Консультування в закладах освіти

Про матеріал
Актуалізація знань з основ психологічного консультування та вдосконалення навичок ведення типової документації при наданні консультативної допомоги учасникам освітнього процесу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА. АНАЛІЗ ПРАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙПідготувала: Юріна Юлія Анатоліївна, практичний психолог. Добропільська ЗОШ І-ІІ ступенів №6,ЗДО № 29 «Джерельце»

Номер слайду 2

Вправа «Етикет вітання» https://learningapps.org/4972521

Номер слайду 3

Основні етапи психологічного консультування. Підготовчий етап. Перша зустріч. Ознайомлення з проблемою. Входження в ситуацію психологічної допомоги. Психологічне обстеження (діагностування) особистостіПланування дій (розробка стратегій консультативної допомоги)Реалізація психологічної допомоги. Завершення психологічної допомоги

Номер слайду 4

Мета консультативного процесу виглядає наступним чином:

Номер слайду 5

Завданнями консультативного процесу є:

Номер слайду 6

Документація* Протокол індивідуальної психологічної консультації ведеться у випадку подальшої індивідуальної роботи, у інших випадках – за потреби 

Номер слайду 7

Журнал щоденного обліку роботипрактичного психолога. Дата. Напрям діяльностіК-сть годин. Цільова аудиторія К-сть осіб. Форма/зміст роботи. Примітка 22.10.19 Консультативна 1,5 Батькиучениці  1Інд.консультація. Можлива дезадаптація першокласника Запит 10.03.21                      

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Процедури та техніки на різних етапах консультативної допомоги

Номер слайду 11

Основні техніки. Постановка питань

Номер слайду 12

ТИПИ ЗАПИТАНЬвідкритізакритіПередбачають можливість необмеженої кількості відповідей Дають можливість отримати максимум інформаціїМожна дати обмежену кількість відповідей. Найпопулярніший вид техніки збору даних

Номер слайду 13

Техніка привітання«Радий Вас бачити…», «Приємно познайомитися…»

Номер слайду 14

Встановлення позитивного емоційного настрою клієнта

Номер слайду 15

Зняття психологічних бар’єрів. На вербальному рівні «прийом лапок» («Був випадок, коли клієнт дуже хвилювався, але все закінчилося добре») і прямий розподіл емоцій клієнта: «Я також хвилююся…»

Номер слайду 16

Збір інформаціїДіалог, слухання

Номер слайду 17

Техніка «психологічної підтримки клієнта»

Номер слайду 18

Стратегічна Приклади стимулюючих запитань: Що саме Ви можете запропонувати?Як інакше можна це вирішити?Що ще Ви можете придумати?Як би Ви вирішували цю проблему, якщо б Вам було зараз десять (двадцять, тридцять, сорок, п'ятдесят) років?Яке рішення запропонувала б ваша мама (батько, бабуся, тітка, дідусь і т.д.)?Що корисного Ви знайшли для себе у цьому вирішенні вашої проблеми?

Номер слайду 19

Напрямки психологічного консультування в загальноосвітніх навчальних закладах. Психологічне консультування. УчніБатьки. Адміністрація закладу, педагоги

Номер слайду 20

Консультування здійснюється. За потребою За запитомна основі результатів проведених дослідженьпроблеми з якими стикнувся клієнт

Номер слайду 21

Індивідуальне консультування. Групове консультування. Очне Заочне

Номер слайду 22

Види психологічного консультуваннякороткочасне й довготривале

Номер слайду 23

Проблемні аспекти в практиці консультативної роботи

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 травня 2021
Переглядів
2451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку