Конспект заняття " Вивчаємо літеру "М". Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю»..".

Про матеріал
План-конспект заняття гуртка "Лего-конструювання" з теми "Вивчаємо літеру "М".«Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю».
Перегляд файлу

1

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»

НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

(керівник гуртка Пархоменко Т.В.)

Тема. «Ігри-вправи з LEGO на розвиток дрібної та загальної моторики, просторової уяви, мислення, пам'яті, самоконтролю».

Мета.  Розвивати дрібну моторику рук, півкулі головного мозку, формувати просторову уяву, рахувати, спостерігати, розвивати пам'ять, логічне мислення, терпіння, самоконтроль, увагу, виховувати колективні навички спільної роботи, отримувати позитивні емоції від спілкування з керівником, однолітками, задоволення від виконаної роботи, самоствердження, отримувати навички навчатись граючись..

Обладнання: конструктор LEGO-DUPLO, розмальовка літери «М», кольорові олівці, математичне  LEGO- лото, іграшки рибки.

Хід заняття.

  1. Привітання, роздача цеглинок конструктора LEGO.
  2.  Кінезіологічні вправи: «Дзига», беремо по 1 цеглинці в кожну руку і прокручуємо в один бік, потім в інший; «Сопілка», складаємо башточку з 6 цеглинок, уявляємо сопілку, граємо на ній, синхронно натискаючи на «клавіши» одного кольору однойменними пальчиками правої та лівої руки; «Вантаж», піднімаємо башточку одним однойменним (по черзі) пальчиком  правої і лівої руки .
  3. Граємо в гру «Вгадай літеру». Керівник називає слова, діти повинні уважно слухаючи, назвати літеру,  яка повторюється на початку 5 слів: мама, мавпа, вулиця, матерія, сонце, молоко, квітка, мило. Так, сьогодні ми будемо гратися, вивчати, застосовувати  літеру «М».
  4. З цієї літери починається слово математика. Повторюємо цифри, граємося у гру «LEGO-лото». Спочатку знаходимо цифри на картках–лото, закриваючи їх LEGO-цеглинками, а потім ускладнюємо завдання: виконуємо додавання 1+2=3 , 2+3=5 і т.д. і результат знаходимо на картках-лото:

 

D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\IMG_20190617_180828.jpg

 

Визначаємо переможців:

 

Ім’я дитини

Кількість правильних відповідей

Місце

Антон

5

2

Владислав

4

3

Марина

6

1

Микита

2

 

Тимур

3

 

Євген

3

 

 

  1. Пригадуємо, як же виглядає  літера «М», розмальовка:

C:\Users\Таня\Desktop\buk48.png

 

  1. D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\дс 2\IMG_20190408_161613.jpgВиконуємо вправу «Їжачок». Беремо 1 цеглинку, уявляємо їжачка, голочками «намагнічуємо» пальчики, щоб руки міцно тримали цеглинки конструктора.
  2. Починаємо викладати літеру  «М» з LEGO-цеглинок, спочатку на столі, а потім просторова конструкція.
  3. Готуємось до конструювання композиції, яка починається з літери «М» - «Міст над річкою». Діти відбирають цеглинки синього кольору, з яких викладають річку; з іграшок, запропонованих вихователем групи, відбираємо іграшки-рибки, що плаватимуть у нашій річці; враховюючи знання, набуті під час попереднього заняття про будівництво моста, а саме:
  • -розмір,

  • D:\Old-Computer\гурток\фото дітей\дс 2\IMG_20190115_162603.jpg-баланс,
  • -міцність,

 будуємо міст:

 

  1. Швидко впоравшись з завданням, діти мають ще час, щоб погратися з побудованими спорудами.
  2.  Закінчуючи заняття пригадуємо, що діти дізнались нового, чи їм сподобалось, прибираємо конструктор в LEGO-сховище.

 

 

 

 

 

 

Пархоменко Тетяна Віталіївна

 

docx
Додано
31 липня 2019
Переглядів
1046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку