Контрольна робота №2(тестові завдання, анкета головного героя) з теми Українська література 1920-1930 рр. Проза (за творчістю М.Хвильового, Ю.Яновського, В.Підмогильного), 11 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури №2 для проведення у 11 класі (тестові завдання, анкета головного героя) з теми "Українська література 1920-1930 рр.Проза(за творчістю М.Хвильового, Ю.Яновського, В.Підмогильного). Тестові завдання укладено згідно навчальної програми з української літератури (10-11кл.), рівень стандарту.
Перегляд файлу

Контрольна робота  №2( комбінована:анкета головного героя, тестові завдання).Українська література 1920-1930 рр.Проза (за творчістю М.Хвильового,Ю.Яновського, В.Підмогильного)

Варіант -1

Початковий рівень (3 б.)

  1. «Я»(Романтика) належить до течії модернізму

А Експресіонізм

Б Імпресіонізм

В Символізм

Г Неоромантизм

 

  1. Фраза «Відправити в штаб Духоніна» означає

А Затримати

Б Розстріляти

В Підняти революцію

Г Винести вирок

 

  1. У романі «Місто описується

А Любов головного героя до читання

Б Дитинство головного героя, котрий переїздить до міста

В Кар’єрний ріст головного героя

Г Нещаслива доля головного героя

  1. У цитаті «Цей юнак , мало що старший від Степана літами був лагідний  на вдачу , мрійливий. Спокійний, мав тихий голос і якусь глибоку сердечну усмішку.В його мові  й поставі вчувалась довершена рівновага людини, що своїм життям задоволена й легко несе на плечах свою долю. Саме цей спокій і вабив Степана до хазяйського сина, якого він спочатку зневажливо охрестив паничом» змальовано героя, котрий мав прізвище

А Вигорський

Б Світозаров

В Радченко

Г Венедович

  1. «Майстер корабля» написано на основі матеріалу, зібраного за період роботи

А Військовим журналістом

Б На Одеській кіностудії

В Редактором журналу  Українська література»

Г Кореспондентом на Нюрнберзькому процесі

  1. ТО-МА-КІ –це

А Товариш Майстер кіно

Б Товариство малого кіно

В Товариська майстерня кіно

Г Товариш машина кіно

 

Середній рівень (3 б.)

 

  1. Установіть відповідність між образом і цитатою про нього

1 Доктор Тагабат            2 Дегенерат          3 Андрюша               4 «Я»                                            

А «З холодним розумом і каменем замість серця, мій безвихідний хазяїн, мій звірячий інстинкт, злий геній».

Б «Приплюснутий ніс, нагадує каторжника, мусив бути у кримінальній хроніці палач із гільйотини, якому Я складав гімни; солдат революції».

В «Завше мнеться  і ставить незрозумілий житейський ієрогліф, з тремтячим непевним голосом, усе поривається щось сказати, чудний комунар».

Г «…мислі – до неможливості натягнутий дріт. Нікчема в руках Тагабата, м’ятежний син, справжній комунар… йшов у нікуди».

Д «Тоді я беру … милу голову з нальотом сріблястої сивини і тихо кладу на свої груди…»

  1. Установіть відповідності «Цитата -  персонаж»

А Сев        Б ТО-МА-КІ         В Майк          Г Професор            Д  Богдан

 

1 «Скільки – то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, осунувся в життя!Зараз мені – за сімдесят, мене термосить іноді ломота, руки дрижать, і на очі набігає сльоза».

2 «Я не виношу самотності.Навіть у своїй кабіні  я проробив віконце, щоб розмовляти з пасажирами. Руки мої на ричагах, а язик бовтається біля пасажирки».

3 «я за неділю багато придумаю кадрів для картини.Нікуди я не поспішаю, ніхто мене не викликає на фабрику телефоном, я працюю, як каторжний».

4 «Сьогодні чистив скла в ліхтарях, назавтра мене призначили до бункера перегортати вугілля, ще через день – я слідкував за плитою в куховара, мив посуд…».

 

  1. Установіть відповідність «Герой – вчинок»

1 Одружується з Надійкою

2 Їде працювати на Херсонщину

3 Дарує на день народження золоту каблучку

4 Читає лекції на курсах держслужбовців

 

А Степан     Б Борис     В Лука     Г Левко        Д Максим

 

Достатній рівень (3 б.)

 

  1.  Яку роль відіграв М.Хвильовий у літературній дискусії 1955- 1928 років?
  2.  Місто – пожирач людських душ.Чи згідні ви з цією тезою? (В.Підмогильний «Місто»).Відповідь аргументуйте.

Високий рівень (3 б.)

12.Анкета головного героя  «Я» (новела М.Хвильового «Я»(«Романтика»):

1. Знайомство з героєм  (прізвище, ім’я, по батькові).

2.Де проживає?

3. Національність.

4. Освіта.

5.Місце роботи.

6. Сімейний стан, склад сім’ї.

7. Персонаж епізодичний , другорядний  чи головний?

8. Чи є прототип? Якщо так, то хто?

9. Чи відповідає портрет героя його внутрішньому світові? Аргументуйте.

10. Риси характеру  персонажа.Аргументуйте.

11. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.

12.  Роль художніх  засобів для самовираження  героя.

13. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб.

14. Моє сприйняття  героя, над чим змусив замислитись.

 

 

 

 

 

 

Варіант – 2

Початковий рівень

  1. «Шукання Хвильового почалися там, де урвалися шукання…»

А Олександра Олеся

Б Василя Стефаника

В Івана франка

Г Михайла Коцюбинського

Д Миколи Вороного

 

  1. «Я( Романтика)» належить до течії модернізму

А експресіонізм

Б імпресіонізм

В Символізм

Г Неоромантизм

Д Неокласицизм

 

  1. «Вона була рижа і гнучка, її очі могли просвердлити залізо…» - так Ю.Яновський описує

А Стеллу

Б Ганку

В Тайях

Г Полю

  1. Який фільм хотів переглянути головний герой Ю.Яновського?

А «Біле сонце пустелі»

Б «Біла пустеля»

В «Пустеля Сахара»

Г «Земля»

  1. «Називала його (Степана) «божественним» героїня В.Підмогильного

А Зоська    Б «мусінька»  В Надійка    Г повія         Д Рита

  1. В уривку  «Степан почав хапливо одягати парадного костюма, нанизуючи розрадливі думки» використано

А Епітет, метафору

Б Оксиморон, тавтологію

В Порівняння, епітет

Г Гіперболу, метафору

Д літоту, персоніфікацію

 

 

 

 

Середній рівень

 

  1. Установіть відповідність «Цитата  - персонаж»

1 «Шість на моїй совісті? І це неправда.Шість сотень.Шість тисяч, шість мільйонів – тьма на моїй совісті! Тьма!»

2 «Я бачу тільки білу лисину й надто високий лоб».

3 2Цей невеселий комунар, коли треба енергійно розписатись під темною постановою – «розстрілять», завше мнеться, завше не ім’я і прізвище на суворому життьовому документі ставить, а незрозумілий та химерний хвостик».

4 «Мені він завжди нагадує каторжника, і я думаю,що він не раз мусів стояти у відділі кримінальної хроніки».

А Андрюша             Б Я              В Доктор Тагабат      Г Дегенерат       Д Мати

  1. Установіть  відповідність між героями вивчених творів і твердженням про них

1 Я                  2 Тайях                         3 Степан Радченко      4 То-Ма-Кі

А Засуджує людей до розстрілу

Б Танцює на сцені

В Починає писати повість про людей

Г Пише спогади про роботу  на кінофабриці

Д Упав з коня і довго хворів

  1. Установіть відповідність «Герой – прототип»

1 Тайах   2 Сев    3 Професор      4 Богдан

 

А Олександр Довженко

Б Григорій Гричер

В Павло Нечеса

Г Іта Пензо

Д Василь Кричевський

 

Достатній рівень

10. Поясніть, чому новелу М.Хвильового «Я(Романтика)» присвячено «Цвітові яблуні»?

11. Порівнюючи образи жінок( за романом В.Підмогильного «Місто») , визначте їхню роль у житті Степана Радченка.

 

 

 

Високий рівень

12.Анкета головного героя  Степана Радченка( роман  «Місто» В.Підмогильного):

1. Знайомство з героєм  (прізвище, ім’я, по батькові).

2.Де проживає?

3. Національність.

4. Освіта.

5.Місце роботи.

6. Сімейний стан, склад сім’ї.

7. Персонаж епізодичний , другорядний  чи головний?

8. Чи є прототип? Якщо так, то хто?

9. Чи відповідає портрет героя його внутрішньому світові? Аргументуйте.

10. Риси характеру  персонажа.Аргументуйте.

11. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.

12.  Роль художніх  засобів для самовираження  героя.

13. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб.

14. Моє сприйняття  героя, над чим змусив замислитись.

Підготувала  Кучерук С.П., учитель української мови

і літератури, учитель-методит

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1.  Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мисик Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кулик Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лебедь Іванна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
11956
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку