1
ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»
НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
(керівник гуртка Пархоменко Т.В.)
Тема. Конструювання моделей з конструктора LEGO за власним задумом з певної теми. Складання плану втілення задуму побудови. Обґрунтування обраної стратегії та тактики дій. Оцінка власного результату.
Мета. Розвивати конструктивне, логічне мислення, уяву, вчити самостійно планувати побудову, враховуючи тему, складати послідовність власних дій, розраховувати побудову за розмірами, пропорціями, формами, функціональністю, спрямовувати фантазію в практичне примінення побудови, виховувати естетично-художній смак, розвивати просторову уяву, оцінювати свою побудову, побудови інших гуртківців, визначати емоційну складову від отриманого результату.
Обладнання. LEGO контейнери, LEGO-конструктор, ноутбук, проектор, екран, розмальовка «Емоції LEGO-чоловічків», кольорові олівці.
Хід заняття.
Діти стають поряд з робочими столами, повторюють рухи за керівником:
Плеснули над головою,
А потім перед собою,
Потім гучно за спиною,
Похитали головою,
Поплескали по плечах,
По колінцях, по боках,
Погойдаємося трішки,
Хай крокують наші ніжки!
(Хай стрибають наші ніжки) - 2 раз
(І побігли наші ніжки) - 3 раз.
Виконуємо вправу 3 рази, кожного наступного разу пришвидшуємо виконання.