ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»
НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
(керівник гуртка Пархоменко Т.В.)
Тема. «Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю».
Мета. Розвивати дрібну моторику рук, півкулі головного мозку, вивчити геометричні поняття: квадрат, контур, піраміда, висота, об'ємна фігура, формувати навички будувати складну фігуру з простих, ознайомитись з поняттям «вигляд зверху», формувати просторову уяву, увагу, розвивати пам'ять, логічне мислення, терпіння, самоконтроль, виховувати колективні навички спільної роботи, отримувати позитивні емоції від спілкування з керівником, однолітками, задоволення від виконаної роботи, самоствердження, отримувати навички роботи за зразком.
Обладнання: контейнери для LEGO, набір “Шість цеглинок», конструктор LEGO, ноутбук, екран, схема-розмальовка, кольорові олівці
Хід заняття.
-
Організаційний момент, підготовка до заняття в «Лего-цеху». Роздаємо Лего-контейнери, набір «Шість цеглинок» шляхом «Лего-конвеєра» (передаємо з першої парти до останньої)
-
Кінезіологічні вправи: «Дзига», беремо по 1 цеглинці в кожну руку і прокручуємо в один бік, потім в інший; «Сопілка», складаємо башточку з 6 цеглинок, уявляємо сопілку, граємо на ній, синхронно натискаючи на «клавіши» одного кольору однойменними пальчиками правої та лівої руки; «Вантаж», піднімаємо башточку одним однойменним (по черзі) пальчиком правої і лівої руки .
-
Виконуємо вправу «Їжачок». Беремо 1 цеглинку, уявляємо їжачка, голочками «намагнічуємо» пальчики, щоб руки міцно тримали цеглинки конструктора. Здаємо набір «Шість цеглинок» конвеєром.
-
Керівник гуртка разом з помічниками роздає конструктор LEGO та платформи. Кожен учень отримує відповідно 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 цеглинки різного кольору. На екрані демонструється завдання: побудувати піраміду , розрахувавши відповідно кольори.
-
Діти отримують схему-розмальовку, яку вони повинні розмалювати кольоровими олівцями, дивлячись на піраміду зверху так, щоб збігались кольори.
-
Фіксуємо результат побудови фотозйомкою.
-
На екрані демонструється фото-завдання, яке пропоную розв’язати: В якому порядку розташовані кольори, якщо подивитися на піраміду зверху?
-
Розбираємо особисті побудови.
-
Діти діляться на групи, для колективної побудови піраміди на 4 платформах. Голосуванням визначаємо переможців. Фотофіксація.
-
Ділимось враженнями. Розбираємо побудови, прибираємо робоче місце.