Конспект заняття.Тема: "Лісові звірятка"

Про матеріал
Закріпити вивчений лексичний матеріал по темах «Тварини», «Їжа», «Кольори», тренувати правильну вимову англійських звуків. Розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, слухову пам'ять, увагу, ініціативність. Виховувати у дітей почуття дбайливого ставлення до природи та тварин зокрема. Створювати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, намагатися викликати у дошкільнят бажання висловлюватися нею.
Перегляд файлу

 Тема: “ Лісові звірятка ”

 

Програмовий зміст:

   Закріпити вивчений лексичний матеріал по темах «Тварини», «Їжа», «Кольори», тренувати правильну вимову англійських звуків.

  Розвивати  логічне мислення та увагу дошкільнят, слухову пам'ять, увагу, ініціативність.

  Виховувати у дітей почуття дбайливого ставлення до природи та тварин зокрема.

   Створювати  позитивну мотивацію до  вивчення  англійської мови, намагатися викликати у дошкільнят бажання висловлюватися нею.

 

 

Хід заняття

1.Привітання

Вчитель. Good morning!

Діти. Good morning.

Вчитель.“ How  are you?’’

 

2. Вчитель. Дітки,дивіться,яка чудова,різнобарвна у цьому році осінь. Давайте ми сьогодні помандруєм з вами до лісу.( діти під музику йдуть «змійкою», перешиковуються у коло)

3. Восени у лісі дуже хороше.

Артикуляційно дихальна гімнастика:

[ w ] – зірвався сильний вітер у нашому лісі і подув на всіх.

[ r ] – порівняння звуків [ p] українського, і [ r ] англійського.

[ h ]  -  звірятка прокинулись і почали веселитись [ hi-hi] [ha-ha]

 

4. А які ж тваринки  живуть у лісі?

 Повторення вивченого матеріалу:

- animals: hedgehog, bear, hair, fox, squirrel. (карточки Глена Домана)

А як ви думаєте,чим наші тваринки люблять ласувати…

 - food: apples, honey, carrot, fish, mushroom. (карточки Глена Домана)

 

5. Таке все смачненьке, а хто з наших звірят що їсть? Ми ж з вами це добре знаємо…

Складання речення за схемою ( фразовий конструктор )

to eat – їсти

 

6. Дітки,наші тваринки,крім того,що люблять різну їжу, ще й мають різний окрас.Подивіться,які вони гарні, різнокольорові. Давайте тихенько сядемо за столики, там вас чекає цікаве завдання.

Дидактична гра на розвиток логіки “ Кольорові тваринки ”

( розфарбовуємо частинки розрізних пазлів, називаючи необхідні кольори) групова робота - складаємо картинку.

 

7. Введення нового матеріалу:

Forest, hollow, hole, lair.

Презентація “ Будиночки звіряток ”.

 

8.Комп’ютерна гра “ Хто де живе?”

Тренування лексики: It lives in…

Squirrel lives in hollow.

Fox lives in hole.

Bear lives in lair.

 

 

9. Вивчаємо віршик: “ Teddy bear ” за допомогою рухливої хвилинки.

 

Teddy Bear

Look around

Teddy Bear

Touch the ground

Teddy Bear

Switch off the light

Teddy Bear say “ Good night ”

 

10. Прощання. “ Goodbye ”