Діти одягаються на вулицю ,заходить вихователь і каже:
В цей час дзвонить телефон(вайбер),на екрані Баба Яга
- Ааааа ви квітку хотіли посадити а я її вкрала і заховала,а як її знайти на карті вказала, та ту карту заховала. Знайти її можна тільки тоді, коли відгадаєте загадку
- Заховала карту там, де завжди і шум і гам
Де ми бігаєм, стрибаєм
Та зарядку починаєм? ….(Спортзал)
Діти ідуть до спортзалу та знаходять карту, роздивляються її
Вих.-Ой, а куска карти немає, як же ми її знайдемо? Мабуть треба йти за стрілками, та знайти його…..-а в дорогу треба обов’язково взяти аптечку.Діти виходять із садочка за маршрутом. По ходу виконують завдання(різні види ходьби ,стрибків)
Підходять до майданчика гр 1. Біля кущів лежить і спить Ведмідь…
.
-Ой, а хто це спить під кущем ,діти ,так це ж ведмідь. Прокидайся вже весна прийшла.
Діти намагаються розбудити ведмедя, той ворочається і не прокидається.
Вих.-А давайте пограємо з ним у гру і він прокинеться.
Діти грають у гру « У ведмедя у бору» 2-3р….
Ведмідь.- Ой, я так довго спав, навіть лапи затекли, треба розім’ятися.
Діти разом з ведмедем виконують зарядку. ( Эй, лежебоки!)
Ведмідь.- А куди ви йдете?
Діти-Ми шукаємо чарівну квітку, яку заховала Баба Яга, та шукаємо кусок карти, якого не вистачає.
Ведмідь- ААА ви не це шукаєте,я в барлозі знайшов.Мабуть вітром занесло(віддає карту)
Вед.-Ну що діти ідемо далі……Маршрут на майданчик гр.4.
На галявині сидить зайчик і плаче.
Вих.-А чого ти плачеш зайчику?
Зайчик-Люди на моїй галявині сміття залишили, я лапку поранив іде ж я тепер буду з друзями гратися?
Вих.- Не хвилюйся та не плач ,ми тобі допоможемо, так дітки? Полікуєм твою лапку . Діти,а чим можна полікувати лапку, якщо немає ліків?(прикласти подорожник, він зупиняє кров)….Шукають подорожник, або з аптечки бінтують . Нагадати дітям про небезпеку сміття для тварин .
Естафета «Сортуємо мусор»…
Зайчик-А куди ви ідете?. .Ми шукаємо чарівну квітку, яку заховала Б.Я. та клаптик карти ,якого не вистачає…
Зайчик-Ось, ви не це шукаєте? я його знайшов серед сміття.(віддає карту).
Діти ідуть через майданчик гр.2,5 різними способами та приходять на галявину гр 11. Де зустрічають Мавку лісову.
Мавка-Добрий день діти, я Мавка лісова, а ви куди йдете?
(відповіді дітей)…
Мавка-Я вам допоможу, але спочатку виконайте мої завдання!
(Робота з картками, виконання завдань ,загадки)
Мавка- Гарно справилися з завданням, молодці, а тепер я вас запрошую до таночку.
Діти водять хоровод.
Мавка віддає карту і каже :-А Баба Яга ооон там за рогом живе.
Діти ідуть до спортивного майданчика, доходять до 3ох берізок, на них сидить Баба Яга
Б.Я.-Аааа ось вони і до мене завітали…квітку вони хочуть знайти ,а я її заховала…
Павука попросила павутиння сплести ,щоб ви не знайшли її.
Вих.-Діти! Ми ж сміливі ,ми все зможемо і лабіринт твій пройдемо….
Діти пролазять по лабіринту, підлазять під снаряди спортивні пробігають під дугами ,біжать «змійкою» і вертаються до Б.Я…2р.
Б.Я.- ой, які ж ви спритні, справилися з завданням, віддам вам клаптик карти, беріть свою квітку, забирайте…Діти складають карту на той кусок основної карти ,якого не вистачало.
На складеній карті дивляться де захована квітка, шукають її
(у Скрині, яка захована на майданчику 11гр) Знаходять її, милуються, та разом з вихователем їдуть до клумби та садять її.
Виходить Мавка:-Дякую вам діти, посадили квіти, нехай розквітають та людей звеселяють!
Звучить музика і виконується таночок квітів.
Вих. Дякує дітям,що впорались із завданням.
Мета. Створити організаційні умови ефективності проведення гри геокешинг, що наповнює її розвивально-пізнавальним матеріалом. Доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості. Підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності. Розвивати інформаційно-комунікаційні навички у дітей (на прикладі гри в геокешингу)
Завдання.
Розвивальні:
• розвиток у дітей інтересу до до інтелектуальної діяльності, самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань;
• розвиток творчих здібностей та індивідуальних позитивних психологічних якостей;
• розвиток уміння у дітей орієнтуватися на місцевості по карті - схемі, визначати напрямок маршруту;
• формувати вміння «читати» найпростішу графічну інформацію і самостійно пересуватися в просторі, орієнтуючись на умовні позначення;
• розвиток вміння орієнтуватися в часі і просторі;
• стимулювання розвитку розумових здібностей, концентрації уваги, логічне мислення, цілеспрямованість;
• формування комунікативних умінь дітей, культури спілкування в життєвих ситуаціях;
• формування дослідницьких навичок, самореалізація дітей.
Виховні:
• виховувати інтерес до гри геокешинг, бажання виконувати та доводити справу до кінця;
• виховувати в грі дружні, партнерські взаємини;
• виховувати впевненість, почуття власної гідності, культуру спілкування, доброзичливість і емоційну чуйність;
• формувати навички взаємодії з однолітками, толерантності, взаємодопомоги та інші.
Навчальні:
• навчити дітей грати в геокешинг;
• навчити найпростішим способам орієнтуватися на місцевості;
• навчити слідувати логіці гри, підкоряючись правилам, що випливають з її особливостей;
• навчити користуватися зашифрованими схемами, картами, планом, маршрутом;
Конспект заняття з геокешингу
« У пошуках чарівної квітки»
Підготувала: Собех Д.В.
- Чернігів 2019-