Дана розробка - міні - проект, контрольна робота з художньої культури "Художня культура 20 століття. " Мета:перевірити знання учнів з теми, вміння різнобічно розглядати проблемні запитання, користуватися інформаційними джерелами; формувати навички критично підходити до підбору фактів, узагальнювати дані, виділяти головне, зіставляти європейську та українську культуру; розвивати образне та абстрактне мислення, вміння самостійно і нестандартно мислити, давати аргументовану відповідь на питання; навички роботи з комп'ютерною програмою Microsoft Office PowerPoint; уміння оформляти виконану роботу;формувати особисту позицію щодо прочитаного.
Міні - проект «Контрольна робота з художньої культури» (план – конспект)
Збірник конструкторсько – творчих завдань
Етапи реалізації проекту
1. Підготовчий
- діагностика інтересів, потреб, схильностей учнів;
2. Інформаційно-діагностичний
3. Аналітичний
- консультування учнів щодо виконання проекту;
- формування умінь аналізувати й систематизувати зібраний матеріал;
- інтеграція зусиль психолого-педагогічної та учнівської команди щодо планування спільної діяльності щодо розв’язання проблеми;
- підготовка учнів до компонування матеріалу за розділами:
- інформація про різні підходи щодо розв’язання проблеми;
- обрана програма дій.
4. Діялісний
- консультувати учнів щодо виконання проекту;
- здійснювати координацію діяльністю учасників проекту;
- виконувати передбачені планом дії;
- аналізувати проміжні результати проекту;
забезпечувати психолого-педагогічний супровід роботи над проектом.
5. Узагальнюючий
- сформувати уміння аналізу й самоаналізу участі в проекті,
- підготувати презентацію результатів проекту;
- представити результати широкому загалу.
6. Заключний
- організувати обговорення підготовки, виконання і презентації проекту,
- оцінити особистий внесок кожного у спільну роботу;
- визначити проблеми й перспективи, що потребують розробки.
Форми роботи: групова, самостійна
Проект «Контрольна робота з художньої культури» (план – конспект)
Тема. Художня культура 20 століття.
Мета: перевірити знання учнів з теми, вміння різнобічно розглядати проблемні запитання, користуватися інформаційними джерелами; формувати навички критично підходити до підбору фактів, узагальнювати дані, виділяти головне, зіставляти європейську та українську культуру;
розвивати образне та абстрактне мислення, вміння самостійно і нестандартно мислити, давати аргументовану відповідь на питання; навички роботи з комп’ютерною програмою Microsoft Office PowerPoint; уміння оформляти виконану роботу;
формувати особисту позицію щодо прочитаного.
Тип уроку: контрольно – перевірочний.
Форма проведення: рольова гра
Завдання проекту (конструкторсько – творчі завдання)
1 рівень
Завдання :
Лінгвістам
Скласти термінологічний словник –довідку до вивченої теми.
Біографам
Зібрати з різних джерел цікаві факти біографії акторів (художників, режисерів)
Укладачам тестів
Скласти тести за темою.
2 рівень
Завдання:
Мистецтвознавцям
Проаналізувати картину українського художника (на вибір) і підготувати доповідь про український живопис 20 століття.
Журналістам
Написати реферат із творчим завданням на одну із запропонованих тем.
Теми:
Завдання
Журналістам
Взяти віртуальне інтерв’ю у провідного актора чи українського режисера кіно (театру) .
Режисеру
Складіть репертуар до одного із видів театру
Художнику
Створіть концертну афішу до виступу відомого рок – гурту.
4 рівень
Завдання
Поету (прозаїку)
Написати власний вірш чи есе про особисті враження від картини, витворів народного мистецтва, музичного твору тощо.
Знавцям комп’ютера
Створити комп’ютерну презентацію на тему: «Художня культура 20 століття»
Результатом роботи у цьому проекті може бути брошура « Цікаві сторінки художньої культури України 20 століття»