Конспект заняття "Захоплюючий лабіринт"

Про матеріал

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»

Тема. Захоплюючий лабіринт. Розвивальні ігри-вправи з конструктором «LEGO».

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

ГУРТКА «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ»

НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

                       (керівник гуртка Пархоменко Т.В.)

Тема. Захоплюючий лабіринт. Розвивальні ігри-вправи з конструктором «LEGO».

Мета.  Розвиток конструктивного мислення, уваги, логіки, практичної орієнтації, творчої роботи за зразком, вивчення поняття лабіринту, видів лабіринту, створення лабіринту самостійно, робота в парі, колективна робота, вивчення поєднання  естетичного та  технічного напрямку.

Обладнання.  Конструктор LEGO, платформи, ноутбук, екран, розмальовка, олівці, клубок ниток, маленькі гральні кульки.

 Хід заняття.

  1. Організаційний момент. Роздача конструктора  LEGO.
  2. Актуалізація опорних знань. Лабіринт – архітектурна споруда, побудована так, щоб або неможливо, або важко було знайти вихід з неї.

C:\Users\Таня\Desktop\fghfhh.jpg C:\Users\Таня\Desktop\erefref.jpgC:\Users\Таня\Desktop\sdaef.jpg C:\Users\Таня\Desktop\rgrtbh.png

 

 

 

Демонстрація лабіринтів різних видів, розповідь про те, що лабіринти

 відрізняються між собою матеріалом, місцем знаходження, віком,

 

 призначенням.  Ознайомлення з відомостями про «Лабіринт Мінотавра».

  1. D:\ЛЕГО програми методика\схеми\415509_64_img_62.pngD:\ЛЕГО програми методика\схеми\3.pngD:\ЛЕГО програми методика\схеми\3.pngD:\ЛЕГО програми методика\схеми\images.pngДіти отримують розмальовку для проходження лабіринту.
  2. Фізкультхвилинка.

 

  1. Починаємо будувати лабіринт з конструктора  LEGO. Спочатку спіральний, за показом керівника, витримуємо всі розміри, керівник перевіряє побудови

C:\Users\Таня\Desktop\gftr.jpg C:\Users\Таня\Desktop\fgd.jpg C:\Users\Таня\Desktop\swdgh.jpg

       прокочуванням кульки , фіксуємо фото, потім діти самостійно будують   лабіринти складніші, з  входом і виходом, з тупиками, глухими кутами.

  1. Групуємо дітей по 3-4, і з’єднавши платформи вони будують ускладнені лабіринти; перевіряємо ходи прокладанням нитки; діти самі вибирають переможців найскладнішого лабіринту.

     C:\Users\Таня\Desktop\jhjoih.jpg                                             7. У дітей ще залишається час прикрасити свої побудови, «заселити героями», погратися.

  1. Прибираємо робочі місця.

C:\Users\Таня\Desktop\ujh.jpgC:\Users\Таня\Desktop\jhf.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку