Конспект заняття гуртка хореографічного мистецтва на тему: "Танець-це цікаво!"

Про матеріал
Конспект заняття гуртка хореографічного мистецтва спрямований на залучення дітей до хореографічного мистецтва за допомогою гри. завдання: • Формування позитивного досвіду у вихованців в знайомстві з мистецтвом хореографії; • Розвиток у дітей навичок органічно виправданого музично-ритмічного дії; • Розширення творчого кругозору; • Культивувати партнерські відносини в групі, вчити спілкуванню один з одним, на основі взаємної поваги і розуміння; • Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньо - естетичний смак.
Перегляд файлу

КЗ «Великолепетиський центр дитячої та юнацької творчості»

Великолепетиської селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

План - конспект ігрового заняття на тему: «Танець - це цікаво!»

хореографічного гуртка «Life in Dance»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець: керівник хореографічних гуртків

Т. І. Рогожа

 

 

 

 

План - конспект ігрового заняття на тему: «Танець - це цікаво!».

Мета: Залучення дітей  до хореографічного мистецтва за допомогою гри.

завдання:

• Формування позитивного досвіду у вихованців в знайомстві з мистецтвом хореографії;

• Розвиток у дітей навичок органічно виправданого музично-ритмічного дії;

• Розширення творчого кругозору;

• Культивувати партнерські відносини в групі, вчити спілкуванню один з одним, на основі взаємної поваги і розуміння;

• Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньо - естетичний смак.

Форма заняття: нетрадиційна (музична казка)

Тип заняття: групове навчально-практичне заняття

Методи заняття: пояснення, розповідь, діалог, тренінг, повтор за педагогом, показ. (Словесні, практичні, наочні)

Учасники заняття: діти віком (6 років).

Технічне оснащення заняття: просторе, добре провітрюється (хореографічний зал) оснащене фортепіано (синтезатором); дидактичний матеріал.

 

План - заняття

1. Організаційний момент:

• Знайомство з дітьми (знайомство з казкою і головною героїнею)

• Уклін (розучування поклону)

• Введення дітей у атмосферу заняття

2. Основна частина:

• Музично-ритмічна розминка ( «Розминка для комашок-таракашек»)

• Розучування нового матеріалу (дитячі масові танці «Дитячий бальний», «Маленька полька»)

• Проведення ігор.

1. Практична частина:

• Повторення - закріплення танцювально-ігрового матеріалу. (Діти на балу)`

• Колективна імпровізація

4. Заключна частина:

• Підведення підсумків заняття

• Рефлексія

• Уклін

 

 

Хід заняття.

1. Організаційний момент

Діти входять до залу, в руки їм даються конверти, в яких лежать бейджики з картинками до казки. Педагог зустрічає дітей в образі Дюймовочки.

Педагог: Ой, Добрий день! Які хлопчики і дівчатка! Ласкаво просимо в мою казку! Як? Ви ще не здогадалися, що ви в казці? Тоді я вам підкажу, а ви вгадайте, що це за казка?

Маленька дівчинка, трохи більше нігтики, народилася у матері, в чашці квітки" (Дюймовочка).

Педагог: Тепер ви можете відгадати в якій ви казці?

Діти: Дюймовочка.

Педагог: А тепер я пропоную вам зазирнути в конверти і подивитися, що там? (Діти відкривають і дістають бейджики). Пропоную почепити бейджики і відправитися в подорож по казці.

Діти приколюють бейджики, педагог і акомпаніатор їм допомагають.

Педагог: Мені дуже приємно з вами познайомитися. З нагоди своїх іменин я влаштовую бал. А ви хочете побувати на моєму святі?

Діти: Так

Педагог: Ну, для цього потрібно вміти танцювати. А хто з вас скаже, з чого починається бал?

Діти: З сукні, з танцю ...

Педагог: Правильно, а ще з вітання, а яке вітання існує в танці? Вам відомо?

Діти: Ні.

Педагог: Привітання на балу називається «уклін». Ось ми зараз з вами і розучимо таке вітання. Отже. Ми випростався, ніжки поставимо разом. Робимо всі: крок, ніжку підтягнули, дівчатка сіли не сильно, а хлопчики кивнули злегка головою. (Діти повторюють все за педагогом). Молодці!

Педагог: Я Дюймовочка.

У мене для веселих дітей

Багато танців, ігор і витівок!

Ви хочете танцювати?

Діти: Ні (Якщо говорять «Ні»)

Ну, тоді будемо грати! Так?

Діти: Так (Якщо говорять «Так»)

Будемо ми грати і танцювати! Так?

Діти: Так

2. Основна частина.

Педагог: Але перш ніж почати танцювати, потрібно добре розім'ятися, підготувати наші ручки і ніжки до балу. І так приступимо?

Діти стають в коло і повторюють за педагогом. Звучить ритмічна музика.

Педагог: Тоді всі рухи намагайтеся виконати за мною.

«Розминка для комашок-таракашек»

Разом по галявині ми йдемо,

Чи не поспішаємо, чи не відстаємо.

Ось виходимо ми до озера. (Ходьба на місці.)

Тисяча квітів навколо! (Потягування - руки в сторони.)

Ось ромашка, волошка,

Медуниця, кашка, конюшина.

розстеляється килим

І направо, і наліво. (Нахилитися і торкнутися лівої ступні правої рукою, потім навпаки - правої ступні лівою рукою.)

Спала квітка і раптом прокинулася, (Тулуб вправо, вліво.)

Більше спати не захотілося, (Тулуб вперед, назад.)

Ворухнулася, потягнулася, (Руки вгору, потягнутися.)

Злетіла вгору і полетіла. (Руки вгору, вправо, вліво.)

Сонце вранці лише прокинеться,

Метелик кружляє і в'ється. (Покружляти.)

Бачиш, метелик літає, (Махаємо руками-крильцями.)

На лузі квіти вважає. (Вважаємо пальчиком.)

Раз два три чотири п'ять. (Удари в долоні.)

Ох, вважати, не злічити! (Стрибки на місці з ударами.)

За день, за два і за місяць ... (Крокуємо на місці.)

Шість сім вісім дев'ять десять! (Удари в долоні.)

Навіть мудра бджола (Махаємо руками-крильцями.)

Порахувати б не змогла! (Вважаємо пальчиком.)

Коник стриб, коник скок. (Стрибки на місці)

Коник - зелененький дружок.

Коник швидко скаче в поле,

Йому весело на волі.

Педагог: Ну, мої хороші розім'ялися?

Діти: Так.

Педагог: Пропоную всім зараз з піснею пуститися в танок!

Приступимо до розучування першого танцю на балу? Який так і називається «Дитячий бальний».

Діти стають в коло, повторюють слова і руху за педагогом.

Після пояснення танцю, спочатку він танцюється повільно під музику, а потім в темпі.

Педагог: Які ж ви молодці! Хлопці ви втомилися, зголодніли?

Діти: Так.

Педагог: Тоді я вам пропоную пограти в дуже смачну гру, яка називається «Морозиво і шоколад».

Пояснення умови і правил гри. Граємо 2 рази.

Педагог: Пограли, підкріпилися.

Знову в танці закружляли.

Давайте продовжимо нашу підготовку до балу. Наступний наш танець називається «Маленька полька».

Діти стають в коло і повторюють рухи за педагогом.

Після пояснення танцю, спочатку він танцюється повільно під музику, а потім в темпі.

Педагог: Чарівно!

Чудово!

Чудесно!

Чудово!

3. Практична частина.

Діти стають в коло і повторюють  разом з педагогом.

1. Заключна частина.

педагог:

В гості всіх вас я кликала,

В гості всіх вас я чекала,

Ну, досить веселитися

Прийшов час нам попрощатися. Так?

Діти: Так.

педагог:

 (Музика, О. Ходоско балет «Дюймовочка».)

Я сьогодні іменинниця!

В гості всіх вас я кликала?.(Діти «Так»)

В гості всіх вас я чекала?.  (Діти «Так»)

Веселилася разом з вами? (Діти «Так»)

Стали ми тепер друзями? (Діти «Так»)

 

Педагог: Хлопці тепер я бачу, що до мого балу ви підготувалися чудово. Ви всі такі молодці! Подивіться, ось три парасольки. Мені дуже хочеться дізнатися, який настрій у вас після нашого балу? Якщо гарне, веселе і радісне, то встаньте під кольоровий парасольку. Якщо не зовсім веселе і радісне, то встаньте під жовтий парасольку. Ну, а якщо сумне - під синій.

Діти розбігаються під парасольки.

Педагог: підводить підсумок заняття.

Педагог: Мені дуже шкода з вами прощатися, але, на жаль, пора. А щоб ви могли частіше прилітати до мене в казку, хочу подарувати вам ось ці повітряні кулі. Вони не прості, вони чарівні. Варто тільки взяти їх в руки, закрити очі і прокружіться навколо себе, ви можете опинитися не тільки в моїй, а в будь-якій казці.

Тепер давайте прощатися! Але і прощатися ми будемо як годиться на балу. Прошу вас разом зі мною зробити уклін.

Діти і педагог роблять уклін.

Педагог: А тепер один одному поплескаємо, тим самим скажімо «Спасибі».

 

 

 

 

 

 

 

 

Бібліографічний список.

1. Алексєєва Л.М. «Танці для дітей»

2. Пуртова Т.В. «Вчіть дітей танцювати»

3. Єрохіна О.В. «Школа танців для дітей»

 

 

docx
Додано
14 березня 2022
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку