Конспект уроку з ЯДС у 3 класі.Пригода четверта.Г.Остапенко "У лісі"

Про матеріал
Конспект уроку стане чудовим помічником при підготовці до уроку. У розробці є цікаві завдання для дітей,артикуляційна вправа,перегляд відео.
Перегляд файлу

 

Конспект уроку «Я досліджую світ» з використанням навчального посібника О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко.    

Урок №22.  Г. Остапенко «У лісі»

Мета: закріплювати вміння планувати подорож; ознайомити з лісом як природним угрупованням; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; закріплювати вміння писати слова в алфавітному порядку;

активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати любов до природи, бажання берегти ліси, естетичний смак.

Обладнання:  мультимедійний супровід,відео(ютуб).

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

  1. МНД (мотивація навчальної діяльності)
  2. АОЗ (актуалізація опорних знань)
  3. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

 Ранкове коло.

 Організація класу.

.Програма «Як почуває себе ненька Україна?» в прямому ефірі.

Добрий день! Добрий день!

На нас чекає гарний день

Всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

Щоденні новини(пора року,місяць,число,опади,температура повітря,настрій). Артикуляційна вправа. (надути кульку,загасити свічечку,зробити язичком  рухи маятника)

. Робота над скоромовкою.

Ранком Юра з Мариною

Милувалися калиною

. Впізнайте слова за відсутніми літерами. Впізнай слово м..кл..т..кп..л..м..хл..пч..кл..л..к..п..м..д..рв..л..с..п..др..б..ттр..кт..р

. Рухлива вправа.

 Пригода четверта «У лісі» (с.30 підручник)

.Гімнастика для очей.

. Пригода четверта «У лісі»(читання для когось)

. Побесідуймо.(питання-відповіді за змістом прочитаного)

. Волинь - найцікавіші місця!(перегляд відео ютуб)

Робота в робочому зошиті. Обчисли вирази. Зістав з ключем і довідайся, які дерева ростуть у лісі, де опинилися жевжики.(с.14 завдання 1,2)

Дослідіть,які рослини є в лісі нашої місцевості,

.Фізкультхвилинка

Склади правила поведінки в лісі.(за малюнками)  Правила поведінки в лісі

Продовження роботи у зошиті.. Пригадай правила поведінки в лісі. Познач символом           істинні твердження. (с.14 завд.3)  

Домашнє завдання.с.30 читати і переказувати.

  1. ЗВ (закріплення вивченого)

Чому потрібно берегти ліс? (відповіді дітей)

  1. Підсумок.
  2. Рефлексія

Дай відповідь на запитання:

-Сьогодні я навчився…

-Сьогодні я дізнався..

-Найбільш мене вразило…

-Вдома я розкажу про..

docx
Додано
23 вересня 2023
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку