Творчий проект «Від творчої родини – до творчої дитини»

Про матеріал
Виховувати в учнів любов до мистецтва через інтерактивні технології співтворчості батьків та педагогів.
Перегляд файлу

Творчий проект

«Від творчої родини – до творчої дитини»

 

Тип проекту:

  • за характером діяльності — освітній;
  • за змістом — творчий;
  • за тривалістю — довготривалий.

 

Проблема:

  • роль взаємодії та співтворчості батьків і педагогів у формуванні ставлення дітей до культури.

 

Мета:

  • виховувати в учнів любов до мистецтва через інтерактивні технології співтворчості батьків та педагогів.

 

Завдання:

  • ознайомити учнів з різними видами мистецтва;
  • створити оптимальні умови для організації і втілення ідеї проекту;
  • популяризувати єдність родинного та суспільного виховання;
  • спонукати батьків до :

- творчого спілкування з учнями під час проведення майстер­класів;

- створення в родинному середовищі мікроклімату гуманної взаємодії та співтворчості — для зростання активної особистості дитини;

  • сприяти :

- підвищенню авторитету педагогів;

- удосконаленню компетентності педагогів щодо активного залучення родин до участі в освітньому процесі;

- формуванню проектної компетентності педагогів;

- практичному використанню нових знань і досвіду;

- розвитку творчих здібностей учас­ників;

- зближенню родинного і суспільного виховання;

- усвідомленню батьками важливості ролі сім’ї у вихованні дитячої спіль­ноти;

- дієвій причетності батьків до процесу формування мистецької культури своїх дітей.

 

Учасники проекту:

  • учні початкової школи
  • вчитель
  • батьки

 

Очікувані результати:

  • мистецько­творчий розвиток школярів через новий досвід інтеграції інтересів і зусиль батьків та педагогів;
  • зміцнення взаємодії батьківсько­педагогічної спільноти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План реалізації творчого проекту

 «Від творчої родини – до творчої дитини»

 

ПІДГОТОВЧО­-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

Завдання:

  • провести організаційну роботу щодо підготовки та реалізації проекту;
  • обгрунтувати мету і завдання проекту;
  • пояснити його виховне та розвивальне значення.

 

Зміст роботи:

  • скласти орієнтовний план заходів проекту для координації роботи учасників;
  • сформувати в учасників інтерес до активної участі у проекті;
  • залучити учасників до пошуку літератури, фото­, відео­ та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення дітей з різними видами мистецтва.

 

РЕФЛЕКТИВНО­-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП

 

Завдання:

 

  • виявити рівень обізнаності учасників з різними видами мистецтва та сприяти розвитку їхнього творчого потенціалу;
  • сформувати інтерес до пізнавально­-творчої діяльності;
  • з’ясувати обізнаність батьків із особливостями проведення майстер­класів.

 

Зміст роботи:

  • проаналізувати шляхи реалізації завдань;
  • передбачити можливі труднощі та способи їх уникнення.

 

ДІЯЛЬНІСНИЙ ЕТАП

 

Завдання:

  • провести з учнями майстер-­класи, при цьому 

- ознайомлювати дітей з різними видами мистецтва;

- формувати здатність помічати й емоційно відгукуватися на виражально­-зображувальні засоби мистецтва;

- розвивати фантазію та творчі здібності;

- виховувати естетичні почуття, сприймання та розуміння прекрасного.

 

Зміст роботи:

 

Діяльність батьків

Провести з дітьми:

  • майстер­-класи 

- фотографування;

- відеозйомка;

- ведення телепрограми;

- техніка канзаші;

- скрапбукінг;

- виготовлення шумових музичних інструментів, зокрема маракасів;

  • анімаційну розвагу;
  • театралізовану виставу;
  • заняття з хореографії.

 

Діяльність вчителя

  • Ознайомити батьків із технологією проведення майстер-­класів.
  • Організувати пошук матеріалів, необхідних для проведення заходів.
  • Створити умови в закладі для проведення батьками майстер-­класів та занять з учнями, а також для творчої реалізації дітьми набутих знань і навичок.

 

Діяльність молодших школярів

  • Допомогти батькам у підготовці матеріалів, необхідних для проведення заходів.
  • Долучитися до постановки вистави лялькового театру.
  • Взяти участь у майстер­класах, зокрема 

- освоїти ази фотографування;

- ознайомитися з обладнанням, яке використовують для відеозйомки;

- спробувати себе у ролі ведучих дитячої телепередачі;

- виготовити творчий виріб у техніці канзаші;

- навчитися оздоблювати фотографії у техніці скрапбукінг;

- засвоїти кілька нескладних хореографічних па;

- навчитися виготовляти шумові музичні інструменти, зокрема маракаси;

  • Взяти участь у підсумковому заході «Калейдоскоп дитячої творчості».

 

Аналітично-підсумковий етап

 

Завдання:

  • визначити результативність проекту.

 

Зміст роботи:

  • аналізувати знання, вміння і навички, набуті дошкільниками під час реалізації проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку