Конспект заняття з логоритміки для дітей з особливостями психофізичного розвитку" Літо прощавай, в гості осінь зустрічай"

Про матеріал
3. Баєва С. В. Конспект заняття з логопедичної ритміки для дітей з особливостями психофізичного розвитку " Літо прощавай, в гості осінь зустрічай"
Перегляд файлу

  Конспект заняття з логопедичної ритміки для дітей 5 – 7 років

з особливостями психофізичного розвитку

                    Тема: «Літо прощавай, в гості осінь зустрічай»

 (Заняття і всі його віршовані вправи складені

 учителем-логопедом Баєвою С. В.)

Мета: формування ритмічних рухів з мовленнєвим супроводом та під музику, формування мімічно – імітаційних рухів та імітаційної сторони мовлення; удосконалення вміння граматично правильно користуватися навичками словозміни; заохочення до вимови разом з дорослим віршиків чи доступних слів, або фраз; удосконалення вміння диференціювати смакові якості фруктів (яблуко, груша); розвиток слухової уваги та пам’яті, творчої уяви; формування сприйняття емоційного іронічного мовлення, формування вміння очікувати та називати своє ім’я залежно від статі: хлопчик чи дівчинка.

 Обладнання: сюжетні картинки: « літо», « осінь»; предмети: надувне коло, капелюх літній, пляшка з водою, літня парасолька; морські мушлі; почищені маленькі шматочки яблук та груш на зубочистках; музичні твори.

                             Хід заняття.

І. Організаційний момент.

Вітання. Вчитель-логопед починає, діти додають необхідні слова:

  • Йшла я, йшла через місток (діти рухами показують),
  • Озирнулась, тут («Рос-ток»– добавляють діти назву групи  з ритмічними рухами рук)
  • Ви чого прийшли в цей час? (жартівливо-іронічним тоном)

Діти: Лого-рит-міка у нас (з ритмічними рухами рук).

  • Починаємо вже гратись,

І з дівчатками вітатись:

Хто Катя? - (Я Катя, відповідає дитина і т. п.)

  • Ми продовжуємо гратись,

Будем з хлопцями вітатись:

Хто Денис? – (Я Денис і т. п.).

(В подальших заняттях діти самі по черзі називають своє ім’я)

  1. Під музику « в автобусі» або інше з рухами їдемо на заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Згадаймо, що ми робили влітку? Картинки по запросу картинка малята влітку

а) роздивляємось сюжетну картинку;

б) слухаємо віршик та добираємо відповідні предмети за змістом віршу:

Влітку плавали ми в морі,

В спеку брали парасолі.

Капелюхи надягали,

І водичку попивали.

Гарно літом в піску грати і на сонці засмагати.

в) Розказуємо віршик з імітацією рухів : (пливемо, розкриваємо парасольку, надягаємо капелюх, відкорковуємо пляшку води та п’ємо, перевертаємо пасочки в пісочку, засмагаємо – руки в сторони, обличчя догори).

г) Під музику (повільно, плавно, або швидше та дещо різко)

 - «плаваємо» в морі,

 - збираємо мушлі.

2. Психогімнастика.

Етюд «Спека». Діти витирають лоба, обмахуються, розстібають ґудзика, ховаються під парасольку.

3.Осінь прийшла.

 а) звертаємо увагу на картинку «Осінь». Картинки по запросу картинка сюжетна діти восени

б) гра «Здивована Марічка» - обираємо дівчинку, вона імітує подив на обличчі та за інструкцією промовляє свою фразу; діти слухають вірш і підказують, яка пора року прийшла.

Вчитель – логопед:

  • Від спеки вже не потерпаю,

Зранку светрик надягаю.

Прохолодна стала річка…

Марічка: -  Що це? 

Діти:  - Осінь вже, Марічка.

в) Ходьба під музику з імітацією за сигналом «спеки» - ритмічно обмахуються руками, або «прохолоди» – обнімають себе руками.

Домовляємося, що спеку буде символізувати червоне коло, а прохолоду – жовте.

г) Хоровод з рухами та вимовою (діти вправляються в вимові фрази з іменником знахідного відмінку, або просто заохочуються до вимови: «Дайте мені».

Вчитель-логопед:

А нещодавно осінь прийшла (діти ходять по колу),

Яблука стиглі вона принесла  (плавно простягають руки в коло, немов подають яблука).

І соковиті груші смачні (рухаються по колу),

Всіх пригощу, кажіть: Дайте мені…(грушу, яблуко).

д) Гра « Відгадай на смак» Пригощаю дітей маленькими шматочками яблук, або груш. Вони вгадують фрукт на смак.

ІІІ. Підсумок заняття:

  • А що ви їли за продукти: хліб, морозиво, чи… фрукти (добавляють діти).
  • То наше заняття наприкінці, а ви, діти… Мо-лод-ці (добавляють діти).Всі разом проспівуємо під музику: «До по-ба-чен-ня» і діти під звук поїзда, чи іншого транспорту крокують із зали.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 березня 2020
Переглядів
2140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку