Сучасна українська література
Тема: Контрольна робота № 1. Семестрове оцінювання.
Мета: виявити рівень отриманих учнями знань, умінь і навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, логічне мислення, спостережливість, пам'ять, уміння акумулювати здобуті знання, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір учнів; виховувати наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність, відповідальність.
Обладнання: контрольні зошити, тестові завдання.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПРИВІТАННЯ З УЧНЯМИ.
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ.
Вступне слово вчителя.
ІІІ. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ УРОКУ.
Інструктаж щодо виконання контрольної роботи.
Виконання завдань.
І рівень
А) модернізм;
Б) експресіонізм;
В) реалізм;
Г) футуризм;
Д) постмодернізм.
2. Вкажіть літературні угрупування 90-х рр. ХХ ст. (декілька відповідей):
А) «Бу-Ба-Бу»;
Б) Вапліте;
В) «Нова дегенерація»;
Г) «Пропала грамота»;
Д) «ЛуГоСад».
3. Що не належить до напрямків доби «дев’яностиків»?
А) сповідальна поезія;
Б) філософська;
В) філологічна;
Г) іронічна;
ІІ-ІІІ рівень
4. Що таке фемінізм? Який документ є програмовим твором фемінізму? Назвіть сучасних представників цього напрямку.
5. Охарактеризуйте особливості творчості Б.Жолдака. Як дослідники визначають жанри його творів?
6. Дайте характеристику угрупуванню «Нова дегенерація». Представники, особливості творчості (на прикладі одного представника).
ІV рівень
7. Зробити ідейно-художній аналіз С.Процюка «Репортаж із царства нелюбові» (композиція, проблематика, система образів).
Організаційний збір контрольних зошитів.
Відповіді на питання, які виникли під час виконання контрольної роботи.
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.