Конспект заняття з фізкультури для дітей старшої групи "Зимові розваги"

Про матеріал

Це заняття розроблено для дітей з ЗПР.

Предмети-замінники: гімнастична палиця (клюшка), мяч - снігова кулька, дошка під наклоном - замет, викликають у дітей бажання граючись імітувати гру у хокей, ходьбу на лижах.

Мета: розвивати уяву, просторове орієнтування,рухову активність дітей у межах зали.

Перегляд файлу

        Конспект заняття з дітьми старшої групи

             «Здоров’я і фізичний розвиток» на тему:

                       «Зимові розваги».

Мета: Навчати імітувати «ходьби на лижах». Удосконалювати навички катання м’яча (снігові кульки) між предметами(цеглинками). Повторити вміння підлізати під мотузкою лівим та правим боком, не зачіпляючи «бурульки». Корегувати м’язи ступні під час ходьби по доріжці, правильну поставу. Закріпити правила безпеки під час рухливих ігор. Розвивати слухове сприйняття, реакцію на сигнал. Виховувати бажання займатися фізкультурою.

Обладнання: М’ячи (4 великих, 2 малих), стояки з аркою(висота 50 см.), гімнастичні палиці , цеглинки.

                                        Хід заняття.

І.Підготовча частина.                                                                                   Діти стоять у шерензі. Закличка (НПН)

Яка зараз пора року? Як розважаються діти взимку? (Актуалізація набутих знань та навичок).

Ходьба звичайним кроком. Ходьба через «снігові кучугури», високо піднімаючи коліна. Біг «змійкою» по звивистій доріжці(по мотузці). Шикування у шеренгу.

Мотивація: - Сьогодні  на фізкультурі ми з вами вирушимо до зимового лісу «на лижах», будемо катати кульки для снігової баби , пролізати під гілкою, щоб не зачепити « бурульку» та пограємо у гру «Хокей», «Влучи у ворота»

.Загальнорозвивальні вправи: «Вправні лижники»(розминка м’язів, набуття нових навичок, показ вихователя ).

*«Підготуємо лижі». В.П.:о.с., палиці у правій руці. (4 рази)

* «Лижі на плечі». В.П.: ноги ширина стопи, руки з палицями внизу.(5раз)

* «Натираємо лижню».В.п.: ноги ширина стопи, палиця в руках.(4 рази)

* «Тренуємо ноги». В.П: о.с., палиці на підлозі. Стрибки на двох ногах 10раз.

 Ходьба по колу з палицями, імітуючи ходьбу на лижах. Вправи на дихання, зібрати палиці. (3 хвилини)

 

ІІ. Основна частина.

(закріплення набутих навичок, інструктаж

Основні вправи;

 1.Показ підлізання під аркою з «бурульками».

 Самостійна робота дітей поточним методом. Слідкувати за гнучкістю спини та рухами боком. Поділення дітей на дві ланки.

2. «По доріжці» (індивідуальна робота для профілактики плоскостопості»).

3. «Чия ланка швидше скатає кульку для снігової баби».

Рухлива гра «Влучи у ворота»(катання палицею маленького м’яча та влучення у ворота).

ІІІ. Заключна частина.

 Релаксація - прослуховування музики Вівальді «Пори року». Вправи на дихання. Пропоную дітям сісти на лаву:- Діти , наберіть у долоньки «сніжинки» і подмухайте, як хурделить вітер у лютому. Вправи на дихання. Закрийте очі і уявіть, як холод пронизує вас, але ви розтираєте руки, ноги, вам стає тепліше і затишно.  Самомасаж-розтирання м’язів рук та ніг.

- Що ми з вами робили на занятті з фізкультури? Для чого потрібно займатися фізкультурою?

Позитивне оцінювання дітей. 

 

 

 

 

 

 

 

2.Основна частина.

Загальнорозвивальні вправи: «Вправні лижники».

  • «Підготуємо лижі». В.П.:о.с., палиці у правій руці.

1 – права рука з палицями вперед;

2 – перекласти палиці у ліву руку; 3 - о.с. (4 раза)

  • «Лижі на плечі». В.П.: ноги ширина стопи, руки з палицями внизу.

1 – руки вперед, 2 – на плечі, 3 – руки догори, 4 – в.п. (5 раз)

  • «Натираємо лижню».В.п.: ноги ширина стопи, палиця в руках.

1 – присісти; 2 – покласти палиці на підлогу;

 3-4 – «чух-чух» рухи по палиці;  5-6 встати у в.п. (4 рази)

  • «Тренуємо ноги». В.П: о.с., палиці на підлозі.

 Стрибки на двох ногах 10раз.

 Ходьба по колу з палицями, імітуючи ходьбу на лижах. Вправи на дихання, зібрати палиці. (3 хвилини)

                                       Основні вправи.

  • Взимку трапляються по дорозі перешкоди: засніжені дахи,

льодові бурульки, нам потрібно пройти під аркою з бурульками так, щоб їх не зачепити: обережно правим боком, прогинаючи спину.

1.Показ підлізання під аркою з «бурульками».

 Самостійна робота дітей поточним методом лівим та правим боком. Слідкувати за гнучкістю спини та рухами боком.

  • Діти, згадайте як ви катали кульки для снігової баби.

Поділення дітей на дві ланки.

 

 

2. «Чия ланка швидше скатає кульку для снігової баби».

Повторити правила, що катати м’яча можна за сигналом.

3.Корегуючи вправи для профілактики плоскостопості. Ходьба по «доріжці» п’ята до носка, руки в сторони; слідкувати за поставою.

                         По сніжку гуляли пішки

                          Ми протупали доріжку

                          Доріженьку ось таку,

                            доріженьку не слизьку.

Закріпити правила безпеки на слизькій доріжці.

Рухлива гра «Влучи у ворота». «Хокей».

 Діти розподіляються на пари, катають палицею(клюшкою ) маленького м’яча, б’ють у ворота напарнику. Пояснити правила безпеки при грі з «клюшкою». Групова гра.

3.Заключна частина.

 Звучить музика «Пори року» Вівальді. Пропоную дітям сісти на лаву:

- Діти , наберіть у долоньки « сніжинки» і подмухайте, як хурделить вітер у лютому. Вправи на дихання. Закрийте очі і уявіть, як холод пронизує вас, але ви розтираєте руки, ноги, вам стає тепліше і затишно.

Підсумок : - Що ми сьогодні робили на занятті з фізкультури?

Для чого потрібно займатися фізкультурою? Позитивне оцінювання діяльності дітей.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
12845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку