Конспект заняття з логіко-математичного розвитку « Подорож по морю »

Про матеріал
Мета: -продовжувати вчити дітей кількісній та оберненій лічбі в межах «5»; -закріпити знання дітей про геометричні фігури, основні кольори; -вчити будувати розгорнуту відповідь на запитання вихователя; -розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, слухову, зорову й тактильну пам'ять; -розвивати наполегливість та старанність; -удосконалювати вміння виконувати рухи відповідно до словесних інструкцій; -поглиблювати інтерес до природи; -виховувати бажання працювати колективно, з відповідальністю, допомагати один одному.
Перегляд файлу

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку

 « Подорож по морю »

Середня група

Мета:

-продовжувати вчити дітей кількісній та оберненій лічбі в межах «5»;

-закріпити знання дітей про геометричні фігури, основні кольори;

-вчити будувати розгорнуту відповідь на запитання вихователя;

-розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, слухову, зорову й тактильну пам'ять;

-розвивати наполегливість та старанність;

-удосконалювати вміння виконувати рухи відповідно до словесних інструкцій;

-поглиблювати інтерес до природи;

-виховувати бажання працювати колективно, з відповідальністю, допомагати один одному.

Попередня робота:

розповідь вихователя про морських мешканців, про морське життя. Розглядання ілюстрацій. Відгадування загадок. Знайомство з парашутом.

Матеріали та обладнання:

іграшковий корабель, сундук зі скарбом, ключ, парашут.

Роздатковий матеріал:

-площинні геометричні фігури – квадрат, круг, прямокутник, овал;

-картки із цифрами (від 1 до 5).

-паперова картка - площина (акваріум), паперові рибки різних геометричних форм.

-ємність з піском та цифрами.

Хід заняття:

Добрий день, мої малята

Ось послухайте загадку:

Воно безкрає, синє-

І вітри його стережуть.

І кораблі красиві

По водній гладі йдуть.

-Так, це море. А визнаєте, на морі відбуваються різні події, в морі живуть різні риби та морські тварини, і можна знайти навіть скарб, але щоб його дістати треба ключик відшукати. Частинки ключика заховані на математичних островах. Тож часу не гайте швиденько вирушаймо в мандрівку по математичному морю.

А щоб стати моряками треба навпаки порахувати (5-1).

Щоб з’явився корабель, потрібно викласти цифри по порядку (1-5).

Сідайте і вирушимо у подорож, надуваємо парус (піднімаємо в вгору-вниз парашут)- здається я бачу перший острів.

-А ось перший острів! - це острів якої геометричної фігури? Діти:

- Квадрата

- Щоб отримати частинку ключа потрібно виконати таке завдання:

Вправа «Склади цифру» - діти викладають цифру з різних матеріалів. Вихователь знаходить частинку ключа, вирушають далі.

-Це острів геометричної фігури «круг».

На цьому острові багато піску,тому щоб знайти частинку ключа,треба в піску знайти всі цифри 2. Дидактична гра «Знайди цифру»

Мета: закріпити знання про цифри: вміння впізнавати цифру,розвиток зорової пам’яті, уваги. Розвиток дрібної моторики пальців.

Ви молодці – ось ще одна частинка ключа! Вирушаємо далі!

-На якому острові ми зупинимось?

-Ми потрапили на другий острів геометричної фігури «трикутник»!

Завдання: Логіко – математична гра

«Акваріум для незвичайних геометричних риб»

 

Мета: розширити та закріпити знання дітей про плоскі геометричні

фігури. Вчити називати геометричні фігури, їх колі. Вчити вмінню

розміщати обрану геометричну «рибку» розміщувати у

відповідний акваріум, на якому зображена така ж геометрична

фігура. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Виховувати

самостійність, кмітливість, інтерес до виконання даного завдання.

Матеріали: зображення акваріумів (4шт.) та кольорові «геометричні»

рибки.

Молодці,ось ваш ключ. Вирушаємо далі

-Наступний острів називається «Відпочинок»

Фізкультхвилинка «В морі пливе дельфін»

-Дітки, ми знайшли усі частинки ключа. Скільки їх (три)? Потрібно їх з’єднати (з’єднують магнітній дошці).А чи можна таким ключем відкрити замок? Ні! Тож скажемо чарівні слова: «Крібле, крабле повернись- в справжній ключ перетворись!» Ключ є - вирушаємо далі!

 

Щоб отримати скарби потрібно виконати таке завдання:

Завдання: Вправа - відгадайте загадки, показ малюнків або слайдів.

Я без сторін і без кутів,
Як звуся, відгадай.
І на малюнках дітлахів
У сонечку впізнай.
(Круг)

 

Маю я три сторони
І три кути.
Чи мене назвати
Зможеш ти?
(Трикутник)

 

Він давно знайомий мій,
Кожен кут у нім прямий.
Всі чотири сторони
Однієї довжини.
(Квадрат)

 

Молодці, то ж ось він скарб.

Підсумок заняття: діти отримують солодкі подарунки зі скрині скарбів.

D:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\ключ.jpg

D:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\акваріум.pngD:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\акварыум.pngD:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\акварыум2.pngD:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\акварыум1.pngD:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\рибки (2).jpgD:\юлядистанцыйна освыта\заняття матем сер гр\рибки.jpg

 

docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
6627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку