Конспект уроку з української мови "Письмовий переказ"

Про матеріал
Тема: Письмовий переказ Мета: перевірити вміння учнів переказувати текст, послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне,грамотно виділяти речення і текст; розвивати навичку усного і писемного мовлення; збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до рідного слова.
Перегляд файлу

Тема: Письмовий переказ

Мета: перевірити вміння учнів переказувати текст, послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне,грамотно виділяти речення і текст; розвивати навичку усного і писемного мовлення; збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до рідного слова.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Хто любить рідну мову –

Вживає всі слова її безпомилково.

прошу, діти, не лінитись

А учитись і учитись.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

- Відгадайте загадку

     По дворах стрибає,
     Крихти збирає,
     Ростом він маленький,
     Сірий, чепурненький.
     Справжній молодець!
     Хто він?…(Горобець)

- Запишіть каліграфічно відгадку, та складіть речення з цим словом.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Контроль знань

1. Слухання тексту

                                         ПРИГОДИ ГОРОБЦЯ

         Зранку я рибалив. Раптом щось ударилось об мою спину. Я оглянувся і помітив, як у мій рюкзак сховався горобець А коло мене в повітрі кружляє яструб-перепелятник. Витягнув кігті, цілиться в рюкзак. У мисливському азарті він на мене й уваги не звертає.

       Я почав хапати його руками. Яструбок схаменувся, вивернувся з рук і полетів: зник за піщаним берегом.

      Отак урятувався горобець.

                                                                                                                 (63 слова)

Словник: рюкзак, яструб-перепелятник, мисливський азарт, піщаний, яструбок.

План переказу

1.   На риболовлі.

2.   Горобець сховався.

3.   Мисливський азарт яструба.

4.   Горобець урятувався.

2. Самостійна робота учнів.

V. Підсумки уроку

- Чого навчилися на уроці?

- Чи все вдалося вам зробити на сьогоднішньому уроці?

- Під час яких завдань у вас виникли труднощі?

- Чи вдалося їх подолати?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Старжинська Жанна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
12830
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку