Конспект заняття для дітей з порушенням інтелектуального розвитку (дистанційний формат)

Про матеріал
У запропонованому матеріалі можна знайти вправи, дидактичні ігри, цікаві завдання на тему "Державні символи України" для дитини з ООП під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

Конспект заняття

для дітей з порушенням інтелектуального розвитку

(дистанційний формат)

 

Тема: «Державні символи України»

Мета: розширити знання дитини про Україну та її державні символи. Розвивати зв’язне мовлення, інтерес до історії України, бажання спілкуватися рідною мовою, збагачувати словниковий запас. Сприяти формуванню національної свідомості учнів. Виховувати повагу і любов до України, державних символів.

Завдання: навчити складати асоціативне гроно, відгадувати загадки, розвивати дрібну моторику під час ліплення.

 

Обладнання: відео «Загадки про Україну», пластиліновий мультфільм про Україну «Казка про Україну»; відео дидактичних ігор: «Яка Україна?», «Знайди державні символи України»; пластилін.

Форма проведення: онлайн-заняття

 

                                                Хід заняття

І. Організаційний момент

(Читання акровірша дитиною)

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша нам своя пустиня,

Аніж зелений в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

  • Прочитай зверху вниз перші літери кожного віршованого рядка і утвори слово.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Дидактична гра «Яка Україна?» - https://www.youtube.com/watch?v=abDp9mui-xg

Мета гри: вчити добирати слова прикметники, які характеризують рідну країну за допомогою асоціацій; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, образне мислення; виховувати у дітей патріотичні почуття, національну гідність, любов до рідної країни.

- Кого ми називаємо  громадянами України? (Люди, які постійно проживають на території України.)

- Як ти розумієш вислів «Україна – незалежна держава»?

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети заняття

- Наше сьогоднішнє заняття присвячене рідній Україні, її державним символам

 

ІV. Основна частина заняття

1.Відгадай загадку.

У всіх людей одна святиня,
Куди не глянь, де не спитай,
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині край.
Їм красить все їх рідний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без ... (Батьківщини)

2. Склади асоціативне гроно.

Батьківщина: Вітчизна, рідна країна, рідна земля, край батьків, рідна сторона, держава.

3. Тематичні загадки:

3.1.Дитина переглядає відео, яке складається з трьох частин «Загадки про Україну»

3.2. Питання для обговорення

- Це Герб або Тризуб. Державний герб – офіційна  емблема держави. Тризуб - це український національний символ, сучасний малий державний герб України у формі золотого тризубця на синьому полі, в якому зашифроване слово воля. До волі завжди прагнув український народ.

- Роль прапора – бути попереду, вести за собою людей.

- Що означають кольори на прапорі?

 

Руханка «Скоро перемога» - https://www.youtube.com/watch?v=qoqYMv_V_3o

 

- Гімн – це головна урочиста пісня нашої держави, яка об'єднує близьких за духом людей, надихає на добрі справи, дарує наснагу.

- Як називається наш гімн? («Ще не вмерла Україна»)

- Хто автор твору? (Музика Михайла Вербицького, слова Павла Чубинського)

- Поміркуй, для чого державі мати свої символи? (Кожен народ намагається виявити себе і свою суть у державних символах. У статті 20 (розділ 1.) Конституції України записано: «Державними символами України є Державний прапор України, Герб і Гімн». Державний символ – знак, зображення або мелодія, які відображають якісь суттєві прикмети певної держави).

- Де ти зустрічала державні символи України?

4.Перегляд відео з метою розвитку зв’язного мовлення та концентрування уваги дитини на сюжет.

Пластиліновий мультфільм «Казка про Україну» - https://www.youtube.com/watch?v=GuUZxEDDtK0

 

- Чому красуня Україна засумувала, похилилася?

5. Практична робота: ліплення  із пластиліну головної героїні казки.

6. Рефлексія «Аргументація власної відповіді»

- Заняття здалось мені…

- Протягом заняття я…

- Мій настрій…

- Своєю роботою на занятті я…

 

V. Заключна частина. Підсумок заняття

Дидактична гра «Знайди державні символи України» - https://www.youtube.com/watch?v=ok9Z6XCGWmE

 

Мета: закріпити знання дітей про державні символи України. Розвивати вміння виділяти характерні ознаки державних символів, розвивати пояснювальне мовлення. Виховувати патріотизм, почуття любові та гордості до Батьківщини.

 

                      

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, 5 клас, Виховна робота
Інкл
Додано
11 травня 2023
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку