Конспект заняття з геокешингу "У пошуках чарівної квітки"

Про матеріал
Додаю конспект заняття з геокешингу для дітей,це нова форма роботи,де діти з задоволенням виконують пошукову діяльність,отримуючі нові знання на певних етапах пошуку..Конспект є моєю авторською розробкою.
Перегляд файлу

      Діти одягаються на вулицю ,заходить вихователь і каже:

  • Діти,  у мене є чарівна квітка і я вам пропоную її посадити, щоб цвіла і радувала нас .

 

В цей час дзвонить телефон(вайбер),на екрані Баба Яга

- Ааааа ви квітку хотіли посадити а я її вкрала і заховала,а як її знайти на карті вказала, та ту карту заховала. Знайти її можна тільки тоді, коли відгадаєте загадку

- Заховала карту там, де завжди і шум і гам

Де ми бігаєм, стрибаєм

Та зарядку починаєм? ….(Спортзал)

Діти ідуть до спортзалу та знаходять карту, роздивляються їїC:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-717c9532db6e47840a7cdfa73dfa0712-V.JPGC:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-c3ec9a5ef2407988d2684a750c2a53b4-V.JPG

 

Вих.-Ой, а куска карти немає, як же ми її знайдемо? Мабуть треба йти за стрілками, та знайти його…..-а в дорогу треба обовязково взяти аптечку.Діти виходять із садочка за маршрутом. По ходу виконують завдання(різні види ходьби ,стрибків)

Підходять до майданчика гр 1. Біля кущів лежить і спить Ведмідь…

. C:\Users\Даша\Desktop\Копия с телефона)\IMG-a6ace37a9c39f4aa426b2b5b9277bcc9-V.jpg

-Ой, а хто це спить під кущем ,діти ,так це ж ведмідь. Прокидайся вже весна прийшла.

Діти намагаються розбудити ведмедя, той ворочається і не прокидається.

Вих.-А давайте пограємо з ним у гру і він прокинеться.

Діти грають у гру « У ведмедя у бору»  2-3р….

Ведмідь.- Ой, я так довго спав, навіть лапи затекли, треба розімятися.

Діти разом з ведмедем виконують зарядку. ( Эй, лежебоки!)

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-f0c9038c48af588055a2ebf8bf89ea5d-V.JPG

Ведмідь.- А куди ви йдете?

Діти-Ми шукаємо чарівну квітку, яку заховала Баба Яга, та шукаємо кусок карти, якого не вистачає.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-d621a6fed78f9afddbda84b7612c9385-V.JPG

 

Ведмідь- ААА ви не це шукаєте,я в барлозі знайшов.Мабуть вітром занесло(віддає карту)

Вед.-Ну що діти ідемо далі……Маршрут на майданчик гр.4.

На галявині сидить зайчик і плаче.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-fa9dc561de6c210b93c41df30e294dfc-V.JPG

Вих.-А чого ти плачеш зайчику?

Зайчик-Люди на моїй галявині сміття залишили,  я лапку поранив іде ж я тепер буду з друзями гратися?

Вих.- Не хвилюйся та не плач ,ми тобі допоможемо, так дітки? Полікуєм твою лапку . Діти,а чим можна полікувати лапку, якщо немає ліків?(прикласти подорожник, він зупиняє кров)….Шукають подорожник, або з аптечки бінтують . Нагадати дітям про небезпеку сміття для тварин .

Естафета «Сортуємо мусор»

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-aa313cc3df4ac3ede85ea59923d78881-V.JPG

Зайчик-А куди ви ідете?. .Ми шукаємо чарівну квітку, яку заховала Б.Я. та клаптик карти ,якого не вистачає…

Зайчик-Ось, ви не це шукаєте? я його знайшов серед сміття.(віддає карту).

Діти ідуть через майданчик гр.2,5 різними способами та приходять на галявину гр 11. Де зустрічають Мавку лісову.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-3be1646103ce770c943d54be132d2e38-V.JPG

Мавка-Добрий день  діти, я Мавка лісова, а ви куди йдете?

(відповіді дітей)…

Мавка-Я вам допоможу, але спочатку виконайте мої завдання!

 

 

 

(Робота з картками, виконання завдань ,загадки)

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-70b6d0ce303e915cdf57871339417cca-V.JPG

Мавка- Гарно справилися з завданням, молодці, а тепер я вас запрошую до таночку.

Діти  водять хоровод.

Мавка віддає карту і каже :-А Баба Яга ооон там за рогом живе.

Діти ідуть до спортивного майданчика, доходять до 3ох берізок, на них сидить Баба Яга

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-a7a7d372603d1c1015d47f4f0aa5af51-V.JPG

Б.Я.-Аааа ось вони і до мене завітали…квітку вони хочуть знайти ,а я її заховала…

Павука попросила павутиння сплести ,щоб ви не знайшли її.

Вих.-Діти! Ми ж сміливі ,ми все зможемо і лабіринт твій пройдемо….

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-c8004bedfd46c8efed825b8e2fa53a49-V.JPG

Діти пролазять по лабіринту, підлазять під снаряди спортивні пробігають під дугами ,біжать «змійкою» і вертаються до Б.Я…2р.

Б.Я.- ой, які ж ви спритні, справилися з завданням, віддам вам клаптик карти, беріть свою квітку,  забирайте…Діти складають карту на той кусок основної карти ,якого не вистачало.

На складеній карті дивляться де захована квітка, шукають її

 

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-f0e020cae438e97508a29b648a3d81f4-V.JPGC:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-2ab614c264e1d9e3bf666b9ee17e60ed-V.JPG

  Скрині, яка захована на майданчику 11гр) Знаходять її, милуються, та разом з вихователем їдуть до клумби та садять її.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190522_095436.jpg

 

Виходить Мавка:-Дякую вам діти, посадили квіти, нехай розквітають та людей звеселяють!

Звучить музика і виконується таночок квітів.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-0e22799ac059664eb7c296c14e4c6fbc-V.JPG

Вих. Дякує дітям,що впорались із завданням.

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-963251a754841ae064399631e206a96e-V.JPG

 

Мета. Створити організаційні умови ефективності проведення гри геокешинг, що наповнює її розвивально-пізнавальним матеріалом. Доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості. Підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності. Розвивати інформаційно-комунікаційні навички у дітей (на прикладі гри в геокешингу)

Завдання.

Розвивальні:

• розвиток у дітей інтересу до до інтелектуальної діяльності, самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань;

• розвиток творчих здібностей та індивідуальних позитивних психологічних якостей;

• розвиток уміння у дітей орієнтуватися на місцевості по карті - схемі, визначати напрямок маршруту;

• формувати вміння «читати» найпростішу графічну інформацію і самостійно пересуватися в просторі, орієнтуючись на умовні позначення;

• розвиток вміння орієнтуватися в часі і просторі;

• стимулювання розвитку розумових здібностей, концентрації уваги, логічне мислення, цілеспрямованість;

• формування комунікативних умінь дітей, культури спілкування в життєвих ситуаціях;

• формування дослідницьких навичок, самореалізація дітей.

 

Виховні:

• виховувати інтерес до гри геокешинг, бажання виконувати та доводити справу до кінця;

• виховувати в грі дружні, партнерські взаємини;

• виховувати впевненість, почуття власної гідності, культуру спілкування, доброзичливість і емоційну чуйність;

• формувати навички взаємодії з однолітками, толерантності, взаємодопомоги та інші.

Навчальні:

• навчити дітей грати в геокешинг;

• навчити найпростішим способам орієнтуватися на місцевості;

• навчити слідувати логіці гри, підкоряючись правилам, що випливають з її особливостей;

• навчити користуватися  зашифрованими схемами, картами, планом, маршрутом;

 

 

 

 

 

               

                    

 

 

 

  Конспект заняття з геокешингу

    « У пошуках чарівної квітки»

 

 

 

 

 

C:\Users\Даша\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-717c9532db6e47840a7cdfa73dfa0712-V.JPG

 

 

 

 

 

 

                                                                      Підготувала:  Собех Д.В.

 

 

 

                                          - Чернігів 2019-

docx
Додано
2 січня 2020
Переглядів
1735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку