Квест у цікавій ігровій формі ознайомить учнів з розвитком слов'янської писемності та постатями, які відіграли важливу роль у становленні української мови.
Квест до Дня української писемності та мови
Мета: у цікавій ігровій формі ознайомити учнів з розвитком слов’янської писемності та постатями, які відіграли важливу роль у становленні української мови;
Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння працювати в колективі;
Виховувати інтерес та повагу до рідної мови.
Обладнання: маршрутні листи, ілюстрації, картки із завданнями.
Учасники: учні 5-11 класів.
Учні об’єднуються в команди, одержують маршрутні листи й, мандруючи, ознайомлюються з новою інформацією. Після цього змагаються, виконуючи завдання.
Маршрутний лист
№ |
Назва зупинки |
|
1 |
«Алфавіт» (розповісти алфавіт напам’ять) |
Вчитель мови ___________________ |
2 |
Вправні читці (перекласти текст з старослов’янської мови) |
Вчитель мови ___________________ |
3 |
Гра «Пісні-перевертні» |
Заступник з виховної роботи __________________ |
4 |
Пісня (виконати пісню про мову) |
Вчитель музики __________________ |
5 |
Фотозупинка (постановка учнів у слово МОВА і фото) |
Педагог-організатор _____________ |
6 |
Зупинка «Здоров’я» (розповісти вчителю 5 приказок про здоров’я) |
Вчитель фізкультури ___________________ |
7 |
Зупинка «Акровірш» (скласти і прочитати акровірш на слово МОВА) |
Директор школи ___________________ |
Додаток 1
Прочитати текст старослов’янською мовою.
Кожне слово треба замінити на протилежне за значенням - і тоді Ти отримаєш рядок з широко відомої української пісні. Удачі Тобі!
Я ж тобі сказав правду.
Померла в дідуся одна сумна качка.
Шепоче та радіє Дон вузенький
День такий сонячний
Маршрутний лист _________ класу
№ |
Назва зупинки |
|
1 |
«Алфавіт» (розповісти алфавіт напам’ять) |
Вчитель мови ___________________ |
2 |
Вправні читці (перекласти текст з старослов’янської мови) |
Вчитель мови ___________________ |
3 |
Гра «Пісні-перевертні» |
Заступник з виховної роботи__________________ |
4 |
Пісня (виконати пісню про мову) |
Вчитель музики __________________ |
5 |
Фотозупинка (постановка учнів у слово МОВА і фото) |
Педагог-організатор _____________ |
6 |
Зупинка «Здоров’я» (розповісти вчителю 5 приказок про здоров’я) |
Вчитель фізкультури ___________________ |
7 |
Зупинка «Акровірш» (скласти і прочитати акровірш на слово МОВА) |
Директор школи ___________________ |