Конспект уроку з трудового навчання для учнів 2 класу на тему "Застосування і види ниток. Практична робота: аплікація «Золота рибка»"

Про матеріал

Трудове навчання

Тема: Застосування і види ниток. Практична робота: аплікація «Золота рибка»

Мета: формувати початкові знання учнів про застосування і види ниток, вчити характеризувати нитки як матеріал для виготовлення одягу, їх призначення та властивості, вчити виготовляти аплікацію з ниток, працювати за алгоритмом, формувати предметну компетентність; розвивати дрібну моторику рук, навички роботи з нитками, творчі здібності дітей, увагу, мислення; виховувати акуратність, дисциплінованість бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Трудове навчання

Тема: Застосування і види ниток. Практична робота:  аплікація «Золота рибка».

Мета: формувати початкові знання учнів про застосування і види ниток, вчити характеризувати нитки як матеріал для  виготовлення одягу, їх призначення та властивості, вчити виготовляти аплікацію з ниток, працювати за алгоритмом, формувати предметну компетентність; розвивати дрібну моторику рук, навички роботи з нитками, творчі здібності дітей, увагу, мислення; виховувати акуратність, дисциплінованість бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: комбінований (урок-казка)

Методи і прийоми: бесіда, розповідь, пояснення, ілюстрація, практична робота.

Міжпредметна інтеграція: природознавство, літературне читання.

Інтерактивні методи: проблемний метод, рефлексія, ігровий метод,

Здоров’язберігаючі технології : фізкультхвилинка.

Обладнання: план-конспект уроку, зображення видів ниток, технологічна картка, зразок практичної роботи.

Матеріали та інструменти: в’язальні нитки, клей, ножиці, шаблон рибки.

Хід уроку:

І. Організація класу:

Ми справжні таланти

Хоч вір, хоч не вір

Стають у нас твором нитки і папір

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів:

  1. Гра «Розшифруй»
  • Діти, а щоб дізнатися з яким матеріалом ми будемо працювати сьогодні на уроці вам треба розшифрувати слово, для цього розташуйте літери в правильному порядку і прочитайте слово.

И(2)  н(1)  а(5) к(4)  т(3)

  • А чи знаєте ви для чого використовують  нитки?
  • А з чого їх виготовляють?

ІІІ. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти наш урок буде не звичайним, а за мотивами казки. Послухайте уривок і скажіть назву цієї казки:

«Жили собі дід та баба й жили вони дуже бідно. Пішов ось якось дід на річку, щоб рибки спіймати. Кинув дід сітку та й витяг не просту рибку а….(золоту)»

  • Але казка буде навпаки, рибка буде загадувати свої бажання нам. Аби це виправити нам треба виконати всі бажання золотої рибки: дізнатися хто виробляє нитки, які вони бувають і для чого їх використовують. А також створити свою власну Золоту рибку і тоді своє бажання зможемо загадати ми.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Проблемний метод. Ознайомлення з видами ниток. Пояснення вчителя.
  • Тож виконаємо головні бажання Золотої рибки.
  • Діти, ви щодня одягаєтесь в красивий одяг. А чи задумувались ви з чого зроблена ваша сорочка?( з тканини)
  • А тканина звідки взялася? (з ниток)
  • А нитки з чого зроблені?
  • А нитки робляться з волокон (маленькі ворсинки). Розрізняють волокна натуральні(рослинного- льон, бавовна і тваринного походження-з овець, кіз)
  • Ми використовуємо різні види ниток  і тканин залежно від призначення одягу.
  • А майстра який виготовляє кольорові нитки і тканини називають – ТЕКСТИЛЬНИКОМ.

V. Аналіз зразка виробу.

  • Діти, ми бажання нашої Золотої рибки виконали. А тепер час виготовити аплікацію «Золота рибка» аби і вона виконала наші бажання і все в казці повернути на свої місця.
  • Аплікації зроблена з в’язальних ниток, кольорової мішури, за допомогою клею і ножиць. Рибка складається з тулуба, хвостика голови і плавничків.

VІ. Планування трудового процесу.

- Намащуємо контур хвостика клеєм і починаємо викладати нитку притискаючи паличкою по контуру, закінчивши відрізаємо нитку.

- Так само намащуємо контур тулуба і викладаємо ниткою та інші мілкі частинки. При цьому клей намащуємо тонким шаром кісточкою намагаємось не виходити за межі контуру.

- Виклавши контур, намащуємо клеєм серединку рибки і посипаємо мішурою.

VІІ. Повторення правил техніки безпеки з клеєм та ножицями.

Фізкультхвилинка (вправи-енергізатори)

VІІІ. Повторення правил техніки безпеки з клеєм та ножицями.

VІV. Інструкція до практичної роботи.

  • Послідовність виконання роботи розказує один з учнів.

X.Практично-творча робота учнів.

XІ.Аналіз та оцінювання учнівських робіт.

XІІ. Рефлексія. Підсумок.

  • Яке бажання ви б загадали рибці.

X.Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
4944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку