Контрольна робота 10 клас
Реалізм. Творчість Івана Нечуя-Левицького
І РІВЕНЬ
Дайте відповідь на тестові питання
1.За способом зображення дійсності повість «Кайдашева сім’я» – яскравий приклад
А реалізму Б романтизму В сентименталізму Г символізму
2. Темою повісті «Кайдашева сім’я» є зображення
А сімейного селянського побуту до закріпачення українських земель.
Б родинних перипетій в українському селі в добу кріпацтва
В життя типової селянської родини
Г життя українського села в пореформену добу на прикладі однієї родини
3. Укажіть героя твору “Кайдашева сім'я”, про якого сказано: “Вона довго терлась коло панів і набралась од їх трохи панства”
А Маруся Б баба Палажка В Мотря Г Мелашка
4. Чим розпочинається твір "Кайдашева сім'я"?
А розмовою двох братів про дівчат
Б описом хатини Кайдашів
В описом Омелька Кайдаша
Г описом села Семигори
5. Прототипом сім'ї Кайдашів є родина
А Довбушів Б Мазурів Г Хрущів В Берків
6. Усі твердження про "Кайдашеву сім'ю" правильні, ОКРІМ
А персонажами твору є Лаврін та Карпо
Б за жанром повість «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького соціально-побутовий роман
В Події у творі відбуваються у селі Семигори
Г сім’я Кайдашів мала своїх прототипів
7. Звідки була Мелашка?
А Бієвців Б Семигор В Корсуня Г Києва Д Богуслава
8. Що є експозицією у творі І.С. Нечуя –Левицького «Кайдашева сім’я»
А одруження Карпа;
Б опис хати та подвір’я Кайдаша, знайомство з Омельком та його синами;
В перебування Мелашки у Києві;
Г смерть Кайдаша.
9.«Часто трапляються сім’ї, в котрих буває така колотнеча та завсідня лайка та сварка, що життя в хаті стає якимсь пеклом», – сказано про твір, у якому є такий епізод
Ачоловік бере уроки «правильних проізношеній»
Ббатько віддає сина в москалі
Вдіти з"їжджаються на 55-річчя матері
Ггромада у волості обирає односельця за десяцького
Дгероїня не визнає своїх онуків-близнят
ІІ рівень
Напишіть ім’я героя, про якого йдеться в цитатах
ІІІ рівень
1. Опишіть ситуацію, яка зображена на ілюстрації
1. 2.
3. 4.
2. Назвіть риси реалізму. Аргументуйте, що твір «Кайдашева сім’я» належить до реалізму