Конспект заняття: «Геометрична квітка» (з викристанням Дарів Фребеля та блоків Д’єниша)

Про матеріал
Мета: залучати дітей з аутистичними розладами до роботи в групі, формувати вміння співвідносити об’ємні геометричні фігури з площинним зображенням, вміння наслідувати дії педагога, зняття емоційної напруги, формувати вміння виконувати словесну інструкцію педагога.
Перегляд файлу

Тема «Геометрична квітка»

(з викристанням Дарів Фребеля та блоків Д’єниша)

Мета: залучати дітей з аутистичними розладами до роботи в групі, формувати вміння співвідносити об’ємні геометричні фігури з площинним зображенням, вміння наслідувати дії педагога, зняття емоційної напруги, формувати вміння виконувати словесну інструкцію педагога.

Хід заняття:

1.Привітання.

В добрий ранок,

В добрий час

Завітали ви до нас

Всіх ми вас вітаємо

Та гарного настрою,

Вам бажаємо!

2.  Вправа «Чарівні кубики»

Мета: формувати вміння співвідносити об’ємні геометричні фігури з

площинним зображенням.

На столі площинне зображення «Квітка» з різнокольорових

геометричних фігур (коло, квадрат, прямокутник).

Інструкція: викласти квітку  кольоровими кубиками.

3. Пальчикова гімнастика.

Мета: розвивати дрібну моторику рук.

Психолог показує м’яку іграшку кішку, пропонує погладити, показати оченята,

носик, хвостик.  Промовляє віршик.

- Кусається сильно

- Котеня маленьке

- Він думає це

- Не палець, а миша

- Але я ж граюсь

- З тобою малий

- А будеш кусатися

- Скажу тобі геть!

4. Фізкультхвилинка

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

Раз, два, три, чотири —

Наші руки, ніби крила. (Дитина змахує руками),

Полетіли, полетіли,

Раз — присіли,

два — присіли. (Присідає).

На рахунок: раз, два, три

Пострибаєм разом ми. (Стрибає).

А скажу: чотири, п'ять —

Наші ніжки по біжать.(Біжить).

5. «Сухий басейн» з рисової крупою.

Мета: зняття емоційної напруги, формувати вміння виконувати словесну

інструкцію педагога.

Пропонується посудина наповнена рисом і захованими дрібними іграшками.

Інструкція: знайди іграшки.

6. Прощання. Вправа «Усім, усім, до побачення».

Мета: налагодження емоційної взаємодії.

Дитина кладу свій кулачок на кулачок психолога, утворюючи стовпчик і з

посмішкою промовляють: «Усім, усім, до побачення!».

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
16 вересня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку