Трудове навчання
Тема: Застосування і види ниток. Практична робота: аплікація «Золота рибка»
Мета: формувати початкові знання учнів про застосування і види ниток, вчити характеризувати нитки як матеріал для виготовлення одягу, їх призначення та властивості, вчити виготовляти аплікацію з ниток, працювати за алгоритмом, формувати предметну компетентність; розвивати дрібну моторику рук, навички роботи з нитками, творчі здібності дітей, увагу, мислення; виховувати акуратність, дисциплінованість бережливе ставлення до природи.
Трудове навчання
Тема: Застосування і види ниток. Практична робота: аплікація «Золота рибка».
Мета: формувати початкові знання учнів про застосування і види ниток, вчити характеризувати нитки як матеріал для виготовлення одягу, їх призначення та властивості, вчити виготовляти аплікацію з ниток, працювати за алгоритмом, формувати предметну компетентність; розвивати дрібну моторику рук, навички роботи з нитками, творчі здібності дітей, увагу, мислення; виховувати акуратність, дисциплінованість бережливе ставлення до природи.
Тип уроку: комбінований (урок-казка)
Методи і прийоми: бесіда, розповідь, пояснення, ілюстрація, практична робота.
Міжпредметна інтеграція: природознавство, літературне читання.
Інтерактивні методи: проблемний метод, рефлексія, ігровий метод,
Здоров’язберігаючі технології : фізкультхвилинка.
Обладнання: план-конспект уроку, зображення видів ниток, технологічна картка, зразок практичної роботи.
Матеріали та інструменти: в’язальні нитки, клей, ножиці, шаблон рибки.
Хід уроку:
І. Організація класу:
Ми справжні таланти
Хоч вір, хоч не вір
Стають у нас твором нитки і папір
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів:
И(2) н(1) а(5) к(4) т(3)
ІІІ. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності.
«Жили собі дід та баба й жили вони дуже бідно. Пішов ось якось дід на річку, щоб рибки спіймати. Кинув дід сітку та й витяг не просту рибку а….(золоту)»
ІV. Вивчення нового матеріалу.
V. Аналіз зразка виробу.
VІ. Планування трудового процесу.
- Намащуємо контур хвостика клеєм і починаємо викладати нитку притискаючи паличкою по контуру, закінчивши відрізаємо нитку.
- Так само намащуємо контур тулуба і викладаємо ниткою та інші мілкі частинки. При цьому клей намащуємо тонким шаром кісточкою намагаємось не виходити за межі контуру.
- Виклавши контур, намащуємо клеєм серединку рибки і посипаємо мішурою.
VІІ. Повторення правил техніки безпеки з клеєм та ножицями.
Фізкультхвилинка (вправи-енергізатори)
VІІІ. Повторення правил техніки безпеки з клеєм та ножицями.
VІV. Інструкція до практичної роботи.
X.Практично-творча робота учнів.
XІ.Аналіз та оцінювання учнівських робіт.
XІІ. Рефлексія. Підсумок.
X.Прибирання робочих місць.