Конспект уроку з "ЯДС", 2 клас.
Тиждень 13. Тема місяця: «Спільнота»
Тема. Краще разом чи поодинці?
Очікувані результати:
співвідносить об'єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями/ описами і навпаки;
розпізнає за деякими ознаками комах;
поповнює власний словниковий запас;
відновлює деформоване прислів'я;
спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет
обговорення;
підтримує аргументами власні думки або спростовує їх.
I .Ранкова зустріч
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
2. Щоденні новини
Сьогодні___ (число)________(місяць)______(день тижня).
Пора року
Погода
Дитина дня
Тема місяця. Спільнота
3.Обмін інформацією
- Що таке спільнота?
- Діти, ми з вами спільнота? Спробуймо обгрунтувати свою думку?
А до якої спільноти ми з вами ще належимо в ліцеї?
Спільнота. Краще разом чи поодинці ?
- Сьогодні ми з вами повинні дослідити які справи в спільноті робити краще разом, а які поодинці? Знову зустрінемося з героями медової казки і заглянемо у вулик до бджілок щоб дізнатись якусь цікаву інформацію. Спробуємо поповнити новими словами свій словниковий запас і вчитися гарно висловлювати свої думки.
Пригадаємо кінцівку нашої першої пригоди « Про невідомий пахучо-медовий світ»
А зараз переглянемо мультфільм і спробуємо довідатися як бджоли живуть у вулику. Яку роботу їм краще виконують разом , а яку поодинці?
https://www.youtube.com/watch?v=83mcfv9ZKl4&feature=emb_logo
https://svitdovkola.org/2/qr/p109
II.Фізкультхвилинка.
4. Групова робота
-А які справи вдома із сім'єю ви робите разом?
- А які справи вдома краще робити поодинці?
А які справи нам в класній родині краще робити самостійно?
А які справи краще робити разом?
III. Підсумок уроку. Рефлексія.