Конспект з математики Вираження десяткового дробу іменованим числом.

Про матеріал
Мета: навчальна: формувати ключові компетентності (математичну, спілкування державною та іноземними мовами, інформаційно-комунікаційну, вміння вчитися упродовж життя); закріплювати вивчене про десяткові дроби; вчити виражати десятковий дріб іменованим числом;
Перегляд файлу

Тема: Вираження десяткового дробу іменованим числом.

Мета:

навчальна: формувати ключові компетентності (математичну, спілкування державною та іноземними мовами,  інформаційно-комунікаційну, вміння вчитися упродовж життя);  закріплювати вивчене про десяткові дроби; вчити виражати десятковий дріб іменованим числом;

розвивальна: розвивати обчислювальні вміння та навички, критичне мислення, уміння застосовувати математичний досвід під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань;

корекційна:  корегувати увагу, сприймання, пам'ять, мислення,  розвивати уміння застосовувати математичний досвід під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань;

виховна: виховувати зацікавленість предметом, старанність у подоланні труднощів, пізнавальний інтерес.

Обладнання: таблиці до теми уроку, презентація до уроку.

 

Хід уроку.

І  Мотиваційний етап

1. Нервово-психологічна підготовка.

- Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати що знаємо і вміємо. Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе пам’ятка:

    «Я все знаю, я все можу, я все  зможу!»

    Усім бажаю успішної роботи на уроці!

 

ІІ Цілепокладання

1.  Актуалізація опорних знань.

- Які числа ми зараз вивчаємо? (іменовані числа)

- Які це числа? (числа, знайденні в результаті вимірювання величин)

- Яких величин? (довжини, маси, вартості)

- Назвіть одиниці вимірювання довжини, маси, вартості.

Запишіть в порядку зростання числа: 805 грн 78 к.; 15 к.; 7 грн; 407 к.

2. Перевірка домашнього завдання, відтворення і корекція опорних знань.

3. Математичний диктант:

Напишіть цифрами такі числа: нуль цілих дев’ять десятих; вісім цілих вісімнадцять сотих; три цілих сім десятих; двадцять три цілих шістнадцять сотих.                           

4. Підготовча робота:

- Як записати іменоване число десятковим дробом?

(поділити на 10, 100, 1000).

Запишіть:

7 грн 15 к. = 7,15 грн              3 грн 8 к. = 3,08 грн                9 грн 70 к. = 9,7 грн

Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці будемо закріплювати вивчене про десяткові дроби; вчитися виражати десятковий дріб іменованим числом.

Очікувані результати.

(відповіді учнів)

 

ІІІ Цілереалізація

Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Робота за темою уроку.

Пояснення вчителя

- Як записати десятковий дріб іменованим числом ?

(помножити на 10, 100, 1000). Запишіть:

7,15 грн=7 грн 15 к. (множимо на 100)

3,08 грн =3 грн 8 к.

9,7 грн=9 грн 70 к.

  1. Перегляд навчального відео.

https://www.youtube.com/watch?v=6KCofVzyJkw

 

  1. Робота з підручником.( с. 100)

Засвоєння теми. Тренування нових вмінь та навичок.

Фізкультхвилинка.

Виконання диференційованих завдань.

 

ІV Рефлексивно – оцінювальний етап

1. Продовжіть речення:

  •                                           Сьогодні на уроці ми...
  •                                           Щоб виразити десятковий дріб іменованим числом потрібно...

2. Самооцінювання.

3. Оцінювання учнів вчителем.

4. Домашнє завдання. 

І група - № 613 с.100

ІІ група - № 608 с.100

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 грудня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку