Контроль з української літератури. Усна народна творчість. Родинно-побутові пісні.Балади

Про матеріал
Контроль з української літератури. Усна народна творчість. Родинно-побутові пісні.Балади . Матеріали для уроків української літератури 9 клас
Перегляд файлу

                                                  Контрольна робота

Вступ. Усна народна творчість

І варіант

І рівень. Виконати тестові завдання (по 1б.)

1.Основні особливості фольклору:

А)Усність, анонімність, варіативність;

Б)Писемність, колективність, позитивність;

В)Авторство, інтонаційність, мрійливість.

 

2.До якого виду літератури належать родинно-побутові

Пісні?

А)Народний ліро-епос;

Б)Народний епос;

В)Народна драма;

Г)Народна лірика.

 

3.Ознаки української ліричної пісні:

А)лаконізм, ліричність, полі логічність;

Б)мелодійність, проста мелодія, форма монологу;

В)задушевність, категоричність, нетипові худ.засоби;

Г)стабільність, наявність повторів.

 

ІІ рівень. (по1.5б)

4.Дати визначення поняттям: «балада», «символ», «паралелізм».

5.Складіть сенкан із одним вищезазначеним поняттям.

 

ІІІ рівень.(по 1.5б)

6.Пояснити спільне та відмінне між фольклорною та літературною баладою.

7.Довести , що твір («Місяць на небі..», «Цвіте терен…», «Сонце низенько» на вибір) є ліричною піснею.

 

ІV рівень. (3б)

Написати твір «Особливості героїв українських балад» на основі вивчених балад. (8-12 речень)

 

 

 

                                                  Контрольна робота

Вступ. Усна народна творчість

ІІ варіант

І рівень. Виконати тестові завдання (по 1б.)

1.Основні групи балад?

А)Соціально-побутові, пригодницькі;

Б)Історичні, родинно-побутові;

Б)Міфологічні,філософсько-естетичні.

 

2.Ознаки балади:

А)напруженість, трагічність, реалістичність;

Б)мораль, фантастичність, метаморфози;

В)стилісичність, унормованість, національність;

Г)усвідомленість, гострий сюжет, трагічність.

 

3.Які художні засоби найчастіше зустрічаються у піснях?

А)епітети, синекдоха, оксиморон;

Б)метафори, порівняння, літота;

В)порівняння, епітети, лагідно-пестливі слова;

Г)антитеза, персоніфікація, метафори.

 

 

ІІ рівень. (по1.5б)

4. Дати визначення поняттям: «пісня», «гіпербола», «метаморфози».

5.Складіть сенкан із одним вищезазначеним поняттям.

 

ІІІ рівень.(по 1.5б)

6.Пояснити спільне та відмінне між фольклором та писемною літературою.

7.Довести, що твір («Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить» на вибір) є баладою.

 

ІV рівень. (3б)

Написати твір-роздум (довести чи спростувати) «Особливості ознак метаморфоз і казки» на основі вивчених балад. (8-12 речень)

 

docx
Додав(-ла)
К К П
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
4540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку