Контрольна робота №1 з теми: «Повторення вивченого у початкових класах»

Про матеріал
Різнорівневі завдання для контрольної роботи з української мови учням 5-х класів.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 з теми: «Повторення вивченого у початкових класах»

Варіант 1

Початковий  і середній рівень

1. Текст – це

А) група слів, словосполучень і речень; 
Б)висловлювання, що складається з кількох речень
В)група речень, об’єднаних темою й головною думкою; 
Г) кілька мікротем.

2.  Головна думка тексту – це

А)те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;
Б)те, про що в тексті розповідається;

В)висновок, який робить автор;                                

Г) головна мікротема.

3. Розрізняють такі типи мовлення

А) розповідь, повість, зачин, опис;                Б)опис, оповідання, доказ, роздум;

В) розповідь, опис, роздум;                            Г) роздум, вірш, висновок, розповідь.

4. За допомогою мовлення людина:
а) спілкується з іншими людьми, висловлює свої думки в усній чи писемній формі;
б) досягає успіху;
в) думає, мріє, розмірковує.

5.Укажи прикметник:

А сумувати;                Б підсумок

В сумно                       Г сумний

6.Укажи іменник:

А осінній;               Б місто;

В я;                          Г вчора

7. Укажи числівник, який означає кількість предметів:

 А  четвертий;               Б п’ять;

 В  другий;                     Г шістнадцятий

8.Укажи займенник:

А  ми;               Б дівчинка;

В  другий;        Г ні.

9.Укажи дієслово теперішнього часу:

А  грає;             Б малюватиме;

В  опаде;           Г змарнів.

10.Укажи  прийменник

А  в;                   Б тато;

В  опаде;           Г один.

Достатній рівень:

11. Надпиши над словом відмінок:

Дорогою, на дорозі, дороги

12. Запиши слова, вставляючи пропущені букви:

Сміє_ся, збирає_ся, ож_ває, в_сна, _країна, граєт_ся

13. Установіть відповідність між частиною мови та визначенням

1. числівник            А означає дію предмета

2. прийменник        Б слугує для зв’язку слів

3. іменник                В означає порядок при лічбі

                                  Г означає предмет

14. Запишіть речення. Позначте частини мови.

Безмежний степ відкривається за садом.

Високий рівень:

15.Скласти і записати назву і план тексту.
Сьогодні вітряно. Дме різкий північний холодило. Хоч світить сонце, але хочеться стати у затишок і закутатись тепліше...

       Ліс не спить. Крекче старий в’яз. Лунко рипить осика.

Та ось здалеку долітає ледве чутний журавлиний поклик. Зраділо шукаєш очима по всьому небосхилу перелітних птахів. Аж ген вони! Сурмлять у тужливі сурми, летять сумними трикутниками. І ось можна розрізнити чи не кожного з них.

Вожак упевнено тримається курсу. За ним двома шеренгами летить уся зграя.

Ключ за ключем пропливає над рідною землею, над оксамитовими озимими луками, над багряними садами і перелісками лине сумний прощальний перегук.

Відлітають журавлі, щоб навесні знову повернутися в рідні Краї, на батьківщину.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1 з теми: «Повторення вивченого у початкових класах»

Варіант 2

Початковий  і середній рівень

1. Тема тексту – це

А)те, чого навчає текст, що схвалює або засуджує;
Б) «відоме» і «нове»;

В)його зміст, те, про що в ньому розповідається;    
Г) оцінка предмета чи явища.

2. Скласти план тексту – означає

А)поділити текст на абзаци;                                  
Б)зазначити послідовність розташування думки;

В)вказати, як пов’язані між собою речення у тексті;

Г)визначити в тексті мікротеми, сформувати їх.

3.Заголовок тексту повинен відображати

А)тип мовлення;  Б)тему і головну думку;  В) «відоме» і «нове»;   Г)стиль мовлення.

4. Познач рядок із правильним закінченням поданого речення.

           Текстом називають… .

А) групу слів, словосполучень, речень;

Б) зв'язані за змістом речення;

В) окремі слова, окремі речення.

5.Укажи прикметник:

А поважний;               Б повага

В відважитися            Г поважно

6.Укажи іменник:

А річка;                   Б добрий;

В я;                          Г сьогодні

7. Укажи числівник, який означає порядок предметів при лічбі:

 А  тридцять;                 Б п’ять;

 В  два;                           Г четвертий

8.Укажи займенник:

А  до;               Б мені;

В  поміж;        Г сім.

9.Укажи дієслово минулого часу:

А  жовтіє;         Б малюватиме;

В  опаде;           Г облетіло.

10.Укажи  прийменник

А  на;                Б квіти;

В  гратися;       Г сто.

Достатній рівень:

11. Надпиши над словом відмінок:

На землі, землею, земля

12. Запиши слова, вставляючи пропущені букви:

Українс_кий, пишет_ся, ка_ка, (не) пити, (не)навидіти, смієш_ся

13. Установіть відповідність між частиною мови та визначенням

1. прикметник            А означає дію предмета

2. займенник               Б означає ознаку предмета

3. дієслово                   В вказує на особу і предмет , не називаючи їх

                                      Г означає предмет

14. Запишіть речення. Позначте частини мови.

Чорні ластівки літають над землею.

Високий рівень:

15.Скласти і записати назву і план тексту.

Без кінця і краю зеленів степ під блакитним небом. Вітер гуляв по соковитій траві, по шовковій тирсі й котив хвилі аж до обрію, де вони зливалися з хвилями Дніпра. Степ цвів, ніби палахкотів від барвистих метеликів, джмелів, бджіл і комах. По зеленому полю ледь видно просувалися козацькі вартові.

         Чорним шляхом на цілу милю йшло військо. Воно вигравало полковими стягами, сотенними значками, козацькими жупанами, розшитими попонами, набірними вуздечками, білими султанами, срібними руків’ями шабель. Усе військо було на конях. У козаків блищали очі. Вони випромінювали радість, хоробрість і молодецьку відвагу.

         На Запорозьку Січ козаки поверталися з перемогою. Відбили вони охоту бусурманам нападати на українські землі.

 

docx
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
1983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку