Сучасна українська література
Тема: Контрольна робота № 2. Семестрове оцінювання.
Мета: перевірити рівень отриманих учнями знань, умінь і навичок з вивченої теми; розвивати увагу, логічне мислення, спостережливість, пам'ять; формувати кругозір учнів; виховувати наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність, відповідальність.
Обладнання: контрольні зошити, тестові завдання.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПРИВІТАННЯ З УЧНЯМИ.
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ.
Вступне слово вчителя.
ІІІ. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ УРОКУ.
Інструктаж щодо виконання контрольної роботи.
Виконання завдань.
І-ІІ рівень
А) 3;
Б) 4;
В) 5;
Г) 6;
2. Який твір належить Д.Білому?
А) «Поклоніння ящірці»;
Б) «Басаврюк ХХ»;
В) «Тема для медитації»;
Г) «Сліпий дощ»;
3. Хто є одним із наймолодших представників модерної української літератури?
А) Дмитро Білий;
Б) Леонід Кононович;
В) Любко Дереш;
Г) Василь Слапчук;
4. Назвіть проблеми порушені у романі «Солодка Даруся» М.Матіос.
5. Що таке детектив. Назвіть, кого в сучасній літературі вважають «батьком українського детективу»?
6. Назвіть періодичні видання, що стосуються вітчизняного літературного процесу в Україні.
ІІІ рівень
7. Дайте характеристику міленіумному поколінню (визначення, представники, видання творів, спільні риси).
8. Охарактеризуйте образи-персонажі у романі «Солодка Даруся» Марії Матіос. Символічні образи твору – ключі до прочитання глибинних пластів роману.
ІV рівень
9. Висловіть власне ставлення до сучасного літературного процесу. Які зміни відбулися і літературі? Що вплинуло на світогляд письменників? Обґрунтуйте свою думку.
Організаційний збір контрольних зошитів.
Відповіді на питання, які виникли під час виконання контрольної роботи.
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.