Конспект заняття: «Чарівні квіти в’язання».

Про матеріал
Ознайомити вихованців із способами в'язання квітів. Розвивати в них творче мислення, навички роботи гачком, фантазію.
Перегляд файлу

1

 

 

Підготувала: Савенко Інна Миколаївна, 2020р.

Тема: «Чарівні квіти в’язання».

Мета: ознайомити учнів із способами в'язання квітів. Розвивати в них творче мислення, навички роботи гачком, фантазію.

Форма заняття: групове.

Обладнання: для вихованців: нитки різного кольору ( червоні, білі, жовті, рожеві, оранжеві ), гачок.

для вихователя: ілюстрації із зображенням квітів, схеми в’язання, нитки різного кольору ( червоні, білі, жовті, рожеві, оранжеві ), гачок.

Тип заняття: комбінований (евристична бесіда).

План заняття:

І.   Організаційна частина.

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

IV. Практична частина.

V.  Підсумок заняття.

Хід заняття.

І. Організаційний момент.

Перевірка присутніх, підготовка робочих місць, повторення правил техніки безпеки при роботі. Повідомлення теми та мети заняття.

ІІ. Основна частина.

Вступна бесіда (бесіда про квіти).

Велика і прекрасна наша Вкраїна. Кожна квітка, кожна стежина, деревце, колосок, травинка - невід'ємна частина її природи, багатства і краси. Без цієї природної краси нам не обійтись.

Квіти, як і музика, створюють піднесений настрій. Вони надихають людей на творчість.

Чимало художників, композиторів, письменників та поетів присвячували свої класичні твори квітам.

- Ви вже напевно здогадались, що сьогодні ми будемо вчитися гачкувати квіти, створювати чарівні квіти.

- Чи любите ви відгадувати загадки?

Ось зараз ми з вами будемо відгадувати загадки про квіти.

 

Від сонечка жовтавого

Йдуть білі пелюстки,

Царівна поміж травами

Цвітеш все літо ти.

( Ромашка )

 

Я найпершим зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку...

(Пролісок )

 

З широкими листками,

З червоними квітками,

На високих ніжках,

В зелених панчішках

Серед поля росте пан

Називається .....

( Тюльпан )

Починати в'язати треба з найпростіших виробів, які складаються з ланцюжка, кружечків, квадратиків. Це можуть бути квіточки, листочки.

На малюнках зображені різні квіти вив'язані повітряними петлями, стовпчиками без накиду, з одним накидом, пишним стовпчиком. Залежно від розміру і форми квіток, а також товщини ниток збільшується, або зменшується кількість петель (повітряних) для підйому. Середину можна вив'язати з повітряних петель, з'єднаних глухою петлею в коло (кільце), який також змінюється залежно від величини й форми квітки.

- Чи сподобалась вам робота, яку ми сьогодні виготовляли?

- Які речі ми можемо оздобити квітками та листочками?

- Яке буде практичне застосування нашого виробу?

У процесі роботи здійснювала психологічну підтримку і проводила індивідуальну роботу.

Контролювала виконання, звертала увагу на недоліки, інструктувала, як їх виправити.

ІІІ. Заключна частина.

1. Показ учнівських робіт.

2. Оцінка діяльності вихованців на занятті.

3. Визначення завдання з підготовки до наступного заняття.

4. Проголошення заняття завершеним.

5. Прибирання робочого місця.

 

Список використаної літератури.

  1.     Антонович С.А., Захарчук-Чугай Р.В., Станкевич М.Є. - Декоративно-прикладне мистецтв.- Львів: Світ, 1999. - 168с.
  2.               Любарська Л. М., Резниченко М. І. - Образотворче мистецтво. - К.: Наш час,              2007. - 122с.
  3.     Сайко В. П., Пугач В.Г. - Українознавство. - К.: Зодіак - еко, 1994. - 284с.
  4. Чижик Т. Б. - Узоры вязания крючком.- Харьков: Книжный Клуб «Клуб Семейного Досуга», 2010. - 288с.: ил.

 

D:\Рисунки\вязання\80326131_large_40.jpgD:\Рисунки\вязання\схема.jpg

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2020
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку