Квест до Дня української писемності та мови (5-11 класи)

Про матеріал

Квест у цікавій ігровій формі ознайомить учнів з розвитком слов'янської писемності та постатями, які відіграли важливу роль у становленні української мови.

Перегляд файлу

Квест до Дня української писемності та мови

Мета: у цікавій ігровій формі ознайомити учнів з розвитком слов’янської писемності та постатями, які відіграли важливу роль у становленні української мови;

Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння працювати в колективі;

Виховувати інтерес та повагу до рідної мови.

Обладнання: маршрутні листи, ілюстрації, картки із завданнями.

Учасники: учні 5-11 класів.

Учні об’єднуються в команди, одержують маршрутні листи й, мандруючи, ознайомлюються з новою інформацією. Після цього змагаються, виконуючи завдання.

 

Маршрутний лист

Назва зупинки

 

1

«Алфавіт» (розповісти алфавіт напамять)

Вчитель мови ___________________

2

Вправні читці (перекласти текст з старословянської мови)

Вчитель мови ___________________

3

Гра «Пісні-перевертні»

Заступник з виховної роботи __________________

4

Пісня (виконати пісню про мову)

Вчитель  музики __________________

5

Фотозупинка (постановка учнів у слово МОВА і фото)

Педагог-організатор _____________

6

Зупинка «Здоровя» (розповісти вчителю 5 приказок  про здоровя)

Вчитель фізкультури ___________________

7

Зупинка «Акровірш» (скласти і прочитати акровірш на слово МОВА)

Директор школи ___________________


Додаток 1

  1. Вправні читці

Прочитати текст старослов’янською мовою.

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\cerkovnoslovjanska_mova.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Пісні-перевертні»

Кожне слово треба замінити на протилежне за значенням - і тоді Ти отримаєш рядок з широко відомої української пісні. Удачі Тобі!

Я ж тобі сказав правду.

Померла в дідуся одна сумна качка.

Шепоче та радіє Дон вузенький

День такий сонячний

 


 


Маршрутний лист _________ класу

Назва зупинки

 

1

«Алфавіт» (розповісти алфавіт напамять)

Вчитель мови ___________________

2

Вправні читці (перекласти текст з старословянської мови)

Вчитель мови ___________________

3

Гра «Пісні-перевертні»

Заступник з виховної роботи__________________

4

Пісня (виконати пісню про мову)

Вчитель музики __________________

5

Фотозупинка (постановка учнів у слово МОВА і фото)

Педагог-організатор _____________

6

Зупинка «Здоровя» (розповісти вчителю 5 приказок  про здоровя)

Вчитель фізкультури ___________________

7

Зупинка «Акровірш» (скласти і прочитати акровірш на слово МОВА)

Директор школи ___________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2018
Переглядів
7937
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку