Контрольна робота №1 Тестові завдання
(1б)1. Текст – це
А) група слів, словосполучень і речень; Б)висловлювання, що складається з кількох речень;
В)група речень, об’єднаних темою й головною думкою; Г) кілька мікротем.
(1б)2. Тема тексту – це
А)те, чого навчає текст, що схвалює або засуджує; Б) «відоме» і «нове»;
В)його зміст, те, про що в ньому розповідається; Г) оцінка предмета чи явища.
(1б)3. Головна думка тексту – це
А)те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує; Б)те, про що в тексті розповідається; В)висновок, який робить автор; Г) головна мікротема.
(1б)4. Скласти план тексту – означає:
А)поділити текст на абзаци; Б)зазначити послідовність розташування думки;
В)вказати, як пов’язані між собою речення у тексті; Г)визначити в тексті мікротеми, сформувати їх.
(1б)5. Розрізняють такі типи мовлення
А) розповідь, повість, зачин, опис; Б)опис, оповідання, доказ, роздум;
В) розповідь, опис, роздум, оцінка явища; Г) роздум, вірш, висновок, розповідь.
(2б)6. Прочитайте текст, визначте його тип мовлення. Придумайте й запишіть заголовок.
З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
А) опис; Б) розповідь; В) роздум; Г) оцінка предмета.
(1б)7. Заголовок тексту повинен відображати
А)тип мовлення; Б)тему і головну думку; В) «відоме» і «нове»; Г)стиль мовлення.
(2б)8.Визначте «відоме» й «нове» у наведених реченнях.
У Михайлика була ручна галка. Вона схожа на чорний комочок, давала погладити себе по пухнастій голівці. Пташка дуже гарно літала.
(2б)9. Визначте тему і головну думку тексту, доберіть заголовок.
Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори.
Контрольна робота №1 Тестові завдання
(1б)1. Текст – це
А) група слів, словосполучень і речень; Б)висловлювання, що складається з кількох речень;
В)група речень, об’єднаних темою й головною думкою; Г) кілька мікротем.
(1б)2. Тема тексту – це
А)те, чого навчає текст, що схвалює або засуджує; Б) «відоме» і «нове»;
В)його зміст, те, про що в ньому розповідається; Г) оцінка предмета чи явища.
(1б)3. Головна думка тексту – це
А)те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує; Б)те, про що в тексті розповідається; В)висновок, який робить автор; Г) головна мікротема.
(1б)4. Скласти план тексту – означає
А)поділити текст на абзаци; Б)зазначити послідовність розташування думки; В)вказати, як пов’язані між собою речення у тексті; Г)визначити в тексті мікротеми, сформувати їх.
(1б)5. Розрізняють такі типи мовлення
А) розповідь, повість, зачин, опис; Б)опис, оповідання, доказ, роздум;
В) розповідь, опис, роздум, оцінка явища; Г) роздум, вірш, висновок, розповідь.
(2б)6. Прочитайте текст, визначте його тип мовлення. Придумайте й запишіть заголовок.
З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
А) опис; Б) розповідь; В) роздум; Г) оцінка предмета.
(1б)7. Заголовок тексту повинен відображати
А)тип мовлення; Б)тему і головну думку; В) «відоме» і «нове»; Г)стиль мовлення.
(2б)8.Визначте «відоме» й «нове» у наведених реченнях.
У Михайлика була ручна галка. Вона схожа на чорний комочок, давала погладити себе по пухнастій голівці. Пташка дуже гарно літала.
(2б)9. Визначте тему і головну думку тексту, доберіть заголовок.
Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори.