15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Конспект відкритого уроку з предмета: Спеціальна технологія. Тема уроку: Загальна будова автомобіля.

Про матеріал

Конспект відкритого уроку. Предмет: Спеціальна технологія. Тема уроку: Загальна будова автомобіля. Мета уроку: - розглянути загальну будову автомобіля, його складові частини; визначити роль англійської мови у формуванні професійної компетентності у майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів; - розвивати логічне мислення учнів, їх увагу, комунікативні навички; - виховувати старанність та активність учнів при вивченні нового матеріалу.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»

 

 

 

Професія 7231.2 Слюсар з ремонту автомобілів

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН УРОКУ

З ПРЕДМЕТА

«СПЕЦІАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ»

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКЛАДАЧ:  Беліченко Олег Юрійович

ГРУПА: АС-24-15

 

 

 

Вінниця – 2015

Урок № 25

Курс: 1

Група: АС-24-15

Предмет: Спеціальна технологія

Тема уроку: Загальна будова автомобіля

Мета уроку:

- розглянути загальну будову автомобіля, його складові частини; визначити роль англійської мови у формуванні професійної компетентності у майбутніх слюсарів з ремонту автомобілів;

-  розвивати логічне мислення учнів, їх увагу, комунікативні навички;

- виховувати старанність та активність учнів при вивченні нового матеріалу.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форма організації навчальної діяльності: фронтальна (колективна).

Методи і прийоми навчання: пояснювально-ілюстративні.

Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, проектор, інтерактивна дошка, презентер, підручники (Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. - К.: Либідь, 2014. - 420 с.), завдання, роздатковий матеріал.


Структура уроку:

 

1. Організаційно-виховний момент (2 хв.)

 

2.  Актуалізація опорних знань учнів (5-7 хв.)

Перевірка домашнього завдання у вигляді бесіди за наступними питаннями:

  •              повторення  визначення поняття «автомобіль»; 
  •              класифікація автомобілів.

 

  •              Що таке автомобіль?
  •              Яка класифікація автомобілів за призначенням?
  •              Яка класифікація вантажних автомобілів?

 

3. Мотивація навчальної діяльності (5 хв.)

  •              Навіщо знати загальну будову автомобіля?
  •              Пояснення необхідності знань загальної будови автомобіля.
  •              Навіщо знати слюсарю з ремонту автомобілів англійську мову?

 

 

Історична довідка

Найвидатнішим поліглотом усіх часів і народів вважається доктор Гарольд Уїльямс з Нової Зеландії. Він у дитинстві вивчив латинську і грецьку, іврит, чимало європейських мов, мови тихоокеанського регіону (вільно говорив 58 мовами і багатьма діалектами). Під час відвідування Ліги Націй у Женеві Гарольд Уїльямс був єдиною людиною, яка спілкувалася з кожним делегатом його рідною мовою.

Однак і це ще не межа. Німець Людвиг Шютц розмовляв 270 мовами. Данський вчений XIX століття Расмус Христіан Раск знав 230 мов, професор Львівського університету Андрій Гавронський – 140, академік Наум Марр – близько сотні, відомий археолог Генріх Шліман – 80. Сімома мовами ще у молодості володів Богдан Хмельницький.

 

 

 

4. Пояснення нового матеріалу (15 хв.)

  • Пояснення учням нового матеріалу з використанням схеми «Загальна будова автомобіля»

 

 

  • Учні заповнюють схему «Загальна будова автомобіля»
  • Демонструються презентація.

 

В процесі пояснення загальної будови автомобіля учням дається основна термінологія українською та англійською мовою.

 

5. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу (10 хв).

  • Перегляд відео «Загальна будова легкового автомобіля».
  • Заповнення схеми загальної будови легкового автомобіля (українською та англійською мовами).
  • Перегляд відео «Загальна будова вантажного автомобіля».
  • Заповнення схеми загальної будови вантажного автомобіля (українською та англійською мовами).
  • Перевірка заповнення схеми загальної будови автомобіля.

Прізвище, ім’я учня _____________________________________________

 


Прізвище, ім’я учня _____________________________________________

 

 

 

 

 

 

  • Розповідь учня про деякі особливості автомобілів (презентація).

6. Підведення підсумків уроку.

Висновки

  • Отже, ми сьогодні вивчили:
  • Загальну будову автомобіля та його складові частини
  • Основні терміни будови автомобіля англійською мовою.

Виставлення оцінок та їх мотивація.

 

7. Домашнє завдання:

 

Підручник: Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник. - К.: Либідь, 2006. - 420 с. [§ 1.2 стор. 7-10].

 

Учням роздаються домашні завдання.

Перекладіть  частини будови автомобіля з української мови на англійську мову та навпаки.

http://from-ua.com/upload/ae313075d8f0048.jpg

http://www.strani.ru/st/ev/uk/ukflagb.gif

Двигун

 

Шасі

 

Кузов

 

 

Transmission

 

Clutch

 

Gear box

Карданна передача

 

Головна передача

 

Диференціал

 

 

Wheels drive

 

Front suspension

 

Rear suspension

Амортизатор

 

Колесо

 

Диск

 

 

Steering

 

Braking system

 

Car


Глосарій

 

http://from-ua.com/upload/ae313075d8f0048.jpg

http://www.strani.ru/st/ev/uk/ukflagb.gif

Автомобіль

Car, Automobile

Легковий автомобіль

Car, Automobile

Вантажний автомобіль

Truck

Двигун

Engine

Шасі

Chassis

Кузов

Body

Трансмісія

Transmission

Зчеплення

Clutch

Коробка передач

Gear box

Карданна передача

Cardan joint

Головна передача

Main gears

Диференціал

 Differential

Приводіні вали коліс (півосі)

Wheels drive

Ходова частина

Chassis

Передня підвіска

Front suspension

Задня підвіска

Rear suspension

Амортизатор

Shock absorber

Колесо

Wheel

Диск

Disc

Механізми керування

The mechanisms of control car

Рульове керування

Steering

Гальмівна система

Braking system

 

1

 

docx
Додано
6 травня 2020
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку