Контрольна робота №1
Повторення та узагальнення вивченого
7 клас
Варіант -1
Початковий рівень ( 3 б.)
1.Познач словосполучення:
А сонце сяє
Б сонячний день
В сонце і зорі
Г під сонцем
2. Вкажи дієслівне словосполучення:
А рідна земля
Б надто голосно
В з дитинства знати
Г історія нації
3. Вкажи незмінюваний іменник:
А ( Петро) Іваненко
Б Укртелеком
В (Ірина) Павленко
Г менеджер
4. Вкажи речення:
А золота осінь
Б літо та осінь
В зажурилась осінь
Г осінній день
5. Прикметники за значенням поділяють на такі групи:
А кількісні та порядкові
Б істоти та неістоти
В якісні, відносні, присвійні
Г власні та загальні
6. Вкажи числівник:
А три
Б триповерховий
В тричі
Г трійка
Середній рівень (3 б.)
7. Доповни речення вставними словами.
1. Волонтерський рух в Україні за останній рік набув особливо важливого значення.
2. Для мене в милосерді основне безкорисливість.
3. Добро, яке ти комусь зробив, повернеться до тебе.
8. Відредагуй речення.
1. На протязі зовсім короткого часу Андрій став відомим футболістом.
2. Про Сергія говорили, що він талановитий вундеркінд.
9. Виконай синтаксичний розбір речення.
Великий філософ і поет Григорій Сковорода наголошував, що природа є зразком досконалості.
Достатній рівень (3 б.)
10. Заміни виділені слова фразеологізмами.
1. Дівчина почувала себе ніяково і червоніла з сорому.
2.З перших днів Андрій дуже закохався в Оксану.
3. Мати весь вечір мовчала.
11.Запиши у три колонки подані займенники залежно від того, як вони пишуться( разом, окремо, через дефіс).
Аби/ хто, будь/ що, де/який, аби/з/ким, що/небудь, будь/у/чому, де/чийого, чий/сь, скількох/небудь, казна/з/ким, який/небудь, будь/чий.
Високий рівень ( 3 б.)
12. Напиши твір-есе(10-12речень) на тему: «Служити Україні для мене це…», використовуючи в ньому звертання, вставні слова, різні типи речень за метою висловлювання.
Варіант-2
Початковий рівень (3 б.)
1.Познач словосполучення:
А дівчина співає
Б дівчина і хлопець
В весела дівчина
Г з дівчиною
2. Вкажи дієслівне словосполучення:
А червоне яблуко
Б дуже приємно
В ходить по землі
Г мова народу
3. Вкажи речення:
А тепле літо
Б весна та літо
В минуло літо
Г літній день
4. Познач незмінюваний іменник:
А (Іван) Петренко
Б Укргаз
В (Тетяна) Андрієнко
Г інженер
5. Числівники за значенням поділяють на такі групи:
А кількісні та порядкові
Б істоти та неістоти
В якісні, відносні, присвійні
Г власні та загальні
6. Вкажи прикметник:
А зазеленіти
Б зазеленілий
В зелень
Г зелений
Середній рівень (3 б.)
7. Доповни речення однорідними членами .
1. Волонтери допомагають переселенцям…
2. Народ України хоче жити…
3. Учні повинні знати свої…
8. Відредагуй речення.
1. При відсутності старости класу його заміщає хтось другий.
2. Відкривши очі, він побачив, що світло в кімнаті вже виключено, а у відкрите вікно ллється яскраве сонячне проміння.
9. Виконай синтаксичний розбір речення.
Мова є тим найдорожчим і найціннішим зв’язком, що з’єднує всі покоління народу в одне велике історичне живе ціле.
Достатній рівень (3 б.)
10.Заміни виділені слова фразеологізмами.
1. Він захотів перед чулою людиною розповісти про наболіле.
2. Друзі одностайно заявили,що Петрик невинний у тій пригоді.
3. Іванка залишилась у місті сама.
11. Запиши у три колонки подані займенники залежно від того, як вони пишуться( разом, окремо, через дефіс).
Будь/хто, аби/що, де/хто, аби/з/чим, тільки/небудь, будь/у/кого, казна/який, казна/в/чому, хтозна/де, що/сь, де/з/ким, аби/який.
Високий рівень (3 б.)
12. Напиши твір –есе ( 10-12 речень) на тему: «Мама для мене – це…», використовуючи в ньому звертання, вставні слова, різні типи речень за метою висловлювання.