Контрольна робота №2 Словосполучення й речення

Про матеріал
Контрольна робота "Словосполучення й речення " з української мови для 5-го класу складена відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за 12 – бальною шкалою. Контрольна робота (диктант) дає можливість перевірити й закріпити навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Словосполучення й речення

 

Варіант 1

Початковий рівень

  1. Не є словосполученнями поєднання слів у рядку:

                 А) гарна квітка, сховатися від ворога, похмурий день

                 Б) читати виразно, писати твір, говорити голосно

                 В) білий і чорний, у полі, дівчина співає, ні світ ні зоря

                 Г) розумна дівчина, добре вчитися, малювати на папері

 

  1. За метою висловлювання речення поділяються на:

             А) односкладні, двоскладні

             Б) повні, неповні

             В) прості, складні

             Г) розповідні, питальні, спонукальні

 

  1. Двоскладними називаються речення:

             А) у яких наявні обидва головні члени речення

             Б) з одним головним членом речення

               В) у яких, крім головних членів, є другорядні члени    

                  речення

             Г) у яких про щось запитується

 

  1. За наявністю другорядних членів речення поділяються:

             А) поширені та непоширені

             Б) двоскладні та односкладні

             В) прості та складні

             Г) окличні та неокличні

 

  1. Знайдіть поширене словосполучення:

              А) співати в хорі

              Б) крастись тихо попідтинню

              В) йти понад шляхом

              Г) повертатись в Україну

 

  1. Знайти синонімічні словосполучення:

            А) рясно квітувати

            Б) лісова квітка

            В) квітка з лісу

            Г) лісові аромати

 

Середній рівень

  1. Що вивчає синтаксис?
  2. Дайте визначення словосполучення?
  3. Дайте визначення підмета?

 

Достатній рівень

  1. Зробіть синтаксичний  розбір словосполучення.

            Рідна мова.

 

  1. Зробіть синтаксичний розбір речення.

                 На нічному небі яскраво виблискують зорі.

 

Високий рівень

     Напишіть твір – мініатюру «Моя мама» за планом.

План

  1. Моя рідна матуся.
  2. За що я люблю свою маму?
  3. Я завжди в усьому їй допомагатиму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2

Словосполучення й речення

 

Варіант 2

Початковий рівень

  1. Не є словосполученням поєднання слів у рядку:

            А) Говорити неправду, весело співати, дощовий день

            Б) Дерево та кущ, на землі, хлопець читає

            В) Рвати малину, допомагати мамі, сумний вечір

            Г) Весняний ліс, зелена трава, читає оповідання

 

  1. За емоційним забарвленням речення поділяються на:

            А) Поширені, непоширені

            Б) Окличні, неокличні

            В) Односкладні, двоскладні

            Г) Розповідні, питальні, спонукальні

 

  1. Односкладними називаються речення:

            А) у яких наявні обидва головні члени речення

            Б) з одним головним членом речення

            В) у яких про щось повідомляється

              Г) у яких, крім головних членів, є другорядні члени

                 речення

 

  1. Усі наведені пари слів є словосполученнями в рядку:

            А) Соловей, пісня; урок, література; цікава, ігри

            Б) Рідна, школа; світлий, клас; відвідати, музей

            В) Зима, сніг; читання, твір; ніжний, квітка

              Г) Веселий, канікули; цікавий, тексти; вивчити,

                 пунктограма

 

  1. Речення подано в рядку:

            А) Співати пісню

            Б) Відлітають журавлі

            В) Гарно співати

            Г) Допомагати мамі

 

  1. Речення, у якому тільки один головний член, подано в рядку:

            А) Повіяло прохолодою

            Б) Тихо кружляє осіннє листя

            В) Весело співає соловейко

            Г) Учні поїхали на екскурсію

 

Середній рівень

1. Що вивчає пунктуація?

2. Дайте визначення присудка?

3. Дайте визначення означення?

 

Достатній рівень

1. Зробіть синтаксичний розбір словосполучення.

                Допитливий хлопчик.

 

2. Зробіть синтаксичний розбір речення.

               Легкі тумани серпанками сонні долини вкривають.

              

Високий рівень

     Напишіть твір – мініатюру на тему «Моя рідна матуся», використавши слова з довідки.

     Довідка: добра, ласкава, ніжна, весела, радісна, ненька, матуся, бадьора, енергійна, працьовита, роботяща.

                    

 

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку