Корекційні завдання:
-
Розвивати слухове сприйняття, слідуючи словесній інструкції
-
Розвивати фонематичний слух, уміння відплескувати назви комах
-
Продовжувати розвивати дрібну моторику, виконуючи завдання
-
Уточнювати уміння використовувати узагальнюючі слова 1 порядку
( комахи, дерева, квіти)
-
Сприяти корекції психічних процесів : слухової пам'яті, уваги, мислення
-
Підтримувати інтерес упродовж усього зайняття
-
Продовжувати учити дітей діяти з опорою на наочність і словесні інструкції
-
Вправляти в утворення нових слів шляхом складання 2 основ : прикметник + іменник
-
Закріплювати уміння утворювати нові слова суфіксальний способом ( за допомогою суфіксів
-
Виховувати самостійність, почуття колективізму, комунікативні уміння та навички;
Хід зайняття
1.Виконай інструкцію:
По доріжці ми підем, раптом що-небудь знайдем
-
( 3 кроки вперед, 4 управо, 2 назад, 5 вліво.) - індивідуальні інструкції
2.Назви, у кого хто? ( контурні зображення комах )
«Відплескай слово» ( індивідуальне завдання)
3.З комахами сталася біда, їх зачарувала зла чаклунка, вона забрала у них яскраві фарби, тепер вони усі безбарвні, немає усіх частин тіла
4.Що є у усіх комах? ( частини тіла ) Потрібно допомогти комахам повернути їх яскраві забарвлення, виконавши завдання
5".Назви одним словом"
-
береза, клен, сосна, дуб. - дерева
-
тюльпан, конвалія, волошка . - квіти
-
метелик, бабка, бджола, джміль. – комахи
6. "Назви шкідливих - корисних комах"
-
бджола - дає мед, віск
-
мурашка - санітар лісу
-
метелик - запилюють рослини
-
сонечко - знищують попелюху
-
бабка - знищує комарів
-
комарі – кусають
-
гусениці обгризають листя
-
мухи - розносять мікроби
7.Ось вже з'явилися контури комах, по них вже можна упізнати комаху
8".Назви одним словом"
-
Це бабка. У неї великі очі. Вона яка? - великоока
-
У метелика рябі крила - рябокрилий
-
У жука великі роги - великорогий
-
У мурашки 6 лап - шостилапий
-
У бджоли короткі вуса - короткоуса.
8. Физхвилинка:
9.Робота в зошиті: Відгадай загадки, розфарбуй відгадки
- Зірвати квітку захотів, А він. спурхнув і відлетів. (Метелик)
- Смугаста хазяйка полетіла над лужком,
Похлопоче над квіткою і поділиться медком.(Бджола)
10. .Вивчити: Метелик над лужком літав, веселу пісеньку співав.
Почули пісню ту тополі, почуло пісню чисте поле.
Метелик наш радіє літу, співає весело про квіти.
11.Що помітили? Які стали комахи? - яскраві Означає ми їх звільнили від чар, тому що пропали чари злої чаклунки.
12 .Підсумок. Що сподобалося найбільше?