Конспект заняття гуртка Вокальне мистецтво шоу-група «Паті-Фон» для молодшої вікової категорії, з використанням STEAM освіти.
(заняття розроблено за навчальною програмою художньо-естетичного напряму “Вокальне мистецтво” Рекомендовано Міністерством освіти і науки України, лист від 08.04.2016р. №1/11-4657)
музичного мистецтва підготувати дитячі
голоси до якісного співу. В процесі
розспівування розповісти вихованцям про
диких тварин, які живуть у лісі (про яких
йдеться у логопедичних розспівках ).
Продовжити роботу над піснею «Весна».
носій.
хореографія, логопедія та дефектологія,
математика, англійська мова, вокальне
мистецтво.
Хід заняття:
Керівник: «Здраствуйте, малята!» П’ять звуків вгору.
Вихованці: «Добрий день! » По мажорному тризвуку вниз.
Обличчя й очі не чіпай, та відійди!
І руки з милом мий завжди!
Під музичний супровід виконуємо рухи та співаємо водночас.( «Музична розминка», гра - руханка «У жирафа плямки»)
(Хореографія, вокальне мистецтво)
(Медицина, вокальне мистецтво)
Вихідне положення : ноги на ширині плечей, руки підняті вгору та зігнуті у ліктях. Робимо різкий вдих носом, водночас різко закриваємо долоньки, наче «кліпаємо оченятками». Робимо по 4 рази, два підходи.
Вихідне положення: ноги на ширині плечей, руки опущені. Робимо різкий вдих носом, водночас різко повертаємо голову вправо та вліво, наче вітаємося із сусідами. Робимо по 4 рази, два підходи.
Вихідне положення: ноги на ширині плечей, руки зложені перед груддю «поличкою». Робимо різкий вдих носом, водночас різко заводимо руки одну за другу, ніби то намагаємося себе обійняти.
(Вокальне мистецтво)
Грає ворон во трубу.
У-у-ух!»
Співаємо в унісон на однієї ноті. Позицію гортані не змінюємо. М’яке піднебіння округле та підняте. Усі звуки наближаємо до звуку «у». Останню букву «у» виспівуємо на «глісандо» угору та додаємо звук «х» для видиху повітря.
Через зімкнуті губи видмухуємо повітря так, щоб губи вібрували .
Зображуємо , як заводиться гвинтокрил. Співаємо по три ноти вгору та вниз, доки модулюємо по півтонах вгору. Коли йдемо згори до низу, співаємо по п’ять звуків.
(Математика, англійська мова, вокальне мистецтво)
Керівник: Ну, ось, наші співочі зв’язки ми розігріли та підготували до наступних завдань. Пригадаємо, розспівку англійською мовою, яку ми розучували на попередніх заняттях. Повторимо лічбу до п’яти у прямому та зворотному порядку:
One, two, three, four, five.
Five, four, three, two, one.
Керівник: Молодці! А тепер заспіваємо.
Співаємо секвенцію, з оспівуванням другого тону, вгору чотири ланки, називаючи цифри англійською, у прямому порядку. Зверху вниз співаємо секвенцію, з оспівуванням другого тону, називаючи цифри англійською, у зворотному порядку.
(Екологія, природознавство, логопедія, дефектологія, хореографія, вокальне мистецтво)
Керівник: Діти давайте поговоримо, а яка в нас зараз пора року?
Вихованці: Весна.
Керівник: Молодці! Коли приходе весна, все навкруги прокидається від зимового сну. На вулиці теплішає та світлішає! Сонячні промінчики зігрівають землю. Рослини починають розквітати. Тварини також починають активне життя. А давайте пригадаємо які ж дикі тварини живуть у лісі?
Вихованці: Ліса, ведмідь, вовк та інші.
Керівник: Гаразд, все вірно, мої розумнички! А, як можна описати цих звірив? Наприклад: ліса. Яка вона?
Вихованці: Ліса – рижа, хитра та хижа.
Керівник: Згодна! А ведмежатко?
Вихованці: Ведмежатко – миле, незграбне, косолапе, славне.
Керівник: Так! А зараз, я хочу розповісти вам, мої любі, про комашок, які теж прокидаються навесні. Це трудяжки- бджоли, набридливі мухи, комари, красуні- божі корівки, коники- скрипалі та небезпечні оси, які можуть ужалити. Комахи- це дуже важливі істотки, у навколишньому середовищі, якими годуються наші улюблені пташечки.
А тепер, настав час заспівати про всіх тих істот, кого ми з вами пригадали.
СА-СА-СА, СА-СА-СА, ой-ой-ой летить оса.
СИ-СИ-СИ, СИ-СИ-СИ, не боюся я оси.
СУ-СУ-СУ, СУ-СУ-СУ, бачив хто із вас осу?
СИ-СИ-СИ, СИ-СИ-СИ, ми не бачили оси.
СА-СА-СА, СА-СА-СА, відгадайте, де оса.
Щоб жираф не був застуджен
У стужу шарф жирафу нужен.
Тай дружина йому в’яже
Шість шарфів з рудої пряжі.
СА-СА-СА це хитрю-у-ща ліса.
СУ-СУ-СУ рижу шубку їй несу.
СИ-СИ-СИ справ багато в тій ліси.
СО-СО-СО вона крутить колесо!
Мішка милий, мішка славний
Він незграбний та забавний.
З плюшу ведмежа пошита
І бавовною набито.
Їдемо ми на конячці
НО-НО-НО
Раді всі цієї скачці
НО-НО-НО
Дуже раді прокотиться
НО-НО-НО
Дзвінко цокотять копитця
НО-НО-НО
ЧА-ЧА-ЧА-ЧА, ЧА-ЧА-ЧА-ЧА
Пічка дуже гаряча!
ЧІ-ЧІ-ЧІ-ЧІ, ЧІ-ЧІ-ЧІ-ЧІ
Пече пічка калачі.
ЧУ-ЧУ-ЧУ-ЧУ, ЧУ-ЧУ-ЧУ-ЧУ
Буде всім по калачу.
ЧЕ-ЧЕ-ЧЕ-ЧЕ, ЧЕ-ЧЕ-ЧЕ-ЧЕ
Обережно! Гаряче!
Керівник: Дуже гарно ми попрацювали! Розігріли наші співочі апарати та підготувалися до якісного співу. І зараз ми з вами продовжимо роботу над піснею «Весна».
(Вокальне мистецтво, хореографія)
«Весна».
За лесом на полянке светло, светло.
Мелодия синички звучит, звучит.
И дятел барабанит. Стучит, стучит.
Воробушек на танец зовёт, зовёт.
Где вырос, на полянке цветок, цветок
Там воробьи танцуют, всё прыг, да скок.
Керівник: Молодці діти! Ми , разом з вами пригадали музичний та поетичний тексти цієї пісеньки. А зараз, будемо розучувати рухи, які ми будемо робити, під час співу пісні.
(Керівник з вихованцями співає та водночас показує хореографічні рухи, а діти повторюють)
Керівник: Отже, ми з вами сьогодні гарно попрацювали. А давайте пригадаємо про що ми розмовляли на занятті? Чи дізналися ви чогось новенького?
Керівник задає питання вихованцям:
Керівник: «На все добре, діти!» (Перші п’ять ступенів гами C-dur співає вгору по черзі. )
Вихованці: «До побачення!» (З п’ятого ступеню гами C-dur діти співають ступені вниз до тоніки.)
Керівник: До нових зустріч!