Конспект заняття з англійської мови для дітей 5-6 років на тему "Вчимося рахувати"

Про матеріал
Мета: - вчити дітей рахувати до 12; - практикувати та розвивати навички діалогічного мовлення; - розвивати пам’ять, увагу; - виховувати, культуру мовлення, інтерес до предмету.
Перегляд файлу

Конспект заняття з англійської мови

для дітей 5-6 років

Кудлай Я.А.

 

Тема: Вчимося рахувати

Мета:

- вчити дітей рахувати до 12;

- практикувати та розвивати навички діалогічного мовлення;

- розвивати пам’ять, увагу;

- виховувати, культуру мовлення, інтерес до предмету.

Обладнання: м’яч, малюнки, картки з цифрами до 12, відеофайл з піснею «Ten little fingers», ноутбук.

Тип заняття: формування умінь і навичок.

 

План заняття

І. Введення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

2. Фонетична розминка.

3. Мовленнэва розминка.

4. Повідомлення теми та плану заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Повторення цифр.
  2. Гра «Show me»
  3. Гра «Що зникло?»
  4. Рахуємо пальчики (підготовка до пісні).
  5. Пісня.
  6. Фізкультхвилинка.
  7. Гра «Хрестики-нулики».
  8. Робота в парах.

Гра  Вгадай мою улюблену цифру»

  1. Змагання в групах «Хто швидше рахує?»

 

ІІІ. Заключна частина заняття.

Підведення підсумків.

Хід заняття

 

І. Введення в іншомовну атмосферу.

 

1. Привітання.

T: Hello. – Children: Hello.

 

2. Фонетична розминка.

Діти повторюють звуки за педагогом.

[æ], [e], [t], [d], [w], [v], [r], [ŋ], [θ], [ð].

 

3. Мовленнэва розминка.

Діти запитують один одного про настрій (ланцюжок).

  • How are you?
  • I’m fine (so-so, sad/bad).

 

4. Повідомлення теми та плану заняття.

T: Яку тему ми з вами вивчаємо?

Сьогодні на занятті ми повторимо з вами цифри, пограємо, поспіваємо пісеньку.

 

ІІ. Основна частина заняття.

 

  1. Повторення цифр.

Діти повторюють цифри за педагогом.

Рахують пошепки, потім голосно, з педагогом, а потім самі.

 

  1. Гра «Show me». Діти показують цифру, яку називає педагог.

 

  1. Гра «Що зникло?» Педагог прибирає одну картку, а діти повинні здогадатися, яку.

 

4. Рахуємо пальчики (підготовка до пісні).

Діти разом з педагогом рахують пальчики.

5. Пісня.

T: Let’s sing a song!

Діти співають пісню «Ten little fingers» - пальчикова розминка.

(відеофайл)

https://www.youtube.com/watch?v=hQEALR3ioDM

  1. Фізкультхвилинка.

T: Давайте трішки розімнемось і покажемо, що ми вміємо робити. Repeat after me:

We can swim

We can fly

We can jump

We can hop

We can skip

We can walk

We can dance

We can clap

We can turn around

Гра «Будь уважним!»

 

  1. Гра «Хрестики-нулики».

Діти діляться на 2 команди – «Хрестики» і «Нулики». Для того, щоб поставити хрестик або нулик у клітинці, треба вірно назвати цифру англійською мовою.

  1. Робота в парах.

T: Діти, хто може вгадати мою улюблену цифру? Запитайте мене “Is it one(two…)?»

Гра  Вгадай мою улюблену цифру»

Один з дітей загадує улюблену цифру на картці, а партнер намагаються її вгадати, запитуючи «Is it 4?». Дитина відповідає “Yes, it is./No, it is not.”

Потім діти міняються ролями.

 

  1. Змагання в групах «Хто швидше рахує?»

Діти в колах передають м’яч , називаючи цифри. Яка команда швидше дорахує до 12.

Діти рахують предмети на малюнках.

 

ІІІ. Заключна частина заняття.

Підведення підсумків.

T: Що ми з вами сьогодні повторили?

Які цифри ви вже вивчили?

 

1

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
5918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку