Контрольна робота № 1 з української мови за І семестр 6 клас (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Підібрано тестові завдання з усіх розділів, які шестикласники вивчали впродовж І семестру. Можна використати для підсумкової діагностувальної роботи.
Перегляд файлу

 

Контрольна робота № 1

з української мови

за І семестр

6 клас (сімейна форма навчання)

1 варіант

Початковий рівень (кожна правильна відповідь по 0.5 б.)

  1. Головними членами речення є:
  1. Додаток і означення
  2. Підмет і присудок
  3. Означення і обставина
  4. Підмет і обставина
  1. Просте речення – це…
  1. Речення, у якому лише одна граматична основа
  2. Неповне речення
  3. Речення, у якому лише два слова
  4. Речення, у якому наявний лише підмет
  1. Лексичну помилку допущено в словосполученні:
  1. проводити міроприємства
  2. брати участь
  3. вважати за потрібне
  4. позитивне ставлення
  1. Українська лексика поділяється на:
  1. Активну і пасивну
  2. Застарілу і нову
  3. Запозичену і власну
  4. Новітню і забуту
  1. До активної лексики належать усі слова рядка
  1. Мама, магазин, сонце, робота, бабуся
  2. Краш, юзати, комп, тік-токер
  3. Перст, трюмо, вершник, кольчуга
  4. Мама, глоргексидин, артилерія, вугілля
  1. До пасивної лексики належать
  1. Синоніми, антоніми, омоніми
  2. Історизми, діалектизми, синоніми
  3. Історизми, неологізми, архаїзми
  4. Історизми, архаїзми, пароніми

Середній рівень (кожне питання по 1 б.)

  1. Установіть відповідність

1 ловити гав                                     А бути неуважним

2 ловити кожне слово                     Б намагатися ошукати

3 ловити момент                              В бути зосередженим

4 ловити на льоту                            Г легко й швидко сприймати

                                                          Д використовувати слушну нагоду

 

  1.          Із запропонованих варіантів виписати лише словосполучення.

Зимовий ліс, зима прийшла, вітер і сніг, прийти до лісу, шумить сосна, у лісі, спів хурделиці, тріщить мороз, холод і голод, серед зими, біла галявина, вийти в поле, хмарне небо, ліс і поле.

 

  1. Установіть відповідність між реченнями з прямою мовою й схемами (розділові знаки опущено).

1 Скільки світа, скільки й дива! Сказала б на це моя мати.

2 Доню! Доню! Кличе мати Швидше вийди-но із хати.

3 У день свого народження я придумав афоризм Чи солодко осі, яка тоне у меду?

4 Шепочу устами любові Матусю, скажи мені слово!

А «П! — а.— П».

Б А: «П?»

В «П,— а.— П?»

Г «П!» — а.

     Д А: «П!»

Достатній рівень (3 б.)

 

 

  1.  Списати речення, розставити розділові знаки. Зробити синтаксичний розбір речення, над кожним словом надписати, якою частиною мови воно є.

Хай   милі   друзі   вам   щастить   у   дружбі   вірній   у   праці   мирній.

 

Високий рівень (3 б.)

 

  1.  Напишіть твір-мініатюру на тему «Моє улюблене зимове свято» з використанням власних назв, іменників різного роду, числа, відмінка (обсяг 0.5 стор.).

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 червня 2023
Переглядів
3626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку