До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Міні - проект, контрольна робота з художньої культури "Художня культура 20 століття. " (план – конспект) Збірник конструкторсько – творчих завдань

Про матеріал

Дана розробка - міні - проект, контрольна робота з художньої культури "Художня культура 20 століття. " Мета:перевірити знання учнів з теми, вміння різнобічно розглядати проблемні запитання, користуватися інформаційними джерелами; формувати навички критично підходити до підбору фактів, узагальнювати дані, виділяти головне, зіставляти європейську та українську культуру; розвивати образне та абстрактне мислення, вміння самостійно і нестандартно мислити, давати аргументовану відповідь на питання; навички роботи з комп'ютерною програмою Microsoft Office PowerPoint; уміння оформляти виконану роботу;формувати особисту позицію щодо прочитаного.

Перегляд файлу

Міні - проект «Контрольна робота з художньої культури» (план – конспект)

Збірник конструкторсько – творчих завдань

Етапи реалізації проекту

1. Підготовчий

             -    діагностика інтересів, потреб, схильностей учнів;

  • вибір теми, формулювання мети і завдань;
  •  складання плану роботи;
  •  інформування учнів про значущість виконуваної роботи;
  •  мотивація учнів. 

2. Інформаційно-діагностичний

  • робота щодо розвитку навичок пошукової, рефлексивної, оцінювальної діяльності учнів;
  • вивчення мотивації учнів;
  • формування умінь ставити завдання, планувати й організовувати власну навчальну діяльність;
  • організація різноманітних заходів щодо здійснення проектування, виконання творчих завдань тощо

3. Аналітичний

- консультування учнів щодо виконання проекту;

- формування умінь аналізувати й систематизувати зібраний матеріал;

- інтеграція зусиль психолого-педагогічної та учнівської команди щодо планування спільної  діяльності щодо розв’язання проблеми;

- підготовка учнів до компонування матеріалу за розділами:

- інформація про різні підходи щодо розв’язання проблеми;

- обрана програма дій.

 4. Діялісний

- консультувати учнів щодо виконання проекту;

- здійснювати координацію діяльністю учасників проекту;

- виконувати передбачені планом дії;

- аналізувати проміжні результати проекту;

забезпечувати психолого-педагогічний супровід роботи над проектом.

5. Узагальнюючий

- сформувати уміння аналізу й самоаналізу участі в проекті,

- підготувати презентацію результатів проекту;

- представити результати широкому загалу.

6. Заключний

- організувати обговорення підготовки, виконання і презентації проекту,

- оцінити особистий внесок кожного у спільну роботу;

- визначити проблеми й перспективи, що потребують розробки.

Форми роботи: групова, самостійна  

Проект «Контрольна робота з художньої культури» (план – конспект)

Тема. Художня культура 20 століття.

Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння різнобічно розглядати проблемні запитання, користуватися інформаційними джерелами; формувати навички критично підходити до підбору фактів, узагальнювати дані, виділяти головне, зіставляти європейську та українську культуру;

           розвивати образне та абстрактне мислення, вміння самостійно і нестандартно мислити, давати аргументовану відповідь на питання; навички роботи з комп’ютерною програмою Microsoft Office PowerPoint; уміння оформляти виконану роботу;

             формувати особисту позицію щодо прочитаного.

Тип уроку: контрольно – перевірочний.

Форма проведення:  рольова гра

Завдання проекту (конструкторсько – творчі завдання)

1 рівень

                        Завдання :

Лінгвістам

Скласти термінологічний словник –довідку до вивченої теми.

Біографам

Зібрати з різних джерел цікаві факти біографії акторів (художників, режисерів)

Укладачам тестів

Скласти тести за темою.

2 рівень                       

  Завдання:

Мистецтвознавцям

Проаналізувати картину  українського художника (на вибір) і підготувати доповідь про український живопис 20 століття.

Журналістам

Написати реферат із творчим завданням на одну із запропонованих тем.

     Теми:

  • Архітектура і скульптура України 20 ст. Творче завдання: творчість яких скульпторів найбільше вплинула на українську скульптуру?
  • Напрями популярної музики. Творче завдання: витяг з щоденника: мій улюблений напрям музики .
  • Сучасний драматичний, музичний та ляльковий театр. Творче завдання: проілюструвати особливості кожного виду театрального мистецтва у вигляді таблиці.
  • Український кінематограф, його світове значення. Творче завдання: виконайте плакат у техніці колажу «Видатні режисери українського кіно»
  1. рівень

                        Завдання

Журналістам

Взяти віртуальне інтерв’ю у провідного актора чи  українського режисера кіно (театру) .

Режисеру

Складіть репертуар до одного із видів театру

Художнику

Створіть концертну афішу до виступу  відомого рок – гурту.

4 рівень

 Завдання

Поету (прозаїку)

Написати власний вірш чи есе про особисті враження від картини, витворів народного мистецтва, музичного твору тощо.

Знавцям комп’ютера

Створити комп’ютерну презентацію на тему: «Художня культура 20 століття»

Результатом роботи у цьому проекті може бути брошура « Цікаві сторінки художньої культури України 20 століття»

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
2 лютого
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку