Основні етапи дослідно-експериментальної роботи перевірки ефективності використання паличок Кюізенера для ознайомлення дітей з формами предметів
Етапи |
Зміст роботи |
Констатувальний(діагностичний етап) |
Підготовка вихователя до роботи. Теоетико-методологічнй аналіз визначеної проблеми. Підбір необхідного дидактичного матеріалу, наочності, форм та методів роботи. Визначення критеріїв та показників математичних вмінь та навичок. Здійснення діагностики сформованості у діей дошкільного віку уявлення про геометричні фігури за допомогою різних форм та методів роботи. Підведення підсумків. |
Формувальний(експериментальний етап) |
Здійснення експериментального дослідження ефективності використання паличок Кюізенера на заняттях з ФЕМу. Здійснення порівняльного аналізу результатів дослідження. Створення авторської програми, системи занять з використання паличок Кюізенера для формування у дітей дошкільного віку уявлень про форми та фігури. Підведення підсумків. |
Контрольний(розробка методичний рекомендацій, авторської програми) |
Здійснення порівняльного аналізу кожного з етапів експериментального дослідження. Аналіз ефективності проведення всієї дослідно-експериментальної роботи. |