КЗ «Великолепетиський центр дитячої та юнацької творчості»
Великолепетиської селищної ради
План - конспект ігрового заняття на тему: «Танець - це цікаво!»
хореографічного гуртка «Life in Dance»
|
|
Виконавець: керівник хореографічних гуртків Т. І. Рогожа
|
План - конспект ігрового заняття на тему: «Танець - це цікаво!».
Мета: Залучення дітей до хореографічного мистецтва за допомогою гри.
завдання:
• Формування позитивного досвіду у вихованців в знайомстві з мистецтвом хореографії;
• Розвиток у дітей навичок органічно виправданого музично-ритмічного дії;
• Розширення творчого кругозору;
• Культивувати партнерські відносини в групі, вчити спілкуванню один з одним, на основі взаємної поваги і розуміння;
• Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньо - естетичний смак.
Форма заняття: нетрадиційна (музична казка)
Тип заняття: групове навчально-практичне заняття
Методи заняття: пояснення, розповідь, діалог, тренінг, повтор за педагогом, показ. (Словесні, практичні, наочні)
Учасники заняття: діти віком (6 років).
Технічне оснащення заняття: просторе, добре провітрюється (хореографічний зал) оснащене фортепіано (синтезатором); дидактичний матеріал.
План - заняття
1. Організаційний момент:
• Знайомство з дітьми (знайомство з казкою і головною героїнею)
• Уклін (розучування поклону)
• Введення дітей у атмосферу заняття
2. Основна частина:
• Музично-ритмічна розминка ( «Розминка для комашок-таракашек»)
• Розучування нового матеріалу (дитячі масові танці «Дитячий бальний», «Маленька полька»)
• Проведення ігор.
1. Практична частина:
• Повторення - закріплення танцювально-ігрового матеріалу. (Діти на балу)`
• Колективна імпровізація
4. Заключна частина:
• Підведення підсумків заняття
• Рефлексія
• Уклін
Хід заняття.
1. Організаційний момент
Діти входять до залу, в руки їм даються конверти, в яких лежать бейджики з картинками до казки. Педагог зустрічає дітей в образі Дюймовочки.
Педагог: Ой, Добрий день! Які хлопчики і дівчатка! Ласкаво просимо в мою казку! Як? Ви ще не здогадалися, що ви в казці? Тоді я вам підкажу, а ви вгадайте, що це за казка?
Маленька дівчинка, трохи більше нігтики, народилася у матері, в чашці квітки" (Дюймовочка).
Педагог: Тепер ви можете відгадати в якій ви казці?
Діти: Дюймовочка.
Педагог: А тепер я пропоную вам зазирнути в конверти і подивитися, що там? (Діти відкривають і дістають бейджики). Пропоную почепити бейджики і відправитися в подорож по казці.
Діти приколюють бейджики, педагог і акомпаніатор їм допомагають.
Педагог: Мені дуже приємно з вами познайомитися. З нагоди своїх іменин я влаштовую бал. А ви хочете побувати на моєму святі?
Діти: Так
Педагог: Ну, для цього потрібно вміти танцювати. А хто з вас скаже, з чого починається бал?
Діти: З сукні, з танцю ...
Педагог: Правильно, а ще з вітання, а яке вітання існує в танці? Вам відомо?
Діти: Ні.
Педагог: Привітання на балу називається «уклін». Ось ми зараз з вами і розучимо таке вітання. Отже. Ми випростався, ніжки поставимо разом. Робимо всі: крок, ніжку підтягнули, дівчатка сіли не сильно, а хлопчики кивнули злегка головою. (Діти повторюють все за педагогом). Молодці!
Педагог: Я Дюймовочка.
У мене для веселих дітей
Багато танців, ігор і витівок!
Ви хочете танцювати?
Діти: Ні (Якщо говорять «Ні»)
Ну, тоді будемо грати! Так?
Діти: Так (Якщо говорять «Так»)
Будемо ми грати і танцювати! Так?
Діти: Так
2. Основна частина.
Педагог: Але перш ніж почати танцювати, потрібно добре розім'ятися, підготувати наші ручки і ніжки до балу. І так приступимо?
Діти стають в коло і повторюють за педагогом. Звучить ритмічна музика.
Педагог: Тоді всі рухи намагайтеся виконати за мною.
«Розминка для комашок-таракашек»
Разом по галявині ми йдемо,
Чи не поспішаємо, чи не відстаємо.
Ось виходимо ми до озера. (Ходьба на місці.)
Тисяча квітів навколо! (Потягування - руки в сторони.)
Ось ромашка, волошка,
Медуниця, кашка, конюшина.
розстеляється килим
І направо, і наліво. (Нахилитися і торкнутися лівої ступні правої рукою, потім навпаки - правої ступні лівою рукою.)
Спала квітка і раптом прокинулася, (Тулуб вправо, вліво.)
Більше спати не захотілося, (Тулуб вперед, назад.)
Ворухнулася, потягнулася, (Руки вгору, потягнутися.)
Злетіла вгору і полетіла. (Руки вгору, вправо, вліво.)
Сонце вранці лише прокинеться,
Метелик кружляє і в'ється. (Покружляти.)
Бачиш, метелик літає, (Махаємо руками-крильцями.)
На лузі квіти вважає. (Вважаємо пальчиком.)
Раз два три чотири п'ять. (Удари в долоні.)
Ох, вважати, не злічити! (Стрибки на місці з ударами.)
За день, за два і за місяць ... (Крокуємо на місці.)
Шість сім вісім дев'ять десять! (Удари в долоні.)
Навіть мудра бджола (Махаємо руками-крильцями.)
Порахувати б не змогла! (Вважаємо пальчиком.)
Коник стриб, коник скок. (Стрибки на місці)
Коник - зелененький дружок.
Коник швидко скаче в поле,
Йому весело на волі.
Педагог: Ну, мої хороші розім'ялися?
Діти: Так.
Педагог: Пропоную всім зараз з піснею пуститися в танок!
Приступимо до розучування першого танцю на балу? Який так і називається «Дитячий бальний».
Діти стають в коло, повторюють слова і руху за педагогом.
Після пояснення танцю, спочатку він танцюється повільно під музику, а потім в темпі.
Педагог: Які ж ви молодці! Хлопці ви втомилися, зголодніли?
Діти: Так.
Педагог: Тоді я вам пропоную пограти в дуже смачну гру, яка називається «Морозиво і шоколад».
Пояснення умови і правил гри. Граємо 2 рази.
Педагог: Пограли, підкріпилися.
Знову в танці закружляли.
Давайте продовжимо нашу підготовку до балу. Наступний наш танець називається «Маленька полька».
Діти стають в коло і повторюють рухи за педагогом.
Після пояснення танцю, спочатку він танцюється повільно під музику, а потім в темпі.
Педагог: Чарівно!
Чудово!
Чудесно!
Чудово!
3. Практична частина.
Діти стають в коло і повторюють разом з педагогом.
1. Заключна частина.
педагог:
В гості всіх вас я кликала,
В гості всіх вас я чекала,
Ну, досить веселитися
Прийшов час нам попрощатися. Так?
Діти: Так.
педагог:
(Музика, О. Ходоско балет «Дюймовочка».)
Я сьогодні іменинниця!
В гості всіх вас я кликала?.(Діти «Так»)
В гості всіх вас я чекала?. (Діти «Так»)
Веселилася разом з вами? (Діти «Так»)
Стали ми тепер друзями? (Діти «Так»)
Педагог: Хлопці тепер я бачу, що до мого балу ви підготувалися чудово. Ви всі такі молодці! Подивіться, ось три парасольки. Мені дуже хочеться дізнатися, який настрій у вас після нашого балу? Якщо гарне, веселе і радісне, то встаньте під кольоровий парасольку. Якщо не зовсім веселе і радісне, то встаньте під жовтий парасольку. Ну, а якщо сумне - під синій.
Діти розбігаються під парасольки.
Педагог: підводить підсумок заняття.
Педагог: Мені дуже шкода з вами прощатися, але, на жаль, пора. А щоб ви могли частіше прилітати до мене в казку, хочу подарувати вам ось ці повітряні кулі. Вони не прості, вони чарівні. Варто тільки взяти їх в руки, закрити очі і прокружіться навколо себе, ви можете опинитися не тільки в моїй, а в будь-якій казці.
Тепер давайте прощатися! Але і прощатися ми будемо як годиться на балу. Прошу вас разом зі мною зробити уклін. Діти і педагог роблять уклін. Педагог: А тепер один одному поплескаємо, тим самим скажімо «Спасибі».
|
|
Бібліографічний список.
1. Алексєєва Л.М. «Танці для дітей»
2. Пуртова Т.В. «Вчіть дітей танцювати»
3. Єрохіна О.В. «Школа танців для дітей»