей звук.

 

- Діти що це за капелюх? Ви не знаєте, хто залишив  його у нас ?

- Як ви думаєте, чий він може бути?(відповіді дітей)

- Можливо ви і праві але все одно його потрібно повернути.

 (Вчитель піднімає капелюх діти бачать під ним клубок ниток)

-  Здається,  я здогадалась як ми його повернемо, нам допоможе цей чарівний клубочок, він нам покаже дорогу до власника капелюха. (клубочок не простий ,а чарівний,він загадує загадку про сад:

 

Нерозлучне коло подруг

Тягне до сонця

Сотні рук.

А в руках - запашний вантаж

Різних бус на різний смак. (Сад)

- Ну що ви здогадались куди ми помандруємо?

--А працювати будемо за планом:

 

III. Етап проектування

 1. Мовна розминка.

 2. Робота в парах  Гра « Одягніть деревце»

 3. Фізкультхвилинка

 4. Робота в група. Робота з конструктором «Лего»

 5. Гра «Збери урожай»

 6. Рефлексія

  Виставляється картинка осіннього саду

- Куди ми потрапили?(в осінній сад)

- Як ви здогадались?(на деревах барвисті листочки)

1. Мовна розминка.

-     Щоб вам працювалося гарно ми проведемо мовну розминку .

      Подув сильний вітерець  - Ець – ець –ець

      Облітає листя в гаї - Аї – аї – аї

      Ми збираємо його - Го – го –го

      Принесемо його в клас - Ас – ас – ас  

Молодці, дуже гарно отрималось. Ви були справжніми поетами. А давайте ще складемо віршик(діти вставляють пропущенні слова,користуючись підказками)

Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і сад,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь сад!

  • Про що віршик? ( про осінь,про осінній сад)
  • А давайте і ми створимо свій осінній садочок

 

2.Робота в парах. Гра «Одягніть деревце»

- Перед вами деревця вам потрібно одягнути їх в листочки.  

- Охарактеризуйте своє дерево. ( діти характеризують своє дерево  і створюють композицію «осінній сад»)

3. Фізкультхвилинка під музичний супровід.

- У нас отримався гарний садочок.

-А що росте в саду?(фрукти)

- Які?(називають)

-А відгадайте Що це за фрукт:

 Саме через цей фрукт розпочалася Троянська війна.

- А найбільший, офіційно зареєстрований, плід важив майже 1,5 кілограма.

- Ним рекомендуется завершувати будь-який прийом їжі - це корисно для зубів.

- Одна із найвідоміших компюторних компаній обрала його своїм символом.

- Здогадались?

- Тоді вам іще одна підказка

 - Мов маленький м’ячик,
   Висить, а не скаче,
   Рум’яне, гладеньке,
   На смак солоденьке.

-Так правильно це яблуко. А на якому дереві ростуть яблуки?(яблуня)

4 Робота в групах. Робота з конструктором «Лего»

  нас є слово «яблуня» давайте побудуємо з нього речення .

Кожне наступне речення ми збільшуємо на одне слово.

                          Яблуня.

                  Молода яблуня.

             Молода яблуня росте.
        Молода яблуня росте в саду.
-Скажіть яке речення вам найбільш сподобалось?( останнє )

-Чому?

-Складіть своє речення зі словом яблуння.

5. Гра « Збери урожай»

-А ,що восени люди роблять у садочку?(збирають врожай )

-А давайте і ми зберемо урожай яблук (складання розсипанки)-    Прочитайте яке слово утворилось (дідусь)

Заходить дідусь-садівник до класу

- Добрий день!

- Добрий день , а хто ви ?

- Я садівник

- Дідусю, це не ви загубили капелюха?

-Так це мій капелюх- талісман!Я вам вдячний,що ви його знайшли             

- Діти а давайте скористаємося такою нагодою і поспілкуємося з                  дідусем.

(діти задають питання садівнику Як доглядати за садом)

- Дякую вам діду за гарні поради.

Дід: - До побачення діти , а за те що ви повернули мені капелюха я вам залишаю гостинця,а щоб скуштувати його треба закінчити речення

    6. Рефлексія

 - Сьогодні на уроці ми…..

-  Ми описували…..

-  Складали …

-  Я вам дякую , ви працювали фантастично!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Іванович Світлана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 січня 2018
Переглядів
4311
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку