Конспект уроку. "Зимові розваги"

Про матеріал
Конспект уроку "Зимові розваги". в 1 класі. Я досліджую світ. За підручником Логачевська. Перегляд мультфільмів і обговорення його. Безпечний відпочинок зимку. Гра "Так чи ні"
Перегляд файлу

Тема. Перегляд та обговорення мультфільму «Зимові розваги». Безпечний відпочинок взимку. Дидактична гра «Так чи ні».

Мета: розширювати знання дітей про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, вміння працювати в групі; збагачувати словниковий запас учнів.

 Формування предметних компетентностей:

​- математична компетентність - виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

- природознавчої – формувати уявлення учнів навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

- застосувати знання в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формувати навички природоохоронної роботи;

- сприяти розвитку дослідницької активності, творчих здібностей та інтересів учнів.

- комунікативної – формувати уміння учнів зв’язно висловлювати думку;

- спілкуватися державною мовою;

- налагоджувати взаємодію з оточуючими;

- розвивати навички спілкування.

 

Формування ключових компетентностей: громадської, соціальної, уміння вчитися, загальнокультурної, здоров’язберігаючої.

Очікувані результати. Учні знатимуть:

  •     Які існують зимові розваги;
  •     Яких правил слід дотримуватись під час гри взимку;

 

Обладнання: мультимедійна презентація, роздруковані картки, малюнки зимових розваг, сніговик із паперу частинами, музичний супровід, роздатковий матеріал, мнемотаблиці, відеоролики.

Вид уроку:  Інтеграція: мовно - літературна освітня галузь, математична освітня галузь, природнича освітня галузь, технологічна освітня галузь, мистецька освітня галузь, соціальна і здоров’язбережна освітня галузь.

 

 

ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент (2 хв.)

 Ранкове коло

1. Вітання

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій всі зимовий маєм?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

2. Обмін інформацією

- Діти, хто скаже, яка у нас пора року?

- За якими ознаками ми помічаємо прихід зими?

3. Ранкові новини

- Який іде перший зимовий місяць?

- Які ще зимові місяці ви знаєте?

- Який сьогодні день тижня? (вчора, завтра)

- Яке сьогодні число?

- Яка погода? Опади?

4. Визначення настою (кубики Lego)

Червоний колір – поганий настрій, зелений – чудовий.

II. Актуалізація опорних знань учнів (5 хв.)

  1.               Відгадування загадки.

   Що за диво –

   Все навколо

   Білим пухом занесло.

   Дива зовсім тут нема.

   Це до на прийшла… (зима)  

- Діти, до нас на урок завітала зима і вона нам підготувала багато цікавих завдань, які нам нам треба зробити.

2.Вправа «Мікрофон»

— Хто любить зиму? Чому? (Взимку холодно; випадає сніг; річки, озера, ставки замерзають, діти люблять цю пору року)

  • Що приносить дітям зима? (Радість, веселощі, розваги)
  • На що схожа зима?
  • Чим она відрізняється від інших пір року?

3. Робота з Лего.

  • - А якщо я з вами не погоджусь? Давайте візьмемо до рук. Лего і спробуємо сконструювати зиму. Вона приносить нам холод і мороз. Якого кольору візьмемо цеглинку?(голубий). Річки вкриваються товстим шаром льоду.(синій). Так, чомусь дійсно холодно. А хіба взимку не буває сонячних днів?(жовтий) . Тільки чомусь це сонечко не гріє. А де ж знайти тепло?(камін, батареї, одяг) (помаранчевий). Зараз мені хочеться взяти до рук червоний.(снігурі, горобина, світлофор, одяг). Яке ж свято зустрічаємо взимку?(ялинка, зелений.) Тож який колір у зими?
  •  Якого кольору третя цеглинка?
  •  Назвіть сусідів п’ятої?
  •  Чому ми брали помаранчеву? Яке місце вона займає? І т. д.
  •  Скільки всього цеглинок?
  • Що ми робимо взимку?
  • За що ми любимо зиму?

4. Фізкультхвилинка

III. Мотивація навчальної діяльності

  1. Гра «Плутанка»
  • Зима запрошує вас на загадкову галявину, де зустрілися всі пори року. Вам треба  знайти лише, те що підходить до теми «Зима». (Чия команда зробила першою піднімає руку).

Дощ, сніг, ковзани, квіти, лижі, гриби, хуртовина, роса, мороз, сніговик, туман, шуба, вода, травичка, санки, сонце, ягоди, рукавички, сніжинка, ковзанка.

  1. Звуко –буквений аналіз слів
  • Ковзани, санки, мороз,сніг, ковзака
  1. Складання «павутинки»  «ЗИМА»

 — Діти, давайте складемо «павутинку» до слова «зима». Ми будемо відгадувати загадки. А відгадавши ці загадки, ви дізнаєтесь, що потрібно зимі для розваг дітей. Послухайте першу загадку.

 (На дошці прикріплена сніжинка. Діти відгадують загадки і прикріплюють до кожного промінчика «сніжинки»-відгадки.)  

В зимову веселу пору                                Дві дощечки, дві сестри

Ми найкращі друзі дітвори.                      Несуть мене із гори. (Лижі)

Вивозять діти нас на гору,

А ми веземо їх з гори. (Сани)

 

Я падаю на  ваші хати.                                Два коники залізні                 

Я білий-білий, волохатий.                          Несуть мене по льоду.(Ковзани)

Я прилипаю вам до ніг.

І називаюсь просто…(сніг)

 

Скрипу, скрипу – все мандрує,                   Надворі мороз тріщить,

Жартома, а чи всерйоз                                 — баба з віником стоїть,

Геть шибки всі замурує                               а як сонце припече, —

Білим сріблом Дід… (Мороз)                      кине віник і втече. (Снігова баба)                                                                             

  •    То що ж полюбляють робити діти взимку?
  •    - Давайте порахуємо скільки зимових розваг ми налічили? (Ліпити снігову бабу, кататися на ковзанах, лижах, спускатися на санчатах із гірки)  
  •    А називається все це?(Зимові розваги)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

Сьогодні ми поговоримо про зимові розваги дітей.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (15 хв.)

  1. Бесіда
  • Де ви відпочиваєте взимку?
  • Які розваги полюбляєте?
  • Але граючись потрібно дотримуватись певних правил .
  1. Робота за ілюстраціями
  • Давайте разом складемо правила безпечного відпочинку взимку.

C:\Users\Солнышко\Desktop\ice3_040210.jpg Правила поведінки у випадку, якщо провалились на льоду річки або озера

Заходи безпеки на льоду та воді | ЗДО №1Граємо радо — мороз не завада | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і  педагогівПрофілактика дитячого травматизму взимку - Комунальний заклад "Дошкільний  навчальний заклад (ясла-садок) № 294 Харківської міської ради"Правила поведінки на вулицях і дорогах у зимовий період - Заклад дошкільної  освіти (ясла-садок) №42 "Сонечко" Запорізької міської ради Запорізької  областіОбережно - тонкий лід! -

 

  1. Мультфільми про зимові розваги

https://www.youtube.com/watch?v=60AizGMokPI

  • Про кого цей мультфільм?
  • Що робили Маша та Ведмідь?
  • Що небезпечного ви побачили у грі Маші і Ведмедя?
  • До чого це може призвести?

Переглянемо другий мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=5lWof1JbSDk

  • Про кого цей ролик?
  • Що в цій грі вам здалося небезпечним?
  • Скажіть діти, а яка гра Вам подобається найбільше?
  1. Гра «Зліпи сніговичка» (Математичний блок)
  • До нас на урок хтось завітав. (Учитель вивішує незакінчений малюнок із зображенням сніговика)

розмальовка Розмальовки роздрукувати бесплатно.

  • Діти, хто це? (Сніговик) 
  • Давайте поглянемо на зображення і скажемо , які геометричні фігури Ви бачите?(Круг трикутник, криві лінії).
  1. Парна робота
  • Чи однакові круги за розміром?
  • Верхній маленький круг – це голова,  середній круг – це тулуб, один круг великий – це основа тулуба.
  • В якій послідовності ми будемо клеїти круги?
  • Внизу – великий, посередині – середнього розміру, зверху – маленький.
  • Складіть розсипані частинки сніговика.

V.ЗАКРІПЛЕННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ (1 хв.)

  1. Дидактична гра «Так чи ні» з Lego (Червоний колір означає – ні, зелений – Так)

Зіграти хочеться мені

З вами, друзі, в «Так чи ні».

Вам питання я поставлю:

Готуйте відповідь свою.

Запитання для гри

— Хлопчик на лижах іде кататися у парк. (Так.)

  • Діти катаються на санках по льоду.(Ні.)

— Дівчинка на ковзанах катається по тонкій кризі. (Ні.)

— Хлопчик стрибає на тонкому льоду. (Ні.)

— Діти з’їжджають з гірки на санчатах прямо на дорогу. (Ні.)

  • Діти грають на льоду біля ополонки.(Ні.)

— Хлопчик і дівчинка ліплять снігову бабу. (Так.)

— Діти на майданчику катають одне одного на санчатах. (Так.)

VI. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ (4 хв.)

  1. Мнемотаблиці

А зараз ми закріпимо всі види зимових розваг, вивчивши віршик за допомогою картинок.

Діти винесли із дому

Лижі,санки, ковзани,

І згори летять щодуху,

Обганяючи вітри.

Картинки по запросу картинки зимові розваги дітей     Картинки по запросу малюнок як носять діти лижі   Похожее изображение

Діти                              винесли                   із дому

Картинки по запросу картинки лижіКартинки по запросу картинки санкиКартинки по запросу картинки ковзани

Лижі                     санки                      ковзани

Картинки по запросу картинки лижнік зимової гори Картинки по запросу картинки діти катаються на санках

Із гори летять                щодуху

Картинки по запросу картинки зимові розваги  Похожее изображение

Обганяючи                                 вітри

VII.ПІДСУМОК УРОК ( 1 хв.)

  1. Рефлексія

– Зимонька переконалася, як багато ви про неї знаєте, вмієте відгадувати «зимові» загадки,  складати сніговиків і ще багато завдань.  За це вона нагороджує кожного з вас своїми сніжинками.

  1. Вправа «Розмалюй сніжинку» Роздайте дітям заздалегідь підготовлені аркуші зі схематичними зображеннями сніжинок. Спитайте, який колір зазвичай мають сніжинки, попросіть дітей пофарбувати сніжинки у колір свого настрою. Нехай не обмежують свою уяву! А потім вони можуть намалювати власну сніжинку, яку вигадають самі.
  2. 3. Що вам найбільше сподобалось на уроці?
  • Що б ви хотіли ще дізнатись по зимові розваги?
  • З яким настроєм він у вас закінчився?
doc
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
7293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку