Конспект відкритого уроку. Предмет: Спеціальна технологія. Тема уроку: Загальна будова автомобіля. Мета уроку: - розглянути загальну будову автомобіля, його складові частини; визначити роль англійської мови у формуванні професійної компетентності у майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів; - розвивати логічне мислення учнів, їх увагу, комунікативні навички; - виховувати старанність та активність учнів при вивченні нового матеріалу.
Міністерство освіти і науки України
Державний професійно-технічний навчальний заклад
«Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»
Професія 7231.2 Слюсар з ремонту автомобілів
ГРУПА: АС-24-15
Вінниця – 2015
Курс: 1
Група: АС-24-15
Предмет: Спеціальна технологія
Тема уроку: Загальна будова автомобіля
Мета уроку:
- розглянути загальну будову автомобіля, його складові частини; визначити роль англійської мови у формуванні професійної компетентності у майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів;
- розвивати логічне мислення учнів, їх увагу, комунікативні навички;
- виховувати старанність та активність учнів при вивченні нового матеріалу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Форма організації навчальної діяльності: фронтальна (колективна).
Методи і прийоми навчання: пояснювально-ілюстративні.
Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, проектор, інтерактивна дошка, презентер, підручники (Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. - К.: Либідь, 2014. - 420 с.), завдання, роздатковий матеріал.
Структура уроку:
1. Організаційно-виховний момент (2 хв.)
2. Актуалізація опорних знань учнів (5-7 хв.)
Перевірка домашнього завдання у вигляді бесіди за наступними питаннями:
3. Мотивація навчальної діяльності (5 хв.)
Історична довідка
Найвидатнішим поліглотом усіх часів і народів вважається доктор Гарольд Уїльямс з Нової Зеландії. Він у дитинстві вивчив латинську і грецьку, іврит, чимало європейських мов, мови тихоокеанського регіону (вільно говорив 58 мовами і багатьма діалектами). Під час відвідування Ліги Націй у Женеві Гарольд Уїльямс був єдиною людиною, яка спілкувалася з кожним делегатом його рідною мовою.
Однак і це ще не межа. Німець Людвиг Шютц розмовляв 270 мовами. Данський вчений XIX століття Расмус Христіан Раск знав 230 мов, професор Львівського університету Андрій Гавронський – 140, академік Наум Марр – близько сотні, відомий археолог Генріх Шліман – 80. Сімома мовами ще у молодості володів Богдан Хмельницький.
4. Пояснення нового матеріалу (15 хв.)
В процесі пояснення загальної будови автомобіля учням дається основна термінологія українською та англійською мовою.
5. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу (10 хв).
Прізвище, ім’я учня _____________________________________________
Прізвище, ім’я учня _____________________________________________
6. Підведення підсумків уроку.
Висновки
Виставлення оцінок та їх мотивація.
7. Домашнє завдання:
Підручник: Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. - К.: Либідь, 2006. - 420 с. [§ 1.2 стор. 7-10].
Учням роздаються домашні завдання.
Перекладіть частини будови автомобіля з української мови на англійську мову та навпаки.
|
|
Двигун |
|
Шасі |
|
Кузов |
|
|
Transmission |
|
Clutch |
|
Gear box |
Карданна передача |
|
Головна передача |
|
Диференціал |
|
|
Wheels drive |
|
Front suspension |
|
Rear suspension |
Амортизатор |
|
Колесо |
|
Диск |
|
|
Steering |
|
Braking system |
|
Car |
Глосарій
|
|
Автомобіль |
Car, Automobile |
Легковий автомобіль |
Car, Automobile |
Вантажний автомобіль |
Truck |
Двигун |
Engine |
Шасі |
Chassis |
Кузов |
Body |
Трансмісія |
Transmission |
Зчеплення |
Clutch |
Коробка передач |
Gear box |
Карданна передача |
Cardan joint |
Головна передача |
Main gears |
Диференціал |
Differential |
Приводіні вали коліс (півосі) |
Wheels drive |
Ходова частина |
Chassis |
Передня підвіска |
Front suspension |
Задня підвіска |
Rear suspension |
Амортизатор |
Shock absorber |
Колесо |
Wheel |
Диск |
Disc |
Механізми керування |
The mechanisms of control car |
Рульове керування |
Steering |
Гальмівна система |
Braking system |
1