26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Конспект заняття з англійської мови для дітей 5-6 років на тему "Кольори"

Про матеріал
Мета: - активізувати словниковий запас по темі; - практикувати та розвивати навички діалогічного мовлення; - розвивати пам’ять, увагу; - виховувати, культуру мовлення, естетичне сприйняття світу, інтерес до предмету.
Перегляд файлу

Конспект заняття з англійської мови

для дітей 5-6 років

Кудлай Я.А.

 

Тема: Кольори

Мета:

- активізувати словниковий запас по темі;

- практикувати та розвивати навички діалогічного мовлення;

- розвивати пам’ять, увагу;

- виховувати, культуру мовлення, естетичне сприйняття світу, інтерес до предмету.

Обладнання: м’яч, набір для гри “Бінго!», фломастери різного кольору, малюнки, флеш картки по темі «Команди. Що я вмію робити», відеофайл з піснею «What colour is …?», ноутбук, іграшки.

Тип заняття: застосування умінь і навичок.

 

План заняття

І. Введення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

2. Фонетична розминка.

3. Мовленнэва розминка.

4. Повідомлення теми та плану заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Повторення назв кольорів.
  2. Опис малюнків.
  3. Пісня.
  4. Фізкультхвилинка.
  5. Повторення кольорів іграшок.
  6. Ігрова ситуація «В іграшковому магазині».
  7. Гра  “Вгадай мій улюблений колір»

 

ІІІ. Заключна частина заняття.

Підведення підсумків.

Хід заняття

 

І. Введення в іншомовну атмосферу.

 

1. Привітання.

T: Hello. – Children: Hello.

 

2. Фонетична розминка.

Діти повторюють звуки за педагогом.

[æ], [e], [t], [d], [w], [v], [r], [ŋ], [θ], [ð].

 

3. Мовленнэва розминка.

Діти запитують один одного про настрій (ланцюжок).

  • How are you?
  • I’m fine (so-so, sad/bad).

 

4. Повідомлення теми та плану заняття.

T: Діти, сьогодні на занятті ми повторимо з вами назви кольорів, пограємо в ігри, поспіваємо пісню та побуваємо в іграшковому магазині.

 

ІІ. Основна частина заняття.

 

  1. Повторення назв кольорів.

Педагог пропонує дітям вибрати самим гру, за допомогою якої вони можуть повторити назви кольорів.

T: Перед подорожжю до іграшкового магазину нам треба пригадати назви кольорів. Ми можемо це зробити за допомогою гри «Бінго!» і за допомогою гри «Замри!». В яку гру ви зараз хочете пограти?

(Діти обирають гру голосуванням)

Підніміть руки, якщо ви хочете пограти в гру…

 

Гра «Бінго!»

Діти розподіляються на групи і сідають навколо столів. Кожна група отримує ігровий набір (картки з кольорами і білі паперові квадратики). Педагог по черзі витягує картки з кольоровими прямокутниками і називає колір. Якщо цей колір є в дітей на ігрових картках, вони накривають його білим квадратиком. Мета- бути уважним і накрити всі кольори на картці. Команда, яка закрила всю картку білими квадратиками, повинна викрикнути «Бінго!» - вона виграла.

Гра «Замри!»

Діти сідають у коло. По команді вони передають м’яч один одному по черзі до команди педагога “Замри!» («Freeze!»). Дитина, на якій зупинився м’яч, повинна назвати колір, який демонструє педагог.

 

  1. Опис малюнків.

Педагог просить дітей подивитись на малюнки і назвати кольори, які вони там бачать.

T: What colours can you see? – Які кольори ви бачите на малюнках?

(Діти: I can see … blue/red/yellow…)

Do you like the pictures?  - Вам подобаються ці картинки?

They are beautiful! – Вони красиві!

Повторіть будь ласка нове слово – beautiful.

 

  1. Пісня.

T: Let’s sing a song!

Діти співають пісню «What colour is …?»

(відеофайл)

https://www.youtube.com/watch?v=7jW1E8f2qO4

  1. Фізкультхвилинка.

T: Давайте трішки порухаємось і покажемо, що ми вміємо робити.

Repeat after me:

We can swim

We can fly

We can jump

We can hop

We can skip

We can walk

We can dance

We can clap

We can turn around

 

  1. Повторення кольорів іграшок.

T: Давайте пригадаємо, якого кольору наші іграшки.

Педагог запитує про колір іграшки, не показуючи її, а діти відповідають.

T: - What colour is a frog?

  • It’s green.
  • Yes, it is. It’s a green frog.

 

Педагог накриває тканиною іграшки, діти повинні пригадати і назвати, які іграшки під тканиною.

 

  1. Ігрова ситуація «В іграшковому магазині».

Педагог обирає одного продавця, інші – покупці. Покупці вишиковуються у чергу.

Між продавцем та покупцем відбувається діалог:

  • Give me a yellow fish, please.
  • Here you are!
  • Thank you!

 

  1. Гра  “Вгадай мій улюблений колір»

Один з дітей загадує улюблений колір, дивлячись на різнокольорові фломастери, а інші намагаються його вгадати, запитуючи «Is it blue?». Дитина відповідає “Yes, it is./No, it is not.”

 

ІІІ. Заключна частина заняття.

Підведення підсумків.

T: Що ми з вами сьогодні повторили?

Які кольори ви вже вивчили?

1

 

doc
Додано
17 січня
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку