Конспект заняття:«Нумо, Зайчик, порівняй!» (картки PECS)

Про матеріал
Мета: вчити складати з частин ціле зображення, вправляти у визначенні кількості предметів, тренувати в співвідношенні кількості з цифрою, порівняння, удосконалювати слухову увагу і сприйняття, вчити виявляти зв'язки між персонажами та об'єктами, зображеними на картинках, формувати вміння міркувати, розвивати координацію рухів, дрібну моторику рук.
Перегляд файлу

Тема «Нумо, Зайчик, порівняй!»

(картки PECS)

Мета: вчити складати з частин ціле зображення, вправляти у визначенні кількості предметів, тренувати в співвідношенні кількості з цифрою, порівняння, удосконалювати слухову увагу і сприйняття, вчити виявляти зв'язки між персонажами та об'єктами, зображеними на картинках, формувати вміння міркувати, розвивати координацію рухів, дрібну моторику рук.

Хід заняття

1.Привітання. «Давай привітаємося» .

Дитина з психологом з’єднують долоні і вітають один одного по імені. Психолог просить дитину подивитися в очі, посміхнутися.

2. Вправа «Зроби ціле» додаток 4

Мета: вчити складати з частин ціле зображення.

Психолог. Збери частини і дізнаєшся, хто до нас прийде в гості.

Дитина складає частини, називає хто вийшов (зайчик та їжак)

Психолог. А, тепер подивися хто до нас прийшов у гості?

Психолог одягає на руку іграшку-зайчика та їжачка.

Звірі вітаються з дитиною, називаючи його по імені, і називають йому своє ім'я.

3.Вправа «Знайди потрібну цифру» картки «PEСS» додаток 4.2

Мета: тренувати вміння  співвідносити кількість з цифрою, порівнювати.

Психолог. Подивися, Зайчик приніс нам картки-цифри .

Потрібно визначити кількість крапок і показати потрібну цифру. Потім  пропонуємо порівняти картки з крапками та цифрами використовуючи знаки більше-менше. Дитина називає потрібну кількість крапок, підбирає  знаки , виконує завдання на порівняння.

4. Фізкультхвилинка «Зайчик»

Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору)
Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч)
Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні)
Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови)
Ось так — вусом потрусили.(хитають головою)
Так — так — так! (стрибають на місці).

5. Гра «Домалюй».

Психолог. Подивися, Зайчик приніс вам малюнки, але в них чогось не вистачає.

Давайте допоможемо  їх домалювати.

6.Підсумок. Прощання.

Психолог. Що ми з вами сьогодні робили. (діти відповідають) Було дуже весело! Ви сьогодні молодці! У Зайчика для вас сюрприз! Зайчик дістає подарунки і пригощає дітей.

Ось тобі моя рука.

Ось мені твоя рука.

Потиснули руки,

Попрощались друзі!

 

docx
Додано
16 вересня
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку