Контрольна робота №4 Фонетика. Графіка. Орфоепія.

Про матеріал
Контрольна робота №4 "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія", складена відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за 12 – бальною шкалою. Контрольна робота (диктант) дає можливість перевірити й закріпити навчальний матеріал. Дуже важлива роль диктантів у засвоєнні учнями орфоепічних, орфографічних і граматичних норм літературної мови.
Перегляд файлу

Контрольна робота №4

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

Варіант 1

Початковий рівень

1. Буква ю позначає один звук у слові рядка:

                  А) Юлія

                  Б) маю

                  В) плюс

                  Г) свою

 

2. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка:

                  А) яр, п’ють, щука, щавель

                  Б) навчання, сьогодні, співають

                  В) китаєць, з'їдять, перевіряють

                  Г) плащ, земля, дзига, джем

 

3. Усі приголосні тверді в кожному слові рядка:

                  А) якір, тюль, міра, сумний

                  Б) сорока, кінь, земля, юність

                  В) олія, перець, поле, зошит

                  Г) мама, калина, мова, солома

 

4. Буквосполучення дз позначає два звуки в слові:

                  А) джем

                  Б) дзига

                  В) підземний

                  Г) джміль

 

5. Усі склади відкриті в слові:

                  А) солома

                  Б) молодець

                  В) вірність

                  Г) земля

 

6. Наголос на третьому складі має слово:

                  А) правдивий

                  Б) телеграма

                  В) кривда

                  Г) негода

 

Середній рівень

Допишіть визначення:

1. Фонетика – це …

2. Графіка – це …

3. Склад – це …

 

Достатній рівень

1. Запишіть слова за алфавітом.

     Мова, земля, малина, вишня, соловейко, Україна, поле, твір, доля, ніч, темрява.

 

2. Поставте наголос у словах.

     Запитання, навчання, лапки, листопад, одинадцять, дочка, донька, шофер, спина, каталог, колесо, олень.

 

3. Поділіть слова на склади та для переносу.

     Колосся, ювілей, якір, ялинка, огірок, тінь.

 

Високий рівень

1. Перепишіть слова, на місці крапок уставляючи пропущені букви.

     З..рно, ш..рокий, ш..л..стіти, черв..нь, тр..вога, с..стема, м..нув, ос..литися, бр..гадир, с..рдитий, оч..р..т, л..генда.

 

2. Запишіть фонетичну транскрипцію слів, визначте кількість звуків та букв.

    З'їдять, щебечуть, вибачення.

 

3. Зробіть фонетичний розбір слова.

    Яблуня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

Варіант 2

Початковий рівень

1. Буква я позначає два звуки в слові:

                  А) ряст

                  Б) своя

                  В) зозуля

                  Г) школяр

 

2. Однакова кількість звуків, букв у кожному слові рядка:

                  А) юність, щедрість, екзамен

                  Б) п’ять, запорізький, обличчя

                  В) заєць, джміль, вокзал

                  Г) парта, явір, трава

 

3. Усі приголосні дзвінкі в кожному слові рядка:

                  А) голуб, обсадити, різкий, солодкий

                  Б) ложка, празький, лізти, кладка

                  В) будівля, нога, джем, мило

                  Г) пора, сонце, крига, комаха

 

4. Усі склади закриті в слові:

                  А) олія

                  Б) циркуль

                  В) радість

                  Г) щука

 

5. Наголос на другому складі має слово:

                  А) опера

                  Б) загадка

                  В) запитання

                  Г) завдання

 

6. Буквосполучення дж позначає два звуки в слові:

            А) підживлювати

            Б) бджола

            В) джерело

            Г) ходжу

 

Середній рівень

Допишіть визначення:

1. Орфоепія – це …

2. Орфографія – це …

3. Наголос – це …

 

Достатній рівень

1. Запишіть слова за алфавітом.

     Знання, добре, трава, оповідання, оголошення, заява, протяг, термін, коридор, тінь, зірка, буряк.

 

2. Поставте наголос у словах.

     Ворота, дефіс, дрова, кілометр, ненависть, столяр, подруга, перепустка, предмет, цемент.

3. Поділіть слова на склади та для переносу.

     Учень, молодець, підйом, вишня, боєць, прислів'я, короткий, зошит.

 

Високий рівень

1. Перепишіть слова, на місці крапок уставляючи пропущені букви.

     Кл..новий, бр..гадир, ш..рочінь, хлоп..ць, ч..р..шня, бл..скавиця, пал..ць, зв..чайно, пш..ниця, мат..матика, д..р..в'яний, зат..шний.

 

2. Запишіть фонетичну транскрипцію слів, визначте кількість звуків та букв.

     Заметіль, дзюрчати, навчання.

                      

3. Зробіть фонетичний розбір слова.

     Знання

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку