Конспект заняття з англійської мови
для дітей 5-6 років
Кудлай Я.А.
Тема: Кольори
Мета:
- активізувати словниковий запас по темі;
- практикувати та розвивати навички діалогічного мовлення;
- розвивати пам’ять, увагу;
- виховувати, культуру мовлення, естетичне сприйняття світу, інтерес до предмету.
Обладнання: м’яч, набір для гри “Бінго!», фломастери різного кольору, малюнки, флеш картки по темі «Команди. Що я вмію робити», відеофайл з піснею «What colour is …?», ноутбук, іграшки.
Тип заняття: застосування умінь і навичок.
План заняття
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання.
2. Фонетична розминка.
3. Мовленнэва розминка.
4. Повідомлення теми та плану заняття.
ІІ. Основна частина заняття.
ІІІ. Заключна частина заняття.
Підведення підсумків.
Хід заняття
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання.
T: Hello. – Children: Hello.
2. Фонетична розминка.
Діти повторюють звуки за педагогом.
[æ], [e], [t], [d], [w], [v], [r], [ŋ], [θ], [ð].
3. Мовленнэва розминка.
Діти запитують один одного про настрій (ланцюжок).
4. Повідомлення теми та плану заняття.
T: Діти, сьогодні на занятті ми повторимо з вами назви кольорів, пограємо в ігри, поспіваємо пісню та побуваємо в іграшковому магазині.
ІІ. Основна частина заняття.
Педагог пропонує дітям вибрати самим гру, за допомогою якої вони можуть повторити назви кольорів.
T: Перед подорожжю до іграшкового магазину нам треба пригадати назви кольорів. Ми можемо це зробити за допомогою гри «Бінго!» і за допомогою гри «Замри!». В яку гру ви зараз хочете пограти?
(Діти обирають гру голосуванням)
Підніміть руки, якщо ви хочете пограти в гру…
Гра «Бінго!»
Діти розподіляються на групи і сідають навколо столів. Кожна група отримує ігровий набір (картки з кольорами і білі паперові квадратики). Педагог по черзі витягує картки з кольоровими прямокутниками і називає колір. Якщо цей колір є в дітей на ігрових картках, вони накривають його білим квадратиком. Мета- бути уважним і накрити всі кольори на картці. Команда, яка закрила всю картку білими квадратиками, повинна викрикнути «Бінго!» - вона виграла.
Гра «Замри!»
Діти сідають у коло. По команді вони передають м’яч один одному по черзі до команди педагога “Замри!» («Freeze!»). Дитина, на якій зупинився м’яч, повинна назвати колір, який демонструє педагог.
Педагог просить дітей подивитись на малюнки і назвати кольори, які вони там бачать.
T: What colours can you see? – Які кольори ви бачите на малюнках?
(Діти: I can see … blue/red/yellow…)
Do you like the pictures? - Вам подобаються ці картинки?
They are beautiful! – Вони красиві!
Повторіть будь ласка нове слово – beautiful.
T: Let’s sing a song!
Діти співають пісню «What colour is …?»
(відеофайл)
https://www.youtube.com/watch?v=7jW1E8f2qO4
T: Давайте трішки порухаємось і покажемо, що ми вміємо робити.
Repeat after me:
We can swim
We can fly
We can jump
We can hop
We can skip
We can walk
We can dance
We can clap
We can turn around
T: Давайте пригадаємо, якого кольору наші іграшки.
Педагог запитує про колір іграшки, не показуючи її, а діти відповідають.
T: - What colour is a frog?
Педагог накриває тканиною іграшки, діти повинні пригадати і назвати, які іграшки під тканиною.
Педагог обирає одного продавця, інші – покупці. Покупці вишиковуються у чергу.
Між продавцем та покупцем відбувається діалог:
Один з дітей загадує улюблений колір, дивлячись на різнокольорові фломастери, а інші намагаються його вгадати, запитуючи «Is it blue?». Дитина відповідає “Yes, it is./No, it is not.”
ІІІ. Заключна частина заняття.
Підведення підсумків.
T: Що ми з вами сьогодні повторили?
Які кольори ви вже вивчили?
1