Контроль навчальних досягнень на тему "Як виникла музика" 5 клас

Про матеріал
Контроль навчальних досягнень Тест «Як виникла музика» 5 клас Контроль є важливим структурним компонентом навчального процесу. Його основною функцією є забезпечення зворотного зв'язку: зовнішнього (контроль, який здійснює учитель) і внутрішнього (самоконтроль учня).
Перегляд файлу

Тема  «Як виникла музика» 5 клас

https://sites.google.com/site/bojkonataliya2/_/rsrc/1482318558726/5-klas/630_360_1435057061.jpg?height=182&width=320

1. Музична думка, образний зміст якої виражений одним голосом:

а) Гармонія.

б) Мелодія.

в) Ритм.

 

2. Упорядковане чергування музичних звуків різної тривалості:

а) Тембр.

б) Темп.

в) Ритм.

г) Динаміка.

 

3. Який твір входить до «Дитячого альбому» П.І.Чайковського?

а) «Образ шуму».

б) «Італійська пісенька».

в) «Вокаліз».

г) «Зозуля».

 

4. Які з поданих слів характеризують музику К.Дебюссі «Місячне сяйво»?

а) прозора

б) рішуча

в) бурхлива

г) ніжна

 

5. Визначте, яким композиторам належать твори (з’єднайте правильні відповіді).

 

К.Глюк

«Місячне сяйво»

К.Дебюссі

«Зозуля»

С.Рахманінов

«Орфей та Евридіка»

Л.Дакен

«Вокаліз»

 

6. Визначте відповідність між назвою тембрів та висотою їх звучання. 

Сопрано

Низький жіночий голос

Бас

Високий чоловічий голос

Тенор

Високий жіночий голос

Альт

Низький чоловічий голос.

 

7. Дайте відповідь.

Назвіть найстійкіший, основний звук ладу. (Тоніка)

 

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
2294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку