Конспект заняття з кінезіології "Горішки для мозку"

Про матеріал
Кінезіологічні вправи покращують розумову діяльність, синхронізують роботу півкуль, сприяють поліпшенню запам'ятовування, підвищують стійкість уваги, полегшують процес письма. Освітня кінезіологія дає людині можливість ефективніше засвоювати інформацію, успішно опановувати навіть надскладні інтелектуальні дії.
Перегляд файлу

 «Слухняні рученята»

 

Мета:розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності та розвитку інтелектуальних здібностей.

Обладнання: планшет «привітань», розвиваючий екран «Нейроритм», відео «Гімнастика для очей», роздатковий матеріал «нейротренажер» за кількістю дітей, зображення мозку на екрані телевізора.

Вікова група: 7-11років

Очікувані результати:поліпшується пам’ять, концентрація та стійкість уваги,розвивається дрібна моторика,  формується мотивація до навчання та розвивається вміння керувати своїми емоціями, гармонійний розвиток особистості та самореалізації у творчому плані.

Методи і прийоми: Наочні (роздатковий матеріал),словесні (мозковий штурм, асоціативний кущ, рефлексія), практичні (кінезіологічні вправи), самостійна робота дітей.

І. Організаційний момент

1. Ритуал привітання« Планшет привітань»

Діти, вітаю вас на нашому занятті. Рада вас всіх бачити. Ви готові до роботи? Добре. Молодці. Але, для початку, давайте привітаємось. А вітатись ми будемо за допомогою нашого чарівного планшета. Ви підходите по черзі кожен до планшету, натискаєте на значок і ми вітаємось  таким способом, який обрали ви. Наприклад, долоньки, це означає, що ми звами вітаємось долоньками, якщо ви обираєте, мелодію, то це означає, що ми разом танцюємо маленький танець, якщо сердечко, то ми з вами обіймаємось. Зрозуміли? Отож, прошу першого учасника.

2. Вправа «Нейроритм»

Діти, але щоб потрапити на свої робочі місця, вам потрібно, виконати завдання. А завдання заключається ось в чому, вам потрібно відритмувати мелодію, що знаходиться на цих схемах. Ми з вами вже виконували дане завдання, тому проблем з виконанням у вас не виникне. Отож, давайте, по черзі, почнемо з мене. А ви уважно дивіться на схему та кількість кульок на картці.

Добре, молодці. Гарно виконали мелодію. Тому, можете зайняти місця за столиком.

3. Оголошення теми заняття. Мотивація

Сідаємо рівненько. Всі покажіть мені оченята, щоб я бачила ваш налаштунок. Ок, всі налаштувались. Рученята слухняні. Ніжки рівненько. Молодці. А тепер давайте згадаємо правила на занятті. Не викрикувати. Правило піднятої руки. Уважно слухати. Якшо щось незрозуміло, підняти ручку і запитати. Добре. Згадали.

Скажіть будь ласка, що зображено на екрані? Правильно наш мозок.

Скажіть, яка його будова?

Якщо ми працюємо правою рукою, то розвиваємо яку півкулю мозку?

А якщо лівою? Молодці!  А якщо працюємо обома рученятами?  Молодці! Це дуже позитивно впливає на Ваш інтелектуальний розвиток.

 От сьогодні, ми з вами продовжимо розвивати наш мозок, наш розум. Тому, нумо до роботи.

ІІ. Основна частина

4. Вправа «Нейромарблс»

Діти, пропоную до вашої уваги, наступну вправу. Беріть в ліву та праву ручку по камінчику Марблс. Давайте їх розігріємо теплом власних долоньок. А тепер знову, в парву і ліву ручки, і будемо подлорожувати чарівними доріжками. За допомогою двох пальчиків, катаємо одночасно двома ручками кульки Марблс. А зараз змінимо трішки правила виконання, беріть в одну ручку (плоский Марблс)інший прозорий камінець. А інша рука вільна. Однією рукою подорожуємо по доріжці пальчиком, а іншою за допомогою камінця. Отож, поїхали.

5. Кінезіологічна гра «Майстерні руки»

А тепер, давайте, трішки пограємо нашими пальчиками, дамо їм трішки відпочити. Але, це не звична руханка для пальчиків, а гімнастика для …? Розвитку Мозку… Правильно!

6. Гімнастика для очей 2 рази повторюємо

А тепер, давайте, виконаємо гімнастику для очей, адже вони теж працювали, їм треба відпочити. Молодці.

7.Вправа «Нейротренажер»

Перед Вами нейропланшет, на ньому є завдання, які складаються з трьох етапів,

Перший. Ви пальчиками відпрацьовуєте чарівні кола, по черзі кожним пальчиком. Спочатку однією рукою, потім іншою, а потім двума ручками

Другий. Це чарівний лабіринт, його потрібно також пройти  спочатку однією рукою, потім іншою, а потім двума ручками.

І з третім так як і попередніми працюємо.

Отож, до роботи. Чітко слухаємо мої команди! Поїхали! Молодці!

ІІІ. Заключна частина

8. Рефлексія «Мікрофон»

Давайте згадаємо, що ми робили на занятті. Так, добре.

Давайте кожен по черзі висловиться, що ж найбільше сподобалось вам на занятті. Добре, дякую за відповіді.

9. Ритуал прощання « Планшет привітань»

Діти,   а тепер по традиції, давайте попрощаємось, таким способом, як ми з вами вітались на початку заняття. Підходьте всі до планшету привітань

Ну  і на позитивній ноті закінчимо наше заняття аплодисментами!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку