Конспект заняття "Кольорова пірамідка. Ігри-вправи з LEGO на розвиток просторової уяви"

Про матеріал
Конспект заняття гуртка "Лего-конструювання" з теми « Кольорова пірамідка. Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю».
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»

НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

                       (керівник гуртка Пархоменко Т.В.)

Тема. «Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю».

Мета.  Розвивати дрібну моторику рук, півкулі головного мозку, вивчити геометричні поняття: квадрат, контур, піраміда, висота, об'ємна фігура, формувати навички будувати складну фігуру з простих, ознайомитись з поняттям «вигляд зверху», формувати просторову уяву, увагу, розвивати пам'ять, логічне мислення, терпіння, самоконтроль, виховувати колективні навички спільної роботи, отримувати позитивні емоції від спілкування з керівником, однолітками, задоволення від виконаної роботи, самоствердження, отримувати навички роботи за зразком.

Обладнання: контейнери для LEGO, набір “Шість цеглинок», конструктор LEGO, ноутбук, екран, схема-розмальовка, кольорові олівці

Хід заняття.

  1. Організаційний момент, підготовка до заняття в «Лего-цеху». Роздаємо  Лего-контейнери, набір «Шість цеглинок» шляхом «Лего-конвеєра» (передаємо з першої парти до останньої)
  2. Кінезіологічні вправи: «Дзига», беремо по 1 цеглинці в кожну руку і прокручуємо в один бік, потім в інший; «Сопілка», складаємо башточку з 6 цеглинок, уявляємо сопілку, граємо на ній, синхронно натискаючи на «клавіши» одного кольору однойменними пальчиками правої та лівої руки; «Вантаж», піднімаємо башточку одним однойменним (по черзі) пальчиком  правої і лівої руки .
  3. Виконуємо вправу «Їжачок». Беремо 1 цеглинку, уявляємо їжачка, голочками «намагнічуємо» пальчики, щоб руки міцно тримали цеглинки конструктора. Здаємо набір «Шість цеглинок» конвеєром.
  4. D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\піраміда\IMG_20190207_113034 - копия.jpgКерівник гуртка разом з помічниками роздає конструктор LEGO та платформи. Кожен учень отримує відповідно 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 цеглинки різного кольору. На екрані демонструється завдання: побудувати піраміду , розрахувавши відповідно кольори.

 

  1. Діти отримують схему-розмальовку, яку вони повинні розмалювати кольоровими олівцями, дивлячись на піраміду зверху так, щоб  збігались кольори.

 

  1. Фіксуємо результат побудови фотозйомкою.

D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\піраміда\IMG_20190208_130900.jpg

  1. На екрані демонструється фото-завдання, яке пропоную розв’язати: В якому порядку розташовані кольори, якщо подивитися на піраміду зверху?

D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\піраміда\IMG_20190219_144454.jpgD:\Old-Computer\гурток\фото дітей\піраміда\IMG_20190114_235251.jpg

 

  1. Розбираємо особисті побудови.
  2. Діти діляться на групи, для колективної побудови піраміди на 4 платформах. Голосуванням визначаємо переможців. Фотофіксація.
  3.  Ділимось враженнями. Розбираємо побудови, прибираємо робоче місце.

 


docx
Додано
31 липня 2019
Переглядів
2365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку