КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 « Давній Єгипет»

Про матеріал

Завдання контрольної роботи до розділу ІІ Цивілізації Давнього Сходу за темою "Давній Єгипет" розроблені з метою узагальнити та оцінити знання, уміння й навички, що набули учні впродовж вивчення теми.

Перегляд файлу

ПІБ учня   _________________________   Дата___________    Клас____________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2

« Давній Єгипет»

Варіант 1

І рівень складності (1—3 бали)

1. На території Єгипту налічувалось:

А) 52 номи;     Б) 42 номи;

В) 30 номів;    Г)15 номів.

C:\Users\Фрей\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Снимок экрана.png2. На малюнку зображено

А) корону Нижнього Єгипту

Б) корону об’єднаного Єгипту

В) корону Верхнього Єгипту

3. Перша піраміда була споруджена для фараона

А) Хеопса;     Б) Джосера;

В) РАмзесаІІ;    Г)Тутанхамона.

II рівень складності (4—6 балів)

C:\Users\Фрей\Desktop\tarot-egyptien.jpg4. Підпишіть імена богів Давнього Єгипту

1. _________________

2. _________________

3._________________

4._________________

 

 

 

 

C:\Users\Фрей\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Klassichieskoie oblako #4.jpg5. Виберіть 5 слів (за хмарою слів) , що пов’язані з історією Єгипту . Поясніть їх значення.

III рівень складності (7—9 балів)

6. Розв’яжіть хронологічну задачу

У 2560 р до н.е. завершилось будівництво піраміди Хеопса. Скільки  років минуло з часу будівництва піраміди і в якому році воно почалося, якщо відомо що її будували 20 років?

7. Установіть відповідність між фараонами і їхніми справами:

А) Тутмос ІІІ;                 1) перша жінка-фараон;

б) Хатшепсут;              2) здійснив релігійну реформу;

в) Рамзес ІІ;                3) за його правління Єгипет досяг найбільшої могутності;

г) Ехнатон;                   4) відзначився у битві біля Кадешу.

IV рівень складності (10—12 балів)

8. Що означає вислів « Усе боїться часу, а час боїться пірамід.»

9. Відомо, що єгиптяни мали власну писемність. Що вам відомо про неї та як здійснювалось навчання у єгипетських школах.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ПІБ учня   _________________________   Дата___________    Клас____________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2

« Давній Єгипет»

Варіант 2

І рівень складності (1—3 бали)

1. На території Єгипту протікає:

А) Тигр;     Б) Інд;

C:\Users\Фрей\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Снимок экрана.pngВ) Ніл;     Г)Євфрат.

2. На малюнку зображено

А) рубанок

Б) давньоєгипетську лінійку

В) сонячний годинник

3. Найвища піраміда була споруджена для фараона

А) Хеопса;     Б) Джосера;

В) РАмзесаІІ;    Г)Тутанхамона.

II рівень складності (4—6 балів)

C:\Users\Фрей\Desktop\tarot-egyptien.jpg4. Підпишіть імена богів Давнього Єгипту

 

 

1. _________________

2. _________________

3._________________

4._________________

 

 

C:\Users\Фрей\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Klassichieskoie oblako #4.jpg

5. Виберіть 5 слів , що пов’язані з історією Єгипту . Поясніть їх значення.

III рівень складності (7—9 балів)

6. Розв’яжіть хронологічну задачу

96 років тому англійський археолог Говард Хартер знайшов гробницю фараона Тутанхамона. Обчисліть у якому році сталася ця подія та дізнайтеся скільки років пролежала у похованні мумія, якщо Тутанхамон помер у 1342 році до н.е.

 

7. Установіть відповідність між фараонами і їхніми справами:

а) Ехнатон;       1) здійснив перший військовий похід за межі Єгипту;

б) Джосер;               2) збудував першу піраміду.

в) Тутмос I;  3)провів релігійну реформу;

в) Хеопс;                    4) збудував найвищу піраміду.

IV рівень складності (10—12 балів)

8. Кого у Єгипті називали живими мерцями? Чому?

9. Доведіть, що єгиптяни були вмілими скульпторами та архітекторами

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
6817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку