Творчий проект
«Від творчої родини – до творчої дитини»
Тип проекту:
Проблема:
Мета:
Завдання:
- творчого спілкування з учнями під час проведення майстеркласів;
- створення в родинному середовищі мікроклімату гуманної взаємодії та співтворчості — для зростання активної особистості дитини;
- підвищенню авторитету педагогів;
- удосконаленню компетентності педагогів щодо активного залучення родин до участі в освітньому процесі;
- формуванню проектної компетентності педагогів;
- практичному використанню нових знань і досвіду;
- розвитку творчих здібностей учасників;
- зближенню родинного і суспільного виховання;
- усвідомленню батьками важливості ролі сім’ї у вихованні дитячої спільноти;
- дієвій причетності батьків до процесу формування мистецької культури своїх дітей.
Очікувані результати:
План реалізації творчого проекту
«Від творчої родини – до творчої дитини»
ПІДГОТОВЧО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Завдання:
Зміст роботи:
РЕФЛЕКТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП
Завдання:
Зміст роботи:
ДІЯЛЬНІСНИЙ ЕТАП
Завдання:
- ознайомлювати дітей з різними видами мистецтва;
- формувати здатність помічати й емоційно відгукуватися на виражально-зображувальні засоби мистецтва;
- розвивати фантазію та творчі здібності;
- виховувати естетичні почуття, сприймання та розуміння прекрасного.
Зміст роботи:
Діяльність батьків
Провести з дітьми:
- фотографування;
- відеозйомка;
- ведення телепрограми;
- техніка канзаші;
- скрапбукінг;
- виготовлення шумових музичних інструментів, зокрема маракасів;
Діяльність вчителя
Діяльність молодших школярів
- освоїти ази фотографування;
- ознайомитися з обладнанням, яке використовують для відеозйомки;
- спробувати себе у ролі ведучих дитячої телепередачі;
- виготовити творчий виріб у техніці канзаші;
- навчитися оздоблювати фотографії у техніці скрапбукінг;
- засвоїти кілька нескладних хореографічних па;
- навчитися виготовляти шумові музичні інструменти, зокрема маракаси;
Аналітично-підсумковий етап
Завдання:
Зміст роботи:
1