Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей середнього дошкільного віку "У країні комах "

Про матеріал
Конспект фронтального заняття з розвитку мовлення для дітей 5 року життя за лексичною темою "Комахи", назва заняття "У країні комах"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційні завдання:

  • Розвивати слухове сприйняття, слідуючи словесній інструкції
  • Розвивати фонематичний слух, уміння відплескувати назви комах
  • Продовжувати розвивати дрібну моторику, виконуючи завдання
  • Уточнювати уміння використовувати узагальнюючі слова 1 порядку

 ( комахи, дерева, квіти)

  •  Сприяти корекції психічних процесів : слухової пам'яті,  уваги, мислення
  • Підтримувати інтерес упродовж усього зайняття
  • Продовжувати учити дітей діяти з опорою на наочність і словесні інструкції
  • Вправляти в утворення нових слів шляхом складання 2 основ : прикметник + іменник
  • Закріплювати уміння утворювати нові слова суфіксальний способом ( за допомогою суфіксів
  • Виховувати самостійність, почуття колективізму, комунікативні уміння та навички;

 

 

Хід зайняття

1.Виконай інструкцію:

 По доріжці ми підем, раптом що-небудь знайдем

  • ( 3 кроки вперед, 4 управо, 2 назад, 5 вліво.) - індивідуальні інструкції

2.Назви, у кого хто? ( контурні зображення комах )

«Відплескай слово» ( індивідуальне завдання)

3.З комахами сталася біда, їх зачарувала зла чаклунка, вона забрала у них яскраві фарби, тепер вони усі безбарвні, немає усіх частин тіла

 4.Що є у усіх комах? ( частини тіла ) Потрібно допомогти комахам повернути їх яскраві забарвлення, виконавши завдання

5".Назви одним словом"

  • береза, клен, сосна, дуб. - дерева
  • тюльпан, конвалія, волошка . - квіти
  • метелик, бабка, бджола, джміль. – комахи

6. "Назви шкідливих - корисних комах"

  • корисні:
  • бджола - дає мед, віск
  •  мурашка - санітар лісу
  •  метелик - запилюють рослини
  •  сонечко - знищують попелюху
  •  бабка - знищує комарів
  • шкідливі:
  • комарі – кусають
  •  гусениці обгризають листя
  • мухи - розносять мікроби

7.Ось вже з'явилися контури комах, по них вже можна упізнати комаху

8".Назви одним словом"

  • Це бабка. У неї великі очі. Вона яка? - великоока
  • У метелика рябі крила - рябокрилий
  • У жука великі роги - великорогий
  • У мурашки 6 лап - шостилапий
  • У бджоли короткі вуса - короткоуса.

8. Физхвилинка:

9.Робота в зошиті: Відгадай загадки, розфарбуй відгадки

- Зірвати квітку  захотів, А він. спурхнув і відлетів. (Метелик)

- Смугаста хазяйка полетіла над лужком,

 Похлопоче над квіткою і поділиться медком.(Бджола)

10. .Вивчити: Метелик над лужком літав, веселу пісеньку співав. 

                         Почули пісню ту тополі, почуло пісню чисте поле. 

                         Метелик наш радіє літу, співає весело про квіти. 

11.Що помітили? Які стали комахи? - яскраві Означає ми їх звільнили від чар, тому що пропали чари злої чаклунки.

12 .Підсумок. Що сподобалося найбільше?

 

 

docx
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
2895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку