Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Сосюри».Тести ( закриті завдання). 11 клас

Про матеріал

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Сосюри». Тести ( закриті завдання) для учнів 11 класу.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Сосюри».Тести ( закриті завдання).  11 клас

 

 У завданнях 1 -12 подано по чотири варіанти відповідей, з яких лише ОДИН правильний . Вкажіть правильний варіант відповіді.

1.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:

 А) футуристів     Б) символістів    В) неокласиків    Г) імпресіоністів

2. Перша друкована збірка П. Тичини мала назву:

 А) « Плуг»  Б) « Сонячні кларнети»  В) « Вітер з України»   Г) « В космічному оркестрі»

3. До якого виду лірики належить поезія « Арфами, арфами...» П. Тичини:

 А) пейзажна             Б) інтимна        В) філософська            Г) громадянська

4. Перша збірка М. Рильського, яка яскраво ілюструвала його творчу манеру, мала назву:

 А) « Знак терезів»  Б) « Синя далечінь»  В) « На білих островах»  Г) « Троянди й виноград»

5.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:

 А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;

 Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;

 В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;

 Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;

6.Хто з письменників обіймав посаду Міністра освіти України?

 А) М. Зеров;  Б) Є. Плужник;  В) П.Тичина;  Г) М.Рильський.

7.Хто з поетів не розділив долю митців «Розстріляного відродження»:

 А) М.Рильський;        Б) Є.Плужник;        В) М.Зеров;        Г) П.Филипович.

8. Перша збірка Є.Плужника:

 А) «Рівновага»;    Б) «Дні»;  В) «Рання осінь»; Г) «Сідало сонце»

9. Жанр ліричної поезії, в якому автор розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень називається…

 А) медитація;   Б) сонет;   В) імітація;  Г) пісня.

10.Хто автор рядків:

Будем іти ми з тобою тоді

В ніжному вітрі до рання,

Вип’ю я очі твої молоді,

Повні туману кохання…

А) М.Рильський;        Б) Є.Плужник;        В) В.Сосюра;        Г) В. Свідзинський.

11. У які з названих років тривала літературна дискусія, що її очолив М. Хвильовий?

 А) 1925-28рр;     Б) 1923-25рр;     В) 1926-29рр;          Г) 1930-33рр.

12. Чому період у літературі 20 -30 х років ХХ ст. називають «Розстріляним відродженням»?

 А) на ці роки припав штучний голодомор;

 Б) почалися масові арешти письменників за сфабрикованими звинуваченнями;

 В) покінчив життя самогубством засновник літературної дискусії М.Хвильовий;

 Г) видана поема В. Сосюри «Розстріляне відродження»

Завдання 13-16 мають на меті встановлення відповідності. .

 Установіть відповідність ( один варіант відповіді – зайвий)

13.Установіть відповідність між автором та назвою його твору.

1. П. Тичина   2. М.Зеров3. М. Рильський   4. Є.Плужник  

 А) «Річний пісок…слідок ноги твоєї»     Б) «Молюсь і вірю»   В) «Ви знаєте, як липа шелестить»

 Г) «У рідній моїй стороні»                Д) «Київ – традиція»

14. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:

 1. «Одчиняйте двері…»  2. «О панно Інно» 3.    «Запахла осінь в’ялим тютюном» 4 « Арфами, арфами...»

 А) інтимна лірика                                  Б) громадянська лірика

 в) філософська лірика                           г) пейзажна лірика

15.Установіть відповідність між назвою віршового розміру та його графічним зображенням:

 1. дактиль  2. Ямб  3. Анапест     4. амфібрахій   А) І __   Б) __ __ І    В) __ І     Г) І __ __           Д) __ І __

16. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

 1. Метафора   2. Порівняння    3. Епітет 4. Персоніфікація

А) Ми проходимо до останнього пункту.

 Ми перемогли всі стихії й дощі.

 Я відчинив двері замкнуті —

 Хто хоче зі мною гулять вночі?

 Б) Для вас, історики майбутні,

 Наш біль - рядки холодних слів!

 О, золоті далекі будні

 Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..

 (Що слова, коли серце повне!)

 ...Не спіши, не лети по сяйних світах,

 Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї

 І досі ще – для мене! – не заніс...

 Тремтить ріка, і хилиться до неї

 На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?

 Вони все бачать крізь тумани:

 Ось місяць, зорі, солов’ї…

 «Я – твій!» - десь чують дідугани.

 Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мележик Тетяна
    Матеріал добрий, але не всі твори вивчаються на рівні стандарту .
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
10475
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку